Etkä päässyt, eikä mielipiteensä esille tuomalla pääsekään. Jos pääsisi, niin meillä ei olisi "foorumin ylläpito"-osiota lainkaan. Toivoisin vain ymmärrystä sille, että jossain on mietitty hyvin tarkkaan, miten toimiva foorumi saadaan aikaiseksi. Hopeinen Omena (ihan suoraan sanottuna) ei ole sattumalta vuosi vuoden jälkeen kovasti kasvava yhteisö. Taustalla on satojen, jos ei tuhansien, työtuntien arvosta mietintää siitä, miten voidaan tarjota kaikille paras mahdollinen paikka keskustella mielenkiintoisista aiheista. Et sinäkään täällä olisi ilman moderointia.Citruuna kirjoitti:Taisin tällä jo joutua sinunkin mustalle listalle, mutta kai käyttäjätkin saavat tuoda mielipiteensä esiin...
Mitä meinaat tehdä kohta?
-
Re: Mitä meinaat tehdä kohta?
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tästä mulla on ihan omien kokemusten kautta muodostunut mielipide! Kaikkia keskustelulueita ei moderoida, tai jos moderoidaan, niin se on hyvin valikoivaa ja puolueellista moderointia! Loukkaavien viestien poisto saattaa vaatia monta ilmoitusta ennen kuin niitä poistetaan, ja sittenkin ne saattavat palata. Näin oli ainakin ennen, nykyään en alennu tuonne lainkaan.Macco kirjoitti:Itse asiassa myös Suomi24:ää moderoidaan, vaikkei uskoisi...iPadi kirjoitti: Suomi24 on hyvä esimerkki tuollaisesta foorumista, jota ei moderoida. Suosittelen tutustumaan siihen
-
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä voin vallan mainiosti vastustaa kaikkea, ei kaikkea vastenmielistä tarvitse itse kokeilla, enkä aiokaan kaikkea itse kokeilla.Citruuna kirjoitti:Hmmm - olen kokenut ihan kaiken ja selviytynyt ihan kaikesta! Jos ei ole kokenut kaikkea, ei voi myöskään vastustaa kaikkea!hatey kirjoitti:^Oletpas. Parisuhde, jos solmitaan epähygieenisten lihallisten himojen ja ruumiin eritteiden vaihdon takia, silloin parisuhteeseen kuuluu maanittelu.
Itse olen tuollaisen yläpuolella. Minuun saa fyysisesti kajota ainoastaan kuolinsyyntutkija kuoltuani. Minuun ei ole kukaan kajonnut, eikä kajoa eläessäni. Myöskin tunteisiin vetoava maanittelu on poissuljettua.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Huoh, lienee turhaa jatkaa tästä. Mielipiteemme ovat kuitenkin niin kaukana toisistaan, etkä sinä tai muut moderaattorit tule kuitenkaan koskaan ymmärtämään tai olemaan kiinnostununeita siitä, mitä yritän sanoa. Yritetään jatkaa...Macco kirjoitti:Etkä päässyt, eikä mielipiteensä esille tuomalla pääsekään. Jos pääsisi, niin meillä ei olisi "foorumin ylläpito"-osiota lainkaan. Toivoisin vain ymmärrystä sille, että jossain on mietitty hyvin tarkkaan, miten toimiva foorumi saadaan aikaiseksi. Hopeinen Omena (ihan suoraan sanottuna) ei ole sattumalta vuosi vuoden jälkeen kovasti kasvava yhteisö. Taustalla on satojen, jos ei tuhansien, työtuntien arvosta mietintää siitä, miten voidaan tarjota kaikille paras mahdollinen paikka keskustella mielenkiintoisista aiheista. Et sinäkään täällä olisi ilman moderointia.Citruuna kirjoitti:Taisin tällä jo joutua sinunkin mustalle listalle, mutta kai käyttäjätkin saavat tuoda mielipiteensä esiin...
-
Ai moderoitko sinä suoli24:ääkinMacco kirjoitti:^ Niin että pitäisi moderoida, mutta missään nimessä ei saa moderoida?
-
Olemme kiinnostuneita, ja veikkaanpa että ymmärrämme myös hyvin tarkkaan mitä yrität sanoa. Sillä, mitä sinä tavoittelet, ei kuitenkaan saada aikaan toimivaa foorumia, vaan kaaos.Citruuna kirjoitti:Mielipiteemme ovat kuitenkin niin kaukana toisistaan, etkä sinä tai muut moderaattorit tule kuitenkaan koskaan ymmärtämään tai olemaan kiinnostununeita siitä, mitä yritän sanoa. Yritetään jatkaa...
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä olen kyllä mielestäni huomannut miten erään henkisesti sairaan henkilön solvaukset olivat muuttuneet lainauksissakin.Macco kirjoitti:
(ja edelleen muuten: ei täälläkään, vieläkään, kuten ei koskaan aiemminkaan, muunnella viestejä)
-

Minut on todettu useiden psynkiantrien tms ja viranomaisten toimesta ihan kivaksi ja mukavaksi.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Enpäs minä itse ole huomannut mitään...Tauvo kirjoitti:Minä olen kyllä mielestäni huomannut miten erään henkisesti sairaan henkilön solvaukset olivat muuttuneet lainauksissakin.

-
Aina on mahdollista sekin, että olen uneksinut...KunkkuJ kirjoitti:Enpäs minä itse ole huomannut mitään...Tauvo kirjoitti:Minä olen kyllä mielestäni huomannut miten erään henkisesti sairaan henkilön solvaukset olivat muuttuneet lainauksissakin.![]()
-
Olette täysin väärässä, minä olen tietenkin ihan oikeassa. Ettekä voi ymmärtää lainkaan, mitä yritän sanoa, koska väitätte, että seurauksena olisi kaaos. En haekaan mitään ymmärrystä, neroja ei ole koskaan ymmärretty. Huoh, on raskasta olla täydellinen ja aina oikeassa, mutta jonkun vaan täytyy.Macco kirjoitti:Olemme kiinnostuneita, ja veikkaanpa että ymmärrämme myös hyvin tarkkaan mitä yrität sanoa. Sillä, mitä sinä tavoittelet, ei kuitenkaan saada aikaan toimivaa foorumia, vaan kaaos.Citruuna kirjoitti:Mielipiteemme ovat kuitenkin niin kaukana toisistaan, etkä sinä tai muut moderaattorit tule kuitenkaan koskaan ymmärtämään tai olemaan kiinnostununeita siitä, mitä yritän sanoa. Yritetään jatkaa...
-
-
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.hatey kirjoitti:^Et sinä voi olla oikeassa joka asiassa, koska muutenhan olisit kanssani samaa mieltä kaikesta.
-
Tarkemmin ajateltuna, salamat sinkoilivat varmaan pääni sisällä niin paljon, että muistan kyllä väärin. Hyvähän se on silti, kun pahimmat karkeudet poistetaan, mutta tuo syytökseni, että viestejä muokattaisiin ei kyllä pidä paikkaansa.Tauvo kirjoitti:Aina on mahdollista sekin, että olen uneksinut...KunkkuJ kirjoitti:Enpäs minä itse ole huomannut mitään...Tauvo kirjoitti:Minä olen kyllä mielestäni huomannut miten erään henkisesti sairaan henkilön solvaukset olivat muuttuneet lainauksissakin.![]()
Onneksi moderoidaan, pelkkää villiä länttähän tämä muuten olisi, paitsi Oulun osalta, koska se on idempänä...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
-
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »

Katoin sen Johnnyn äsken, kauhea kankkunen 2 jääkööt huomiselle. Ei pysty enää valvoon!
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Hyvää yötä!Harkoosi kirjoitti:Nukkumaan joutas mennä - Ja niin menenkin. Öitä![]()
JL
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
-
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Joku mies lauloi joskus, että "antaudu sinäkin rappiolle. Rappiolla on kiva olla, ei huolet paina ei rasitu polla"... jne!hatey kirjoitti:Jos taas hampparilla tarkoitetaan epäsäännöllisiä elämäntapoja viettävää likaista hippiä, niin en vain pysty. En ole hippi, en koe Woodstockia ja tofua mitenkään minua lähellä olevana asiana.

-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka