Ostakee ihmiset nyt sitä D800:sta niin D700:sen hinta tippuu..

Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja janio »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eikös me sovittu, että pidetään nämä asiat ihan vaan omana tietonamme?amanita kirjoitti: Olin ehkä vielä tohkeissani kovin "munakkaasti" alkaneesta visiitistänikin.
Viesti Kirjoittaja mansikkainen »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Siirretäänkö tämä viesti oikeinkirjoitusketjuun, vai myönnätkö virheesi suoraan?amanita kirjoitti:Tipu lienee istahtanut pääsiäisnoidan luudanvarsivarastolle. Oi kun kivan sävyinen kevätkuva, juuri sahatun koivun tuoksun melkein haistaa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Toope96 »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Aika kivasti onnistunut on!ompputetteri kirjoitti:Ruska.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Oiskotuo hiukan tärähtänyt...?iDock kirjoitti:Aika kivasti onnistunut on!ompputetteri kirjoitti:Ruska.
Missä punainen? Vai olisiko se sitten Puska? Ihan kivasti tulee mieleen juuri pestyssä ikkunassa valuva puhdas ämpäristä kaadettu vesi. Laita vähän likaa sekaan? Tai sitten älä. Ei se minulle kuulu.ompputetteri kirjoitti:Ruska.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Onko tuo Raahesta?Tauvo kirjoitti:Brahe x 2
En minä vaan tiedä. Patsas on kuitenkin Turun Tuomikirkon edessä puistossa.Macco kirjoitti:Onko tuo Raahesta?Tauvo kirjoitti:Brahe x 2
Viesti Kirjoittaja Macco »
Just samannäköinen patsas patsastelee keskellä liikenneympyrää Raahessa...Tauvo kirjoitti:En minä vaan tiedä. Patsas on kuitenkin Turun Tuomikirkon edessä puistossa.Macco kirjoitti:Onko tuo Raahesta?Tauvo kirjoitti:Brahe x 2
Toinen lienee samanlainen kopio, kuin kaikki Helsingistä löytyvät Wäinö Aaltosen veistokset?Macco kirjoitti:Just samannäköinen patsas patsastelee keskellä liikenneympyrää Raahessa...Tauvo kirjoitti:En minä vaan tiedä. Patsas on kuitenkin Turun Tuomikirkon edessä puistossa.Macco kirjoitti:Onko tuo Raahesta?Tauvo kirjoitti:Brahe x 2
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Miehekkään siveästi aseteltu.Mikael K. kirjoitti:Tonnin stiflat. Käytännössä ostettu kuitenkin alennusmyynnistä. Valona ikkuna ja toisella sivulla valkoinen heijastin.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Jospa ne ovat ujot kengät?Tauvo kirjoitti:Miehekkään siveästi aseteltu.Mikael K. kirjoitti:Tonnin stiflat. Käytännössä ostettu kuitenkin alennusmyynnistä. Valona ikkuna ja toisella sivulla valkoinen heijastin.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Eipä tuo ole ollut kuin täällä ja Facebookissa. Joten... Paljasta itsesi!Hieno kirjoitti:Olen nähnyt tämän kuvan muuallakin kuin täällä..Anghorn kirjoitti:Palma del Pahkajärven lomaparatiisista.
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Viesti Kirjoittaja Juice93 »
Viesti Kirjoittaja janio »
Voi voi. Taitaa olla linssi ihan naarmuilla jäljistä päätellen. Sen lisäksi piirtää suttua, katsokaa vaikka rekisterikilven kohdalta. Horisonttikin on vinossa.janio kirjoitti:Pyörää piti käydä eilen pitkän talven jälkeen ulkoiluttamassa. Kyllä oli hauskaa pitkästä aikaa! 8)
Viesti Kirjoittaja hatey »