No siis aiemmin tässä topicissa(sivulla 56 taitaa olla jotain) juuri sinä neuvoit minua tuon aiemman puhelimen kanssa.
Yritin tehdä itsenäisesti nyt samat hommat... Ehkä virhe tuli siinä, että en aluksi tarkistanut mikä on viimeisin päivitys puhelimessa.
Puhelin on äitini vanha ja koska hän ei yleensä ymmärrä päivityksistä tai muista asioista yhtään mitään niin OLETIN, että puhelinta ei ole kertaakan päivitetty tai ainakaan lähellekään mitään viimeisimpiä.
Pistin redsnown puhelimeen, latasin vain cydian (koska luulin ettei muuta tarvitse) ja suoritin hommat loppuun. Sitten olin menossa laittamaan sen ultrasnow paketin yms. muut mitä aiemmin oli neuvottu... En kuitenkaan löydä ultrasnowta sieltä cydiasta
Sitten huomasin mennä katsomaan mikä se viimeisin päivitys on mahtanut olla ja sehän oli tuo kaikista uusin. Ajattelin sitten "fiksusti" että jos lataan uudestaan redsnown ja siihen pistän myös sen ipad jutskan niin kaikki lähtis pelittämään. Redsnow ei kuitenkaan anna minun tehdä mitään ja valittaa ettei tunnista laitetta tai että on mahdollista ettei redsnow tue päivitystä yms.
Oliko sillä muuten suurtakin merkitystä että puhelimen sim-kortti on lukittu? Äitini ei nimittäin muista pin-koodiaan (mikä on mielestäni aivan käsittämätöntä) ja sanoi että voi yrittää etsiä sen jostain lunttivihkosistaan. Ryhdyin kuitenkin toimeen, vaikka sim-kortti on lukittuna koko ajan... Voisiko tässäkin olla syy miksen saa mitään toimimaan itsenäisesti?