jjj.jpg
Pitäisi siivota ![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Mikäs piirilevy tuolla ui?iPadi kirjoitti:jjj.jpgPitäisi siivota
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Verkkokortti.Hieno kirjoitti:Mikäs piirilevy tuolla ui?iPadi kirjoitti:jjj.jpgPitäisi siivota
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Samat sanat, ajattelin kuitenkin odotella lämpimämpiä kelejä. Kummasti nuo ikkunat tahmaantuvat, vaikka pyrin ainakin ulko- ja sisäpinnat pesemään pari kertaa vuodessa, välikerrokset kuitenkin vain kerran. Partsun lasit sitten vielä kaiken muun pesuilun lisäksi, joten puuhaa tiedossa.Rauno Repomies kirjoitti:...pestä ikkunat. Eikä kunnon kevätsiivous olisi pahaksi.
Viesti Kirjoittaja jjari »
Mä pyysin vanhemmilta 40-vuotislahjaksi sellasen stokkalla edussa olevan ikkunanpesulaitteen kun piti välttämättä joku lahjatoive esittää. Mun ikkunat saattaa olla viikon päästä puhtaatamanita kirjoitti:Samat sanat, ajattelin kuitenkin odotella lämpimämpiä kelejä. Kummasti nuo ikkunat tahmaantuvat, vaikka pyrin ainakin ulko- ja sisäpinnat pesemään pari kertaa vuodessa, välikerrokset kuitenkin vain kerran. Partsun lasit sitten vielä kaiken muun pesuilun lisäksi, joten puuhaa tiedossa.Rauno Repomies kirjoitti:...pestä ikkunat. Eikä kunnon kevätsiivous olisi pahaksi.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minulla on aikoja sitten ostettu Kärcherin painehöyrypesuri, sen ikkunapuhdistusosan kanssa tuo homma on kohtalaisen joutuisaa ja helppoakin. Sinä saanet vastaavan kapineen.jjari kirjoitti:Mä pyysin vanhemmilta 40-vuotislahjaksi sellasen stokkalla edussa olevan ikkunanpesulaitteen kun piti välttämättä joku lahjatoive esittää. Mun ikkunat saattaa olla viikon päästä puhtaat
Viesti Kirjoittaja jjari »
Kiitos, pikkuhiljaa mies parhaassa iässä 8)amanita kirjoitti:Minulla on aikoja sitten ostettu Kärcherin painehöyrypesuri, sen ikkunapuhdistusosan kanssa tuo homma on kohtalaisen joutuisaa ja helppoakin. Sinä saanet vastaavan kapineen.jjari kirjoitti:Mä pyysin vanhemmilta 40-vuotislahjaksi sellasen stokkalla edussa olevan ikkunanpesulaitteen kun piti välttämättä joku lahjatoive esittää. Mun ikkunat saattaa olla viikon päästä puhtaat
Onnea jo etukäteen kohta käsillä olevasta synttäriydestä.Alat olla ihan täysaikuisen ikäinen.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Eiku tee vasta siel käytävällätuomaril kirjoitti:Pitäisi tehdä läksyt kohta. Pompin kahden vaiheilla, teenkö läksyt nyt vai vasta koulussa käytävällä. Taidan tehdä ne nyt niin voi sitten iPhonettaa koulussa rauhassa.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Toope96 »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Joko sinulla on tuollainen:Citruuna kirjoitti:Pitäisi kuvata uusimmat pienoismallit. Taidan viedä ne viikonloppuna ulos ja kuvata siellä, niin saan kuvat nettiin.
Minulla ei ole hiekkalaatikkoa. Kun täällä asui kissa, oli hiekkalaatikkokin, mutta en koskaan mennyt leikkimään kisun reviirille. Eikä nämä ole mitään panssarivaunuja joilla leikitään ulkona, nää on kauniita keräilyesineitä.hatey kirjoitti:^Leikitkö sinäkin hiekkalaatikossa leikkiautoillasi?
Tuo pohja / alusta tai oli mikä onkaan, se johon malli on kiinnitetty on erilainen, joten ei ole ihan sama. Mulla on Norevin 1:43-kokoinen malli tuosta autosta.KunkkuJ kirjoitti:Joko sinulla on tuollainen:Citruuna kirjoitti:Pitäisi kuvata uusimmat pienoismallit. Taidan viedä ne viikonloppuna ulos ja kuvata siellä, niin saan kuvat nettiin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No täytyyhän se olla, jos alkaa hiukomaan kesken pitkän ajopäivän. Tyytyisitkö sinä kylmään ja raakaan ruokaan?hatey kirjoitti:^Miksi tuossa leikkiautossa on grilli katolla?
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mitäh? Mulla on iPodissani ~250 ohjelmaa ja toimii samaan tapaan kuin siinä olisi yksi ohjelma.tuomaril kirjoitti:Pitäisi karsia ohjelmia iPhonesta. Bugittaa melko pahasti tuo iPhone 4S.