RATKENNUT: Vanhat lataukset iTunesissa
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
RATKENNUT: Vanhat lataukset iTunesissa
Viesti Kirjoittaja Lionel Mandrake »
Osaisikohan joku kertoa, miksi vanhan tunnukseni aiemmat ostokset eivät enää näy iTunesissa? Minulla on noin 6-7 vuotta vanha tunnus, jolle aikoinaan ostin kappaleita roimasti, ja hylkäsin sitten tunnuken useaksi vuodeksi (kun en iPodia enää omistanut). Nyt käynnistelin tunnuksen uudelleen, mutta iTunes ei enää löytänyt mitään kappaleita. Mitäköhän nyt säädän?
EDIT: Monkeywrap ratkaisi ongelman!
EDIT: Monkeywrap ratkaisi ongelman!
Viimeksi muokannut Lionel Mandrake, 11.4.2012 klo 12.35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Re: Vanhat lataukset iTunesissa
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Siis mitä? Nyt en ymmärrä.
Tarkoitatko, että tuo passiivinen tunnus olisi jotenkin poistanut iTunesin kirjastosta ostoksesi? Epäilen kyllä, että poistaja on lähempänä.
iTunes iCloud voi sut joskus pelastaa, senhän pitäisi tietää mitä olet ostanut ja ladata ne pilveen. Mitä sanoo sen tilisi Ostohistoria?
Tarkoitatko, että tuo passiivinen tunnus olisi jotenkin poistanut iTunesin kirjastosta ostoksesi? Epäilen kyllä, että poistaja on lähempänä.
iTunes iCloud voi sut joskus pelastaa, senhän pitäisi tietää mitä olet ostanut ja ladata ne pilveen. Mitä sanoo sen tilisi Ostohistoria?
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Olen itsekin kovin kummissani miten on käynyt. Minulla oli vuosia tosiaan käytössä sama tunnus, jolle ostelin paljon kappaleita. Nyt kun noin neljän vuoden tauon jälkeen kirjauduin tunnuksella uudestaan, ei iTunes löydä mitään latauksia kyseiselle tunnukselle.
-
Viesti Kirjoittaja monkeywrap »
Mulla on käynyt koneen vaihdossa ihan sama homma ja pistin vaan viestiä Applelle niin palauttivat kaikki biisit. Eli s-postia vaan Applen suuntaan niin hoituu...
Laitteet vaihtuu niin tiuhaan että niitä on turhaa tähän kirjoitella...
-
Kiitos tiedosta! Muistatko yhtään mihin osoitteeseen laitoit? Yritin Applen tukisivuja kaivaa, mutta löysin vain puhelinnumeroita.monkeywrap kirjoitti:Mulla on käynyt koneen vaihdossa ihan sama homma ja pistin vaan viestiä Applelle niin palauttivat kaikki biisit. Eli s-postia vaan Applen suuntaan niin hoituu...
-
Viesti Kirjoittaja monkeywrap »
Laitoin muistaakseni ihan iTunesin Storen kautta kun siellä ostohistoriassa näkyi kumminkin joitain niistä kappaleista mitä olin ostanut ja siellä linkki missä lukee Raportoi Ongelma. Sitten vaan kirjoittelin että mitä puuttuu ja ottivat sähköpostilla itse yhteyttä.Lionel Mandrake kirjoitti:Kiitos tiedosta! Muistatko yhtään mihin osoitteeseen laitoit? Yritin Applen tukisivuja kaivaa, mutta löysin vain puhelinnumeroita.monkeywrap kirjoitti:Mulla on käynyt koneen vaihdossa ihan sama homma ja pistin vaan viestiä Applelle niin palauttivat kaikki biisit. Eli s-postia vaan Applen suuntaan niin hoituu...
Viimeksi muokannut monkeywrap, 11.4.2012 klo 11.46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Laitteet vaihtuu niin tiuhaan että niitä on turhaa tähän kirjoitella...
-
Edelleen, tarkoitatko, että iTunesin kirjastosta on ne ostokset kadonneet vai että iTunes Storessa ei ole tarjolla latauksia?Lionel Mandrake kirjoitti:Olen itsekin kovin kummissani miten on käynyt. Minulla oli vuosia tosiaan käytössä sama tunnus, jolle ostelin paljon kappaleita. Nyt kun noin neljän vuoden tauon jälkeen kirjauduin tunnuksella uudestaan, ei iTunes löydä mitään latauksia kyseiselle tunnukselle.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Sori, ymmärsin väärin aiemman kysymyksesi. Eli kone on vaihtunut useasti tässä välissä, ja nykyinen asennus on nollasta lähtenyt puhdas asennus. Eli iTunesin kirjasto on neitseellisessä tilassa, ja nyt haluaisin sinne ne aiemmat ostokset ladata.MacFinn kirjoitti:Edelleen, tarkoitatko, että iTunesin kirjastosta on ne ostokset kadonneet vai että iTunes Storessa ei ole tarjolla latauksia?
-
Ja sieltähän ne biisit löytyi ostohistoriasta, kiitos todella paljon neuvoista! Nyt vain raportoimaan iTunesista ongelmaa.monkeywrap kirjoitti:Laitoin muistaakseni ihan iTunesin Storen kautta kun siellä ostohistoriassa näkyi kumminkin joitain niistä kappaleista mitä olin ostanut ja siellä linkki missä lukee Raportoi Ongelma. Sitten vaan kirjoittelin että mitä puuttuu ja ottivat sähköpostilla itse yhteyttä.
-
Re: RATKENNUT: Vanhat lataukset iTunesissa
Viesti Kirjoittaja pviitane »
Öhh, mikä ihmeen ongelma..
Biisejähän ei ole hukannut Apple, vaan sinä. Apple nimenomaan ilmoittaa, että kappaleet voi ladata kerran ja niiden varmuuskopioista pitää itse huolehtia. Kaikki tarinat palautuneista ostoksista ovat Applen hyvää tahtoa eikä siihen mikään velvoita.
Biisejähän ei ole hukannut Apple, vaan sinä. Apple nimenomaan ilmoittaa, että kappaleet voi ladata kerran ja niiden varmuuskopioista pitää itse huolehtia. Kaikki tarinat palautuneista ostoksista ovat Applen hyvää tahtoa eikä siihen mikään velvoita.
-
Toi on aivan totta. Tässä viimeistään iTunes in the Cloud pelastaa, senhän pitäisi löytää kaikki aiemmat ostokset ja ne saisi ladata mille tahansa samalla AppleID:llä varustetulle laitteelle.pviitane kirjoitti:Öhh, mikä ihmeen ongelma..
-
Nyt tunnut hyökkäävän jotain näkymätöntä, itse kehittämääsi AppleVihollista kohtaan, sillä en tietääkseni Applea mistään syyttänytkään? Ja heti ensimmäisessä viestissä teen selväksi, että todennäköisesti syypäänä olen minä (eli "säädän jotain"). Kiitän kuitenkin lisätiedoista, ja olen toki kiitollinen, että Apple salli minun ladata myös ostokset uudestaan.pviitane kirjoitti:Biisejähän ei ole hukannut Apple, vaan sinä.
-
Tässäkin tapauksessa taisit hyötyä iCloudista. Sillä on vain ajan kysymys koska iTunes in the Cloud aukeaa Suomessakin. Ja silloinhan ne sun lataukset löytyvät sieltä pilvestä joka tapauksessa.Lionel Mandrake kirjoitti:Nyt tunnut hyökkäävän jotain näkymätöntä, itse kehittämääsi AppleVihollista kohtaan, sillä en tietääkseni Applea mistään syyttänytkään? Ja heti ensimmäisessä viestissä teen selväksi, että todennäköisesti syypäänä olen minä (eli "säädän jotain"). Kiitän kuitenkin lisätiedoista, ja olen toki kiitollinen, että Apple salli minun ladata myös ostokset uudestaan.pviitane kirjoitti:Biisejähän ei ole hukannut Apple, vaan sinä.
13 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka