![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)

Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja j.helminen »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Yök painajainen. Taidan sulkeutua pakastimeen, syön jäätä ja tulen pois syksyllä.Citruuna kirjoitti:..... Ensi viikoksi on luvassa jo 17 plusastetta!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kuinkas nopea 3G-netti sinulla on iPhonessa?hatey kirjoitti:^ Onko noin hidasta nettiä olemassakaan?
Näin iltapäivän ruuhka-aikaan, kun kaikki muutkin on kaistalla, niin sutii tuolla viitosessa.tuomaril kirjoitti:Kuinkas nopea 3G-netti sinulla on iPhonessa?hatey kirjoitti:^ Onko noin hidasta nettiä olemassakaan?
Viesti Kirjoittaja iPadi »
On ja vielä hitaampiakin. Mulla on kännykässä 0.4mbps netti että sillä on kiva Homputtaahatey kirjoitti:^ Onko noin hidasta nettiä olemassakaan?
No tuossa on varmasti joku tiedonsiirto rajoitus.hatey kirjoitti:Näin iltapäivän ruuhka-aikaan, kun kaikki muutkin on kaistalla, niin sutii tuolla viitosessa.tuomaril kirjoitti:Kuinkas nopea 3G-netti sinulla on iPhonessa?hatey kirjoitti:^ Onko noin hidasta nettiä olemassakaan?
Sääliksi käy.iPadi kirjoitti:On ja vielä hitaampiakin. Mulla on kännykässä 0.4mbps netti että sillä on kiva Homputtaahatey kirjoitti:^ Onko noin hidasta nettiä olemassakaan?
Joo, oli tossa joku raja, en muista mikä. Mutta eipä ole vielä tullut vastaan, on se sevverran korkeella kuitenkin...tuomaril kirjoitti:No tuossa on varmasti joku tiedonsiirto rajoitus.hatey kirjoitti:Näin iltapäivän ruuhka-aikaan, kun kaikki muutkin on kaistalla, niin sutii tuolla viitosessa.tuomaril kirjoitti:Kuinkas nopea 3G-netti sinulla on iPhonessa?hatey kirjoitti:^ Onko noin hidasta nettiä olemassakaan?
Normihinta 9,98 eur/kk, mutta otin tarjouspakeetterin, jossa se on 0 eur/kktuomaril kirjoitti:^ Paljon maksaa kuukaudessa?
Eli 1 giga per kuukausi. Ainakin itselläni tuo tulisi täyteen aika nopeasti.hatey kirjoitti:Normihinta 9,98 eur/kk, mutta otin tarjouspakeetterin, jossa se on 0 eur/kktuomaril kirjoitti:^ Paljon maksaa kuukaudessa?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä saan siirtää 300 megaa kuukaudessa ja siitä tulee käytettyä eleensä 100-150megaa. Eli riittää hyvin minun käytölle. Miten te saatte tuota dataa kulumaan noin paljon? Kotona wlan ja kaupungilla luetaan uutiset yms. Sää, Osake, Liikennetiedotteet yms haetaan tunnin välein.hatey kirjoitti:Minulla tuo giga tulee täyteen ehkä 3-5 kuukaudessa. Viime kuussa oli dataa puhelimella siirtynyt 216 Mt ja sitä edellisenä 330 Mt. Mutta minäpä en imuroikaan mitään musiikkia yms. aivoja turmelevaa saastaa. Suhaan netissä ja luen s-posteja.
Useimmiten lataan ne ohjelmat koulussa, ja koulun WLAN on nopea, mutta sieltä on suljettu niin paljon portteja että esim iMessage eikä FaceTime toimi siinä. Paljon helpompaa vain jättää aina jokin ohjelma latautumaan oppitunnin ajaksi.hatey kirjoitti:Miksi et käytä wifiä siihen? Tuolla sinun sneakers net -nopeudellahan tuommoset sovellukset latautuvat viikon ja akusta tulee rusina. Nyt en ihmetele miksi sinulla akku kestää vain muutaman tunnin.
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Erño »
20-50 gigaa menee helposti kuussa. Riippuu vähän miten on noita urheilutapahtumia rapakoiden takana. Onneksi on kiinteä hinta ja nopeuskin ok. Ei tartte kämpille erikseen liittymää, kun iPhonen yhteydelläkin pärjää varsin hyvin.M.P.T kirjoitti:Minä saan siirtää 300 megaa kuukaudessa ja siitä tulee käytettyä eleensä 100-150megaa. Eli riittää hyvin minun käytölle. Miten te saatte tuota dataa kulumaan noin paljon? Kotona wlan ja kaupungilla luetaan uutiset yms. Sää, Osake, Liikennetiedotteet yms haetaan tunnin välein.hatey kirjoitti:Minulla tuo giga tulee täyteen ehkä 3-5 kuukaudessa. Viime kuussa oli dataa puhelimella siirtynyt 216 Mt ja sitä edellisenä 330 Mt. Mutta minäpä en imuroikaan mitään musiikkia yms. aivoja turmelevaa saastaa. Suhaan netissä ja luen s-posteja.
Huomenna tilipäivä ja pääsiäisestä tulee myös korvaus. Alkaa muistuttamaan jo miltei niitä mitä aikoinaan tienattiin kesätöistä.