Meinaatko tuolla takaa että en uskaltaisi nukkua omassa sängyssäni vaI?TR8 kirjoitti:Juu, niinhän me kaikki ollaan, mutta kuinkas hyvää tollanen tekee mieheksi kasvamiselle tai itsenäistymiselle..?tuomaril kirjoitti:^ Mitäs hävettävää siinä on? Olen isin ja äitin lapsi silloinkin kun olen vaikka 20 vuotias.
Limudisko
-
tuomaril
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Katsos nyt, Tuomaril, millainen kohtalo sinua isompana odottaa, ellet uskalla vieroittua ennen aikuisikää. Olisi surullista, jos sinustakin kasvaa hateyn kaltainen...hatey kirjoitti:Ainakin minun sängyn alla asuu mörköjä, jotka öisin pimeydessä yrittävät lonkeroillaan siepata minut. Minulla on öisin kaikki valot päällä, niin ne mörjöt eivät uskalla tulla sieltä. Mörjöt ovat valolle arkoja. Olen tottunut nukkumaan kaikki valot päällä, niin olen turvassa öisin.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
tuomaril
-
hatey
Mitä?arttula kirjoitti:..... jos sinustakin kasvaa hateyn kaltainen...
-
tuomaril
En minä vanhempieni kanssa kokoajan nuku. Kyllä suurimman osan nukun ihan omassa sängyssäni.arttula kirjoitti:Katsos nyt, Tuomaril, millainen kohtalo sinua isompana odottaa, ellet uskalla vieroittua ennen aikuisikää. Olisi surullista, jos sinustakin kasvaa hateyn kaltainen...hatey kirjoitti:Ainakin minun sängyn alla asuu mörköjä, jotka öisin pimeydessä yrittävät lonkeroillaan siepata minut. Minulla on öisin kaikki valot päällä, niin ne mörjöt eivät uskalla tulla sieltä. Mörjöt ovat valolle arkoja. Olen tottunut nukkumaan kaikki valot päällä, niin olen turvassa öisin.
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
... pelkäävät valoa... pelkäävät auringonvaloa... vetävät verhot eteen, ettei aurinko paista... varmaan vihaavat kesääkin... hmmm - mistähän tämä on tuttua?hatey kirjoitti: Mörjöt ovat valolle arkoja.
-
hatey
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Totta. Liikaan auringonvaloon on moni kuollut.hatey kirjoitti:Aurinko on pahasta.
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-- tämä on kamala erehdys, eihän mun pitänyt edes vilkaista mitään limudiskoja, ne piti jättää pelkästään lasten hiekkalaatikoksi
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
No lähinnä sitä, että uskallatko joskus jopa muutta omaan kotiin ja alkaa elämään omaa elämääsi?tuomaril kirjoitti:Meinaatko tuolla takaa että en uskaltaisi nukkua omassa sängyssäni vaI?TR8 kirjoitti:Juu, niinhän me kaikki ollaan, mutta kuinkas hyvää tollanen tekee mieheksi kasvamiselle tai itsenäistymiselle..?tuomaril kirjoitti:^ Mitäs hävettävää siinä on? Olen isin ja äitin lapsi silloinkin kun olen vaikka 20 vuotias.![]()
-
tuomaril
No arvaa! Olen minä ollut ties millä leireilläkin välillä.TR8 kirjoitti:No lähinnä sitä, että uskallatko joskus jopa muutta omaan kotiin ja alkaa elämään omaa elämääsi?tuomaril kirjoitti:Meinaatko tuolla takaa että en uskaltaisi nukkua omassa sängyssäni vaI?TR8 kirjoitti:Juu, niinhän me kaikki ollaan, mutta kuinkas hyvää tollanen tekee mieheksi kasvamiselle tai itsenäistymiselle..?tuomaril kirjoitti:^ Mitäs hävettävää siinä on? Olen isin ja äitin lapsi silloinkin kun olen vaikka 20 vuotias.![]()
EDIT: Ei siis millään pahalla.
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ja joka toinen minuutti FaceTimesoitit äidillesi?tuomaril kirjoitti: No arvaa! Olen minä ollut ties millä leireilläkin välillä.
-
tuomaril
Esim. Kun menin riparille minulla ei edes ollut siellä mukana iPhonea. Jätin sen suosiolla kotiin siltä varalta että joku tyrkkää mut laiturilta veteen. Siitä löytyy muistaakseni täältä keskusteluani Wantssomeapplen kanssa.iPadi kirjoitti:Ja joka toinen minuutti FaceTimesoitit äidillesi?tuomaril kirjoitti: No arvaa! Olen minä ollut ties millä leireilläkin välillä.
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 5#p1172315
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)Hieno kirjoitti:Hyvää loppuelämää teillekin.tuomaril kirjoitti:Juuri näin. Yhden seurustelun omanneena voin sanoa että täysin turhaa se on tässä iässä. Tosin ei minulle mitään arpia jäänyt.iDock kirjoitti:Minä taidan sanoa sen, että nuorisoseurustelussa ei ole mitään järkeä. Ei siitä syystä, että se olisi jotenkin "syntiä". Vaan siitä syystä, että se ei voi nuorena johtaa mihinkään (ei voi mennä naimisiin, muuttaa yhteen, jne). Ja nuori ei välttämättä tiedä, mitä oikeasti haluaa, joten seurustelu voi päättyä hyvin suurella todennäköisyydellä kariutumiseen. Ja harvoin tulee myös ajateltua sitä, että kun nuori ei aina tiedä, mikä on itselle parasta, voi seurustelu jättää myös henkiset "arvet".
Nooh, voin olla aika tylsä, mutta itse ajattelen näin. Allekirjoittanut ajattelee odottaa ainakin abivuoteen.
Ja edit: Muuttaa voi kyllä ihan hyvin yhteen
Kyllä minä tiedän ihan hyvin mikä itselleni on parasta. Älä yleistä jos sinä et tiedä.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
arttula
Totuus on kuitenkin, että nuoret eivät koskaan tiedä, mikä heille on parasta, mutta luulevat aina tietävänsä... Eivätkä koskaan usko, kun heitä vanhemmat sen heille kertovat.iDock kirjoitti: Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mielestäni tuosta unohtui yksi totuus: "Kaikki teinit valehtelevat kokoajan."arttula kirjoitti:Totuus on kuitenkin, että nuoret eivät koskaan tiedä, mikä heille on parasta, mutta luulevat aina tietävänsä... Eivätkä koskaan usko, kun heitä vanhemmat sen heille kertovat.iDock kirjoitti: Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)
-
tuomaril
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
No tämä olikin se mun pointti, mutta piti kirjoittaa se kaunistellen.arttula kirjoitti:Totuus on kuitenkin, että nuoret eivät koskaan tiedä, mikä heille on parasta, mutta luulevat aina tietävänsä... Eivätkä koskaan usko, kun heitä vanhemmat sen heille kertovat.iDock kirjoitti: Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Minä en valehtele koskaan!Tauvo kirjoitti:Mielestäni tuosta unohtui yksi totuus: "Kaikki teinit valehtelevat kokoajan."arttula kirjoitti:Totuus on kuitenkin, että nuoret eivät koskaan tiedä, mikä heille on parasta, mutta luulevat aina tietävänsä... Eivätkä koskaan usko, kun heitä vanhemmat sen heille kertovat.iDock kirjoitti: Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)
-
tuomaril
En minäkään!iPadi kirjoitti:Minä en valehtele koskaan!Tauvo kirjoitti:Mielestäni tuosta unohtui yksi totuus: "Kaikki teinit valehtelevat kokoajan."arttula kirjoitti:Totuus on kuitenkin, että nuoret eivät koskaan tiedä, mikä heille on parasta, mutta luulevat aina tietävänsä... Eivätkä koskaan usko, kun heitä vanhemmat sen heille kertovat.iDock kirjoitti: Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No johan päästit emävaleen!iPadi kirjoitti:Minä en valehtele koskaan!
-
hatey
ValesäkkiiPadi kirjoitti: Minä en valehtele koskaan!
Toinen mokoma.tuomaril kirjoitti: En minäkään!
-
arttula
Jep. Ja unohtui vielä sekin, että iso osa teineistä myöntää (joskus aikanaan), että olisi kannattanut aikanaan uskoa, mitä vanhemmat silloin sanoivat...Tauvo kirjoitti:Mielestäni tuosta unohtui yksi totuus: "Kaikki teinit valehtelevat kokoajan."arttula kirjoitti:Totuus on kuitenkin, että nuoret eivät koskaan tiedä, mikä heille on parasta, mutta luulevat aina tietävänsä... Eivätkä koskaan usko, kun heitä vanhemmat sen heille kertovat.iDock kirjoitti: Tämän takia käytinkin sanaa "aina", jos et sitä tiedä. (Mutta noinhan ne kaikki nuoret sanovat...)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka