Eikös se ole joissain piireissä vähän niin kuin lentosuukko?tuomaril kirjoitti:Onko pierun päästäminen merkki rakkaudesta?hatey kirjoitti:^Olet rakastunut. Söpöä.
Kiitos ja anteeksi.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Eikös se ole joissain piireissä vähän niin kuin lentosuukko?tuomaril kirjoitti:Onko pierun päästäminen merkki rakkaudesta?hatey kirjoitti:^Olet rakastunut. Söpöä.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Jaa-a. Kun minä kerran koulussa pieraisin tytöt eivät tykänneetLihapipo kirjoitti:Eikös se ole joissain piireissä vähän niin kuin lentosuukko?tuomaril kirjoitti:Onko pierun päästäminen merkki rakkaudesta?hatey kirjoitti:^Olet rakastunut. Söpöä.
Kiitos ja anteeksi.
Viesti Kirjoittaja j.helminen »
Tiedän tunteen.iPadi kirjoitti:Koneen äänilähtö oli säädetty täysille kaiuttimia varten. Kytkin kuulokkeet ja pistin musan soimaan, ai paholainen mun korvat
Sinun pitää vain sinnikkäästi yrittää uudelleen. Kyllä ne siitä lämpenevät.iPadi kirjoitti: Jaa-a. Kun minä kerran koulussa pieraisin tytöt eivät tykänneet
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minä paukuttelin joskus ala-asteella. Opettaja ei oikeen sanonut mitään, mutta muut luokkalaiset ei tykänny.iPadi kirjoitti: Jaa-a. Kun minä kerran koulussa pieraisin tytöt eivät tykänneet
Viesti Kirjoittaja arttula »
Noh, Kunkku...?? Olikos sinulla jotain kaunista sanottavaa ?KunkkuJ kirjoitti:Ei taida puhaltelut nyt Arttulaa auttaa. Se on maksa, joka on sanonut poks.
Johan minä tästä varoitin...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sanattomaksi tämä tahtoo vetää. Ensin mies ryyppää maksansa pilalle ja sen jälkeen alkaa kerjätä kauniita sanoja? Mutta etkös sinä ole entinen mode täällä? Kai sinä sitten olet ainakin ollut hyvä ihminen joskus.arttula kirjoitti:Noh, Kunkku...?? Olikos sinulla jotain kaunista sanottavaa ?KunkkuJ kirjoitti:Ei taida puhaltelut nyt Arttulaa auttaa. Se on maksa, joka on sanonut poks.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ei maanalainen paikka ihminentuomaril kirjoitti: Välillä tekisi mieli päästää vähän omia aromejani peräpäästä luokkaan...
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Suosittelen kokeilemaan. Se on mahtava tunne kun tuntee että kohta pamahtaa.Hieno kirjoitti:Ei maanalainen paikka ihminentuomaril kirjoitti: Välillä tekisi mieli päästää vähän omia aromejani peräpäästä luokkaan...
Miksi pistäisin luokassa paskan hajun liikkeelle kun siellä voi haista suht hyvältäkin?tuomaril kirjoitti:Suosittelen kokeilemaan. Se on mahtava tunne kun tuntee että kohta pamahtaa.Hieno kirjoitti:Ei maanalainen paikka ihminentuomaril kirjoitti: Välillä tekisi mieli päästää vähän omia aromejani peräpäästä luokkaan...
Varmasti. Varsinkin tuon kaltaisissa asioissa.tuomaril kirjoitti:^ Vaihtelu virkistää.
Mtä? Kuka tappelee? Minä EN tappele koskaan kenenkään kanssa enkä myöskään alennu puhumaan mistään panssarivaunuista. Tässä löyhkässänne vaan alkaa jo vähitellen mennä taju, täällä pitäisi tuulettaa.Hieno kirjoitti:Toki perustakaamme ketju jossa tappelette Hateyn kanssa. Ja voitte samalla puhua pikkuautoista ja panssarivaunuista.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä alan tappelemaan sinun kanssa, ja ensimmäiseksi laitan sinut nurkkaan seisomaan.Hieno kirjoitti:Toki perustakaamme ketju jossa tappelette Hateyn kanssa. Ja voitte samalla puhua pikkuautoista ja panssarivaunuista.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Bah... Alkoholinkäyttöni on suomalaisten keskiarvon alapuolella.KunkkuJ kirjoitti:Sanattomaksi tämä tahtoo vetää. Ensin mies ryyppää maksansa pilalle ja sen jälkeen alkaa kerjätä kauniita sanoja? Mutta etkös sinä ole entinen mode täällä? Kai sinä sitten olet ainakin ollut hyvä ihminen joskus.arttula kirjoitti:Noh, Kunkku...?? Olikos sinulla jotain kaunista sanottavaa ?KunkkuJ kirjoitti:Ei taida puhaltelut nyt Arttulaa auttaa. Se on maksa, joka on sanonut poks.
Minä lupaan kirjoittaa sinusta kauniin muistokirjoituksen sitten kun...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Vaikka sinä et selvästikään pysy totuudessa ja kerro kaikkea, pidän lupaukseni sen muistokirjoituksen suhteen. Ja onhan sinussa myös ne hyvät puolet, kutenarttula kirjoitti: Bah... Alkoholinkäyttöni on suomalaisten keskiarvon alapuolella.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja hatey »