Hopea on kyllä kauhean huono materiaali auton valmistamiseen. Se on kallista, melko painavaa ja pehmeää. Toisaalta hopeasta valmistetun auton tekniset ominaisuudet olisivat varmasti hyvin lähellä ranskalaisia autoja. Auto joustaisi vähän joka paikasta, ohjaustuntumaa ei käytännössä olisi ja 100km/h nopeuskin saavutettaisiin noin vartissa. Muutamassa kuukaudessa auto valahtaisi muodottomaksi, osat eivät enää sopisi toisiinsa ja suurin osa tekniikasta olisi käyttökelvotonta. Suurin ero hopeasta valmistetun auton ja ranskalaisen auton välillä olisi se, että hopeisella autolla olisi arvoa vielä senkin jälkeen, kun se ajetaan liikkeen ovesta ulos.Macco kirjoitti: Minulla on hopeinen auto. Tänään fykkösissä kaikilla palkintopallille ajaneilla oli hopeinen auto. Minun autoni on nopea.
Moottoriöljy-, koskenkorva- ja maitorauhas-topic
-
Re: Moottoriöljy, koskenkorva ja maitorauhas -topic
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Minäkään en toivo päätyväni hautausmaalle. Tuhkani voisi mielellään sirotella avaruuteen, mutta jokin helpompikin ratkaisu käy kyllä.hatey kirjoitti:^Minun määränpää ei ole mikään hautausmaa.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Mikäs vika hautausmaissa on? Niillä on mukava vaellella ja katsella hautakiviä sekä pohtia kivien alla lepäävien tarinoita. Samalla voi miettiä miten elää oman elämänsä.arisel kirjoitti:Minäkään en toivo päätyväni hautausmaalle. Tuhkani voisi mielellään sirotella avaruuteen, mutta jokin helpompikin ratkaisu käy kyllä.hatey kirjoitti:^Minun määränpää ei ole mikään hautausmaa.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
En muista paikkakunnan nimeä. Se on jossakin Vaasan lähellä. Vieressä on se kraateri tai ainakin ihan lähellä. Kaikki puhuivat kuitenkin ruotsia.Tauvo kirjoitti:^ Mistä tuo kuva on? Todella paljon Pernajan haustausmaan näköinen...
-
Jälkimmäinen kuvaus sopisi tuohon Mikael Agricolankin pitäjään, mutta sijainti ei täsmää...Mikael K. kirjoitti:En muista paikkakunnan nimeä. Se on jossakin Vaasan lähellä. Vieressä on se kraateri tai ainakin ihan lähellä. Kaikki puhuivat kuitenkin ruotsia.Tauvo kirjoitti:^ Mistä tuo kuva on? Todella paljon Pernajan haustausmaan näköinen...
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Minulla on huomenna kesärenkaat! Mitä ihmettä nastoilla tällaisella kelillä muka tekee? Kuva on otettu tänään n. klo 14. Kuten kuvasta näkyy, autoni nastarenkaat ovat vielä aika hyvässä kunnossakin.M.P.T kirjoitti:Kuinka monella on jo kesärenkaat? Itse en ole niitä vaihtanut ja katsoin työkavereiden autojakin niin eipä näkynyt kenelläkään kesäkumeja. Kenties kuukauden päästä voisi vaihtaa, JOS sää sallii sellaisen. Eikös ne pitäisi lain mukaan olla alla, jos se sää sen sallisi? Typerä laki, että aletaan tuollaisia määräilemään. Liukasta on pihallakin, että kesärenkailla ei olisi pitoa. Laki voisi sallia talvirenkaat kyllä 1.5 asti ja sen jälkeen, jos sää sallii.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jos keli on sellainen että tarvitaan nastarenkaita, saa niitä käyttää vaikka heinäkuussa.M.P.T kirjoitti:Kuinka monella on jo kesärenkaat? Itse en ole niitä vaihtanut ja katsoin työkavereiden autojakin niin eipä näkynyt kenelläkään kesäkumeja. Kenties kuukauden päästä voisi vaihtaa, JOS sää sallii sellaisen. Eikös ne pitäisi lain mukaan olla alla, jos se sää sen sallisi? Typerä laki, että aletaan tuollaisia määräilemään. Liukasta on pihallakin, että kesärenkailla ei olisi pitoa. Laki voisi sallia talvirenkaat kyllä 1.5 asti ja sen jälkeen, jos sää sallii.
Minulla on vielä nastarenkaat. Teille ei ole vielä mitään asiaa kesärenkailla. Varsinkaan kun ei tosiaan omasta pihastakaan pääse autolla pois kesärenkailla
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mua ärsyttää, kun en keksi mistä tämä on. Päättelin sillan menevän suurinpiirtein lounas-koillinen-suuntaan. Päättelin sen myös sijaitsevan saaristossa. Tein villin oletuksen ja rajasin sen Turun saaristoon. Tuossa on selvästi ollut muutama vuosi sitten lossi. Ja näkyypä tuolla lateraalimerkkikin olevan, lähistöllä on siis oltava ihmisasutusta ja satama tai vastaava.Tauvo kirjoitti:--- Kuva on otettu tänään n. klo 14. Kuten kuvasta näkyy, autoni nastarenkaat ovat vielä aika hyvässä kunnossakin.
Mutta en mä ole vielä keksinyt. Tämän pitäisi olla tuossa tunnista paikka, bannista tuikka -ketjussa. Älä siis kerro, jatkan tutkimuksiani jahka olen vähän nysvännyt kulmahiomakoneella fillariani.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Vaihdoin viime torstaina kitkat kesäkummeihin. Nythän on ollut jo jonkun aikaa täysin kesäkelit, joten turha enää niillä talvirenkailla ajella. Suomi on kyllä ilmaston puolesta mielenkiintoinen maa: toisilla on kesäkeli ja toisilla täysi talvi.M.P.T kirjoitti:Kuinka monella on jo kesärenkaat?
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Vaihdoin viime sunnuntaina (eli olikohan se sitten 1. pääsiäispäivä). Talvirenkaani ovat meluisampaa sorttia, oli mukava päästä niistä eroon taas vähäksi aikaaM.P.T kirjoitti:Kuinka monella on jo kesärenkaat?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Toyotaan on jo vissiin vaihdettu, mutta Volvo kulkee vielä kitkoilla.M.P.T kirjoitti:Kuinka monella on jo kesärenkaat?
-
Onko olemassa vielä peltivanteita?tuomas92 kirjoitti:Vaihdoin viime sunnuntaina (eli olikohan se sitten 1. pääsiäispäivä). Talvirenkaani ovat meluisampaa sorttia, oli mukava päästä niistä eroon taas vähäksi aikaaM.P.T kirjoitti:Kuinka monella on jo kesärenkaat?Ja pölykapseleista samoin, kesällä tottakai aluvanteet 8)

-
Totta kai! Nehän ovat lopulta parhaat.hatey kirjoitti: Onko olemassa vielä peltivanteita?
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Onhan niitä. Kesärenkaat olivat niillä vanteilla kun haimme auton, uudet talvirenkaat vaihdettiin niiden tilalle ja vanteettomille kesärenkaille sit hankittiin uudet alumiinivanteet. Menee nuo peltivanteet talvella, niin pimeetäkin ettei niitä kukaan näe. Ja onhan niissä VW:n alkuperäiset pölykapselit jos joku sattuu näkemäänhatey kirjoitti:Onko olemassa vielä peltivanteita?tuomas92 kirjoitti:Vaihdoin viime sunnuntaina (eli olikohan se sitten 1. pääsiäispäivä). Talvirenkaani ovat meluisampaa sorttia, oli mukava päästä niistä eroon taas vähäksi aikaaM.P.T kirjoitti:Kuinka monella on jo kesärenkaat?Ja pölykapseleista samoin, kesällä tottakai aluvanteet 8)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Rumia ruosteisia mattamustia tai keravakromilla maalattuja jäänteitä historiasta. Miten ne muka voisi olla parhaita?Citruuna kirjoitti:Totta kai! Nehän ovat lopulta parhaat.hatey kirjoitti: Onko olemassa vielä peltivanteita?
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Maksaa vähemmän ja kestää enemmän.hatey kirjoitti:Miten ne muka voisi olla parhaita?
Tulipa muuten juuri mieleeni, että minulla on varastossa tarpeettomat 13" aluvanteet...
-
Mutta ei takuulla sovi MK:aan...Macco kirjoitti:Maksaa vähemmän ja kestää enemmän.hatey kirjoitti:Miten ne muka voisi olla parhaita?
Tulipa muuten juuri mieleeni, että minulla on varastossa tarpeettomat 13" aluvanteet...
Enkä sitä paitsi huoli kuin originaalit, niin että ihan sama vaikka ei sovikaan.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ai meille vai?Macco kirjoitti: Teille ei ole vielä mitään asiaa kesärenkailla. Varsinkaan kun ei tosiaan omasta pihastakaan pääse autolla pois kesärenkailla

-
Sano vaan jos haluat vihjeen...Maza kirjoitti:Mua ärsyttää, kun en keksi mistä tämä on. Päättelin sillan menevän suurinpiirtein lounas-koillinen-suuntaan. Päättelin sen myös sijaitsevan saaristossa. Tein villin oletuksen ja rajasin sen Turun saaristoon. Tuossa on selvästi ollut muutama vuosi sitten lossi. Ja näkyypä tuolla lateraalimerkkikin olevan, lähistöllä on siis oltava ihmisasutusta ja satama tai vastaava.Tauvo kirjoitti:--- Kuva on otettu tänään n. klo 14. Kuten kuvasta näkyy, autoni nastarenkaat ovat vielä aika hyvässä kunnossakin.
Mutta en mä ole vielä keksinyt. Tämän pitäisi olla tuossa tunnista paikka, bannista tuikka -ketjussa. Älä siis kerro, jatkan tutkimuksiani jahka olen vähän nysvännyt kulmahiomakoneella fillariani.
-
TRÖÖT väärä vastaus. Uuteen autoon saa halvemmalla alsat kuin peltivanteet.Macco kirjoitti:Maksaa vähemmän ja kestää enemmän.hatey kirjoitti:Miten ne muka voisi olla parhaita?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka