Ja sinä satavuotias käppyrähatey kirjoitti:En minä ole mikään mummo.iPadi kirjoitti: Olet kuin mummoni.Mummot on tuhat vuotiata käppyröitä.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ja sinä satavuotias käppyrähatey kirjoitti:En minä ole mikään mummo.iPadi kirjoitti: Olet kuin mummoni.Mummot on tuhat vuotiata käppyröitä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Senkin rivo™hatey kirjoitti:Saat kohta selkääsi.
Olet oikeassa, tyydyn vain polkemaan jalalla pehmustinmatossa olevaa Harry Potterin kuvaa ja kihisen kiukusta.Peitsamo kirjoitti:^ Kynsi voi haljeta![]()
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Tolla kaavalla KunkkuJ on triplamummohatey kirjoitti:En minä ole mikään mummo.iPadi kirjoitti: Olet kuin mummoni.Mummot on tuhat vuotiata käppyröitä.
Minä en vihaa, en vain voi sietää niitä... inhoan niitä.hatey kirjoitti:Minä vihaan kissoja.
On tullut laitettua niin monta kissaa kylmäksi, etten varmaan koskaan pääse taivaaseenhatey kirjoitti:Minä vihaan kissoja.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tyhmä! Ei Harry Potter sovi pehmustinmattoon, siinä pitää olla joku vastenmielinen poliitikko.hatey kirjoitti:Olet oikeassa, tyydyn vain polkemaan jalalla pehmustinmatossa olevaa Harry Potterin kuvaa ja kihisen kiukusta.Peitsamo kirjoitti:^ Kynsi voi haljeta![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
En olisi uskonut, että näin pian löydetään tuomarilin kanssa yhteiset mielipiteet...tuomaril kirjoitti:Minäkin. Samoin koiria.hatey kirjoitti:Minä vihaan kissoja.
Mä haluan myös "verkostoitua", vihalistaltani löytyvät mm. Turku ja Espoo... olenko jengissänne?Tauvo kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Minäkin. Samoin koiria.hatey kirjoitti:Minä vihaan kissoja.
En olisi uskonut, että näin pian löydetään tuomarilin kanssa yhteiset mielipiteet...
Joo... Aina tänne yksi Tuusulalainen lisää mahtuu...Jussi68 kirjoitti:Mä haluan myös "verkostoitua", vihalistaltani löytyvät mm. Turku ja Espoo... olenko jengissänne?Tauvo kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Minäkin. Samoin koiria.hatey kirjoitti:Minä vihaan kissoja.
En olisi uskonut, että näin pian löydetään tuomarilin kanssa yhteiset mielipiteet...
JL
Tauvo kirjoitti:
Joo... Aina tänne yksi Tuusulalainen lisää mahtuu...
Onko se se toinen paikka, johon Helsingissä on opasteet? Vihti? Ei taida Helsingin keskustasta löytyä risteystä, jossa ei lukisi opasteessa joko Vihti tai Tuusula...Jussi68 kirjoitti:Tauvo kirjoitti:
Joo... Aina tänne yksi Tuusulalainen lisää mahtuu...Tuusula sucks!
Asun kyllä Länsi-Hellsingissä 8)
JL
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Harrastelija!Lihapipo kirjoitti:Tuhlasin elämästäni yhden päivän. No, onhan näitä arviolta 47000 vielä jäljellä.
...tai TurkuTauvo kirjoitti:
Onko se se toinen paikka, johon Helsingissä on opasteet? Vihti? Ei taida Helsingin keskustasta löytyä risteystä, jossa ei lukisi opasteessa joko Vihti tai Tuusula...
Viesti Kirjoittaja arisel »
Pimiä sopii täydellisesti tuohon tarkoitukseen; Kataisen nimen kirjoitit väärin. Seuraan kuuluu ilman muuta Wahlroos.Peitsamo kirjoitti:Miksei minulla ole samanlaista vihanpurkumattoaSiinä voisi olla vaikka Halonen, Pimiä, Katajisto etc
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ehkä löydät joltain kirpputorilta punavihreän maton. Sitä kun tamppaat, niin kyllä purkautuu viha! Pih! Näin annan takaisin kaikille niille, jotka varastavat rahojani niin, että en vielä voi ostaa asuntoa tai vaihtaa autoa!Peitsamo kirjoitti:Miksei minulla ole samanlaista vihanpurkumattoaSiinä voisi olla vaikka Halonen, Pimiä, Katajisto etc
Kokeile kysyä lainaa pankista? En minäkään ensiasuntoani parikymmentä vuotta sitten käteisellä ostanut...Thoth kirjoitti:Ehkä löydät joltain kirpputorilta punavihreän maton. Sitä kun tamppaat, niin kyllä purkautuu viha! Pih! Näin annan takaisin kaikille niille, jotka varastavat rahojani niin, että en vielä voi ostaa asuntoa tai vaihtaa autoa!Peitsamo kirjoitti:Miksei minulla ole samanlaista vihanpurkumattoaSiinä voisi olla vaikka Halonen, Pimiä, Katajisto etc
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Heh, no ei nyt ihan. Hän ehdotti vain rikkaimman yhden prosentin tappamista.Tauvo kirjoitti:Kaurismäen kommentti oli kyllä aika hyvä. En nyt sanasta sanaan muista, mutta hänhän ehdotti se rikkaimman kymmenen prosentin tappamista, jotta saadaa varallisuus kansalle.![]()