En minä tiedä?tuomaril kirjoitti:Ja silti sinulla kestää 3 vrk.hatey kirjoitti:^Minulla on aina 3G, en jaksa kuittailla niitä vilkkuvia ilmoituksia löytyneista Wifeistä, jotka yleensä on vielä suojattuja.Onko tietoa paljon tuo sinun akkusi omistaa lataussyklejä? Omani omistaa 37 kpl.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Sen tiedon näkee jollain ohjelmalla mikä näyttää kaikki akun tiedot. Itse käytän Battery Info Lite-ohjelmaa jonka latasin Cydiasta, mutta kai varmaan App Storestakin saa samanlaisia ohjelmia.hatey kirjoitti:En minä tiedä?tuomaril kirjoitti:Ja silti sinulla kestää 3 vrk.hatey kirjoitti:^Minulla on aina 3G, en jaksa kuittailla niitä vilkkuvia ilmoituksia löytyneista Wifeistä, jotka yleensä on vielä suojattuja.Onko tietoa paljon tuo sinun akkusi omistaa lataussyklejä? Omani omistaa 37 kpl.
-
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
No jopas, mun 3Gs:sä kestää kanssa 7-8h käyttöä. Netti selailua, pelailua, s-postia, puheluja ja tekstiviestejä.tuomaril kirjoitti:Minulla kestää 7 tuntia. Mitä sinun käyttöösi sisältyy?hatey kirjoitti:Minulla kestää 3 vuorokautta.tuomaril kirjoitti:iPhone 4S:n akunkesto on aivan surkea! Meni tyhjäksi jo klo 8.00 - 15.00 välisenä aikana! Käyttöä taisi olla tuona aikana n. 4 tuntia. Vanha iPhone 4:nen kesti yhdellä akullisella paljon pidempään.
Hormonit jyllää juu..Peitsamo kirjoitti:Kevät, lisääntynyt auringonvalo ja hormonit![]()

-
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Rajansa kaikella

-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Piu, siis sehän on se pieni pieru, sellainen lyhyt, kuiva ja korkeaoktaavinen.vinouma kirjoitti:Ei mitään hajua. Opin sen Hateyltä...Citruuna kirjoitti:Mitä tuo "Piu" tarkoittaa? Se on monen viestin lopussa täällä.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Wifeista ?? Suojatuista vaimoista ?hatey kirjoitti:^Minulla on aina 3G, en jaksa kuittailla niitä vilkkuvia ilmoituksia löytyneista Wifeistä, jotka yleensä on vielä suojattuja.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Erään tuttavapariskunnan lapsikin sen sanoi: "Ibland säger mammas rumpa mjau."Jamac kirjoitti:Piu, siis sehän on se pieni pieru, sellainen lyhyt, kuiva ja korkeaoktaavinen.vinouma kirjoitti:Ei mitään hajua. Opin sen Hateyltä...Citruuna kirjoitti:Mitä tuo "Piu" tarkoittaa? Se on monen viestin lopussa täällä.
-
Itse olet pieru!Jamac kirjoitti:Piu, siis sehän on se pieni pieru, sellainen lyhyt, kuiva ja korkeaoktaavinen.vinouma kirjoitti:Ei mitään hajua. Opin sen Hateyltä...Citruuna kirjoitti:Mitä tuo "Piu" tarkoittaa? Se on monen viestin lopussa täällä.

-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Jos lapsi on vielä ihan pieni, ei kannata olla huolissaan. Kyllä hän varmasti oppii vielä puhumaan. Tuollainen epämääräinen jokeltaminenhan on osa normaalia kielellistä kehitystä.Tauvo kirjoitti:
Erään tuttavapariskunnan lapsikin sen sanoi: "Ibland säger mammas rumpa mjau."
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »

-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
BatteryInfo Lite näyttää CycleCountiksi 542tuomaril kirjoitti:^ Onko sinulla TR8 tietoa kuinka paljon on kertynyt akullesi lataussyklejä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Ohhoh! Aika paljon. Samainen ohjelma näyttää 4S:lle nyt 38 kpl. 8) Kuinka vanha tuo sun 3GS on? Olitko silloin vasta ostanu sen, kun kyselit täällä että voivatko viranomaiset yms. huomata jotenkin JB:n.TR8 kirjoitti:BatteryInfo Lite näyttää CycleCountiksi 542tuomaril kirjoitti:^ Onko sinulla TR8 tietoa kuinka paljon on kertynyt akullesi lataussyklejä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Heh, en muistatuomaril kirjoitti:Ohhoh! Aika paljon. Samainen ohjelma näyttää 4S:lle nyt 38 kpl. 8) Kuinka vanha tuo sun 3GS on? Olitko silloin vasta ostanu sen, kun kyselit täällä että voivatko viranomaiset yms. huomata jotenkin JB:n.TR8 kirjoitti:BatteryInfo Lite näyttää CycleCountiksi 542tuomaril kirjoitti:^ Onko sinulla TR8 tietoa kuinka paljon on kertynyt akullesi lataussyklejä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Varo, sarkasmi on vaikea laji. Kaikki eivät välttämättä tajua sitä.hatey kirjoitti:Infernaalinen päänsärky, henki lähtee.....Migreeni on ihanaa. (<-sarkasmi)
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Syö tuore chili. Sillä lähtee päänsärky. Pari viikkoa sitten oli tilanne, jossa mikään lääke ei vienyt päänsärkyä. Aamulla alkoi jo ja iltaan mennessä oli jo aika monta särkylääkettä mennyt. Kaveri suositteli yhden chilin syömistä ja reilun vartin päästä sen syötyäni ei päähän sattunut lainkaan. Ei ollut vitsi, vaan oikeasti toimi minulla.hatey kirjoitti:Infernaalinen päänsärky, henki lähtee.....Migreeni on ihanaa. (<-sarkasmi)
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
-
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Muistetaan nyt mitä Juice sanoi: ..däng däng, mutta kyllä se kestää koko elämän.KunkkuJ kirjoitti:Ei taida puhaltelut nyt Arttulaa auttaa. Se on maksa, joka on sanonut poks.
Johan minä tästä varoitin...
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ylikunto? Se on sitten pakkohuili - ei treeniä viikkoihin, ehkä kuukausiin. Juu, tiedän, kuulostaa kauhealta, mutta jos et itse pidä taukoa, pitää tauko sinut.Peitsamo kirjoitti:Niin no ei se nyt välttämättä, mutta kun tuo virta ei lopu sitten millään. Sitä on tottunut, että kun on päivän töissä ja hivenen kuntoillut niin illalla maittaa uni. Nyt ei tule juuri nukuttua, tulee tehtyä jonkin verran ylitöitä, liikun tuplaten ja vieläkin pitäisi kehittää jotain aktiviteettia siihen rinnalle. Tätä nyt on ehkä reilun kuukauden jatkunut.
Rajansa kaikella
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Voihan se kyllä olla jotain muutakin.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Oliko tämä sitä edellä mainittua sarkasmia?Tauvo kirjoitti:Syö tuore chili. Sillä lähtee päänsärky. Pari viikkoa sitten oli tilanne, jossa mikään lääke ei vienyt päänsärkyä. Aamulla alkoi jo ja iltaan mennessä oli jo aika monta särkylääkettä mennyt. Kaveri suositteli yhden chilin syömistä ja reilun vartin päästä sen syötyäni ei päähän sattunut lainkaan. Ei ollut vitsi, vaan oikeasti toimi minulla.hatey kirjoitti:Infernaalinen päänsärky, henki lähtee.....Migreeni on ihanaa. (<-sarkasmi)

Päänsärkyyn pitäisi löytyä apu myös tietynlaisella liikunnalla, mutta siihen tarvitaan kaveri, enkä ole varma, voiko sitä suositella hateylle...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Hyppään kohta kaivoon, jos en saa kahvia mistään.

E: Ja sytkärikin unohtui kotia.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
TR8 kirjoitti:Hormonit jyllää juu..Peitsamo kirjoitti:Kevät, lisääntynyt auringonvalo ja hormonit![]()
Kai sitä pitäis alkaa etsimään jotain kivaa tyttöstä..
Vai että lataussykleiksi sitä sanotaan?tuomaril kirjoitti:^ Onko sinulla TR8 tietoa kuinka paljon on kertynyt akullesi lataussyklejä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka