Samoin. Markkinointikielto + salainen numero on loistava yhdistelmämercury kirjoitti:Mulle ei soitella juuri koskaan noista telemarkkinointijutuista. Kaikki numerot on kyllä salaisia, mutta ei kai sen pitäis vaikuttaa?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Samoin. Markkinointikielto + salainen numero on loistava yhdistelmämercury kirjoitti:Mulle ei soitella juuri koskaan noista telemarkkinointijutuista. Kaikki numerot on kyllä salaisia, mutta ei kai sen pitäis vaikuttaa?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Riippuu operaattorista. Joillakin operaattoreilla, esimerkiksi Saunalahdella, salainen numero tekee juuri tuon. Soneralla taas salainen numero on palvelu joka niputtaa yhteen tuon mainitsemasi sekä numeron näytön eston vastaanottajalle, ja jos tuota jälkimmäistä lisää ei halua, niin noiden numero- ja osoitetietojeni levittämisen esto ajaa asian.hatey kirjoitti:^Minun numero ei ole salainen, mutta olen kieltänyt operaattorilta numero- ja osoitetietojeni antamisen. Mitähän eroa tuolla lie käytännössä?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mä sain tehdä TETissä ihan oikeita kemian alan töitä labrassa. Tai no, ison osan ajasta mä tiskasin purkkeja suolahapolla, mutta tein kyllä mittauksia prosessinäytteistä ja muuta sellasta.Erño kirjoitti:Oma TET-paikka oli urheilukentänhoitajana/sekatyömiehenä, sekin tuntui ihmeen laimealta pelleilyltä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Minä olisin luultavasti räjäyttänyt labrat ilmaan, jos olisin sellaisiin päässyt. Nokiallakin kissankarvojen paitossa olleista college-housuistani olisi luultavasti sinkuillut staattista sähköä vähän turhan paljon.mercury kirjoitti:Mä sain tehdä TETissä ihan oikeita kemian alan töitä labrassa. Tai no, ison osan ajasta mä tiskasin purkkeja suolahapolla, mutta tein kyllä mittauksia prosessinäytteistä ja muuta sellasta.Erño kirjoitti:Oma TET-paikka oli urheilukentänhoitajana/sekatyömiehenä, sekin tuntui ihmeen laimealta pelleilyltä.
Ei löytynyt enää muista paikoista TET-paikkaa. Kaikki oli jo mennyt.hatey kirjoitti:^^ Mitäs menit sinne kauppaan. Oma moka.
Kyllä minä sitten menin sinne Selloon sitä paikkaa hakemaan. Tosin 2 viikkoa myöhässä.hatey kirjoitti:^Ethän sinä edes hakennut minnekään, muistelen.
Viesti Kirjoittaja Kolsyra »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Jos sen teet niin en anna sinulla ikinä anteeksihatey kirjoitti:Safeboottasin tän matolaatikon ja ajoin oikeuksien korjauksen läpi. Kohta ajan autolla tän yli tai työnnän jotain terävää metallista tän MacBookAcerin läpi. Alkaa meneen hermo näiden mätien omenoiden kanssa.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Eli kovalevyllä vähintään 15% vapaata?hatey kirjoitti:Ei ole kakkaa. On tiedostoja, pääsääntöisesti kuveja, jotka ei ole vielä kerinny arkistolevyasemille. Olen siivonnu Clean My Macillä kökköjä ja ylinmääräisiä kikkareita.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Osta Acer ja pyydä "kyytiä" asentamaan siihen Ubuntu.hatey kirjoitti:^Tällä hetkellä 28% tyhjyyttä.
En minä osaa mitään rameja lisätä, tuntuu vaikealle. En ole perehtynyt asiaan.
e: Jaa, onko ne niitä kammoiksi sanottuja, joita tökätään jonnekin koneen uumeniin? Pitäisi sitten osata ostaa oikeita ja osata laittaa ne oikeaan paikkaan. Ähpuh... Joskus osasin laittaa Aceriin, kun kauppias myi oikeita. Acerissa oli pohjassa oma luukku niitä varten. Ei tässä MBP:ssa näy semmosta luukkua pohjassa....
Viesti Kirjoittaja redhat »
Halpa ja ratkaisu. Hätsiillä menis hermot vielä enemmän.Kain kirjoitti:Osta Acer ja pyydä "kyytiä" asentamaan siihen Ubuntu.hatey kirjoitti:^Tällä hetkellä 28% tyhjyyttä.
e: Jaa, onko ne niitä kammoiksi sanottuja, joita tökätään jonnekin koneen uumeniin? Pitäisi sitten osata ostaa oikeita ja osata laittaa ne oikeaan paikkaan. Ähpuh... Joskus osasin laittaa Aceriin, kun kauppias myi oikeita. Acerissa oli pohjassa oma luukku niitä varten. Ei tässä MBP:ssa näy semmosta luukkua pohjassa....
Halpa ja toimiva ratkaisu.
Viesti Kirjoittaja Kain »
En nyt tiiä, kun Hätsii koneen käyttö näyttää olevan enimmäkseen nettisurffailua, elokuvien katsomista ja valokuvapankin pitämistä.redhat kirjoitti:Halpa ja ratkaisu. Hätsiillä menis hermot vielä enemmän.Kain kirjoitti:Osta Acer ja pyydä "kyytiä" asentamaan siihen Ubuntu.hatey kirjoitti:^Tällä hetkellä 28% tyhjyyttä.
Halpa ja toimiva ratkaisu.