Voisin minäkin tykätä lampaasta, mutta kun siihen laitetaan aina tuota pahuksen valkosipuliaHieno kirjoitti:Ekaa kertaa tuli syötyä lammasta ja oli kyllä tosi hyvää!
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Voisin minäkin tykätä lampaasta, mutta kun siihen laitetaan aina tuota pahuksen valkosipuliaHieno kirjoitti:Ekaa kertaa tuli syötyä lammasta ja oli kyllä tosi hyvää!
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Citruuna kirjoitti:Voisin minäkin tykätä lampaasta, mutta kun siihen laitetaan aina tuota pahuksen valkosipuliaHieno kirjoitti:Ekaa kertaa tuli syötyä lammasta ja oli kyllä tosi hyvää!. Siksi mulle tehdään aina oma ruoka pääsiäisenä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Lellipentu.Citruuna kirjoitti:...Siksi mulle tehdään aina oma ruoka pääsiäisenä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tsih!hatey kirjoitti:Lellipentu.Citruuna kirjoitti:...Siksi mulle tehdään aina oma ruoka pääsiäisenä.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ei nyt varsinaisesti, mutta olen vaan niin ihanahatey kirjoitti:Lellipentu.Citruuna kirjoitti:...Siksi mulle tehdään aina oma ruoka pääsiäisenä.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Noissa ei ole kaloreita ollenkaan. Tosin ei ole missään ruuassa nykyään.Harkoosi kirjoitti:Syön ekaa kertaa tälläsiä fitness muroja ja nää onki tosi hyviä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Ai ei vai? 1453 kJ (=347 kcal) / 100g. Pelkkää sokeriakin 16,6 %.Erño kirjoitti:Noissa ei ole kaloreita ollenkaan. Tosin ei ole missään ruuassa nykyään.Harkoosi kirjoitti:Syön ekaa kertaa tälläsiä fitness muroja ja nää onki tosi hyviä
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Miksi isäsi vei iPhonesi mukanaan mennessään hakemaan ruokaa? Jotta et soittaisi sillä "vääriin" numeroihin?tuomaril kirjoitti:Kohta lammasta ja riiisiä! Näyttää Etsi iPhoneni mukaan ruokakuljetus olevan Kehä II:lla tällä hetkellä. 8)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei se isä minun 4S:ni vienyt. Oma nelkku sillä vain on mukana. Ja minä en ikinä soita mihinkään "vääriin" numeroihin!Thoth kirjoitti:Miksi isäsi vei iPhonesi mukanaan mennessään hakemaan ruokaa? Jotta et soittaisi sillä "vääriin" numeroihin?tuomaril kirjoitti:Kohta lammasta ja riiisiä! Näyttää Etsi iPhoneni mukaan ruokakuljetus olevan Kehä II:lla tällä hetkellä. 8)
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Onko sulla omia kanoja? Kaupoista on kuulemma munat loppu.Erño kirjoitti:Hätäevääksi kalapuikkoja ja pari kananmunaa. Kunhan kanat sulaa, täytyy tehdä riisiä ja kanaa kermakastikkeella.
Natsi-Siwassa oli vielä häkkikananmunia. 8)arisel kirjoitti:Onko sulla omia kanoja? Kaupoista on kuulemma munat loppu.Erño kirjoitti:Hätäevääksi kalapuikkoja ja pari kananmunaa. Kunhan kanat sulaa, täytyy tehdä riisiä ja kanaa kermakastikkeella.
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Erittäin onnistuneen näköinen tuunaus. Ellen olisi juuri syönyt kaali-lammasmakkara-pataa, olisi tuosta kuvasta voinut tulla yllättävä nälkä.mikastus kirjoitti:Tuunasin nussipuudeleita.