no, ehkä annan anteeksi, onhan se aika usein kuitenki mulle ruokaa laittanu

Voisin syödä nyt jälkiruuaksi ananasta
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Ihan oikein, yritähän ryhdistäytyä saakutin tissiposki.Harkoosi kirjoitti:Äiti lähetti mulle kouluun viestin et käy kaupassa hakemassa ruoka-aineksia, ja kävin. Kun tulin kotiin oletin että äiti ois tehny ruuan, ja sanoinki sille et alappa kuule kokkaamaan, mut se sano että "tee ite"
ja makoili vaan sohvalla ja luki kirjaa.
redhat kirjoitti:Ihan oikein, yritähän ryhdistäytyä saakutin tissiposki.Harkoosi kirjoitti:Äiti lähetti mulle kouluun viestin et käy kaupassa hakemassa ruoka-aineksia, ja kävin. Kun tulin kotiin oletin että äiti ois tehny ruuan, ja sanoinki sille et alappa kuule kokkaamaan, mut se sano että "tee ite"
ja makoili vaan sohvalla ja luki kirjaa.
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Haist home. Mun ruokavalioni perustuu hyvin pitkälle noista aineista... oon niin laiska, etten jaksa tehdä ruokaa. Brb.KunkkuJ kirjoitti:^ Tuohon se pössyttely lopulta johtaa. Aletaan voida pahoin terveellisen perusruuan kohdalla.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja j.helminen »
Olisiko mahdollista saada tämä resepti vai onko salaisuus?hatey kirjoitti:Kävin äsken kylässä ja minulle tarjoiltiin maukasta thai-kanakeittoa, sain reseptin ja huomenna ajattelin tehdä samaista keittoa.
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Tässä copypastena tuo resepti, ilman pottuja minun mielestä parempaa. Makuasia.j.helminen kirjoitti:Olisiko mahdollista saada tämä resepti vai onko salaisuus?hatey kirjoitti:Kävin äsken kylässä ja minulle tarjoiltiin maukasta thai-kanakeittoa, sain reseptin ja huomenna ajattelin tehdä samaista keittoa.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Miksi kokkaat kokoajan?Harkoosi kirjoitti:En oo käyny hesessä tai mäkissä varmaan kahteen vuoteen. Subwayssa kävin kesällä viimeksi. En kyllä edes syö noissa hampurilaisravintoloissa hampurilaista koska en tykkää niistäpelkkiä ranskiksia... Kesällä stadissa söin ison purilaisen ravintolassa jonka nimeä en muista. Se melko suosittu ravintola.. Miksen muista nyt sen nimee
no ei teitä varmaa kiinnosta.
Söin äsken muutaman paahtoleivän ja luumun kun katsoin salkkareita. Munkkeja on enää kaks jäljelläEn kyllä tehnytkään ku 17
Viesti Kirjoittaja j.helminen »
Kiitän, täytyy viikonloppuna kokeilla!hatey kirjoitti:Tässä copypastena tuo resepti, ilman pottuja minun mielestä parempaa. Makuasia.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Onko se tämä?amanita kirjoitti:Äh, mikäs sen kahviketjun nimi olikaan, en hakemallakaan sitä löydä, jotta vosi yhdistää tämän kaffejutustelun ( 8) ) sinne?
Kiitos, sehän se. Kuis oot vielä/jo hereilä...jaa, ei taida kuulua tämän ketjun aiheeseen. Yhdistelen sopivat viestit tuonne kahvintuoksumoon.Mikael K. kirjoitti:Onko se tämä?amanita kirjoitti:Äh, mikäs sen kahviketjun nimi olikaan, en hakemallakaan sitä löydä, jotta vosi yhdistää tämän kaffejutustelun ( 8) ) sinne?
Viesti Kirjoittaja iPadi »