Missä ammatissa noin huono tuntipalkka on ?Latvastalaho kirjoitti:Minulle tarjottiin uutta työpaikkaa tänään 30€ tuntipalkalla. Kannattaisiko ottaa paikka?

Viesti Kirjoittaja arttula »
Missä ammatissa noin huono tuntipalkka on ?Latvastalaho kirjoitti:Minulle tarjottiin uutta työpaikkaa tänään 30€ tuntipalkalla. Kannattaisiko ottaa paikka?
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Ammattini on sellainen, tai liittyy sellaiseen jota jokainen nykypäivänä tarvitsee.arttula kirjoitti:Missä ammatissa noin huono tuntipalkka on ?Latvastalaho kirjoitti:Minulle tarjottiin uutta työpaikkaa tänään 30€ tuntipalkalla. Kannattaisiko ottaa paikka?Luulen, että kadunkulmissa istuvat romanialaiskerjäläisetkin ansaitsevat paremmin.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viinan tai mielialalääkkeiden valmistus tai myynti?Latvastalaho kirjoitti: Ammattini on sellainen, tai liittyy sellaiseen jota jokainen nykypäivänä tarvitsee.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Jos tuntee kuuluvansa työväenluokkaan, niin kait se on sama millä rahalla töitä tekee?arttula kirjoitti:Missä ammatissa noin huono tuntipalkka on ?Latvastalaho kirjoitti:Minulle tarjottiin uutta työpaikkaa tänään 30€ tuntipalkalla. Kannattaisiko ottaa paikka?Luulen, että kadunkulmissa istuvat romanialaiskerjäläisetkin ansaitsevat paremmin.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tai weeceepaperiala?KunkkuJ kirjoitti:Viinan tai mielialalääkkeiden valmistus tai myynti?Latvastalaho kirjoitti: Ammattini on sellainen, tai liittyy sellaiseen jota jokainen nykypäivänä tarvitsee.
Swarovskin kynsiviilat?Latvastalaho kirjoitti: Ammattini on sellainen, tai liittyy sellaiseen jota jokainen nykypäivänä tarvitsee.
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Jaha. Suojelupoliisin palveluksessa.Latvastalaho kirjoitti:Ammattini on sellainen, tai liittyy sellaiseen jota jokainen nykypäivänä tarvitsee.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei ole pöljää. 4S on hyvä! 8)jomppeli kirjoitti:Onko pöljää tilata uusi 4S? Olen niin lopen kyllästynyt N9iin että tuntuu vaikealta odottaa että viitonen tulis.
hatey kirjoitti:Olisi hyvä, jos ei olisi kokonaan haurasta posliinia.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei se siitä mihinkään hajoa, kunhan on vaikka 2€:n kuoret vähän suojaamassa. Kaverini nelonen on tippunut lukemattomia kertoja maahan ja lumeen. Luuri on myös uinut keitossa ja silti toimii.hatey kirjoitti:Olisi hyvä, jos ei olisi kokonaan haurasta posliinia.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei oo vaarallista, minäkin tunnistan tuommosen tuntemuksen joskus kokeneeni, mikä lie hermopinne vaikkapa. Hengissä nyt kuitenkin olen edelleenkin ja voimallisesti vieläpä.Jamac kirjoitti:Onko vaarallista/haitallista kun tehtäessä lonkan koukistajan (olikohan se tuommoinen?) venytystä, tuntuu venytettävän lonkan puoleisessa reidessä "kihelmöintiä", tuntuu ihan oikeesti sitä niinkuin ohuet hermosäikeet (iholla) tai iho itse alkaisi "ripsimään" irti "kiinnityksestään" tai ihosta tms. <--- Joo, koitan nyt vaan jotenkin kuvailla miltä se tuntuu... Ja jos venytystä vaan jatkaa, niin koko etureiden pintaa alkaa pikkuhiljaa polttelemaan, ihan siihen malliin, että järki köäskee lopettamaan sellaisen jotakuinkin välittömästi...
Onko kellään käsitystä mikä/mitä tommonen on ja onko vaaratnta...![]()
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Sen verran hyvä tuo sun kuvaus, että tiedän tunteneeni jotain samaa joskus.Jamac kirjoitti:Onko vaarallista/haitallista kun tehtäessä lonkan koukistajan (olikohan se tuommoinen?) venytystä, tuntuu venytettävän lonkan puoleisessa reidessä "kihelmöintiä", tuntuu ihan oikeesti sitä niinkuin ohuet hermosäikeet (iholla) tai iho itse alkaisi "ripsimään" irti "kiinnityksestään" tai ihosta tms. <--- Joo, koitan nyt vaan jotenkin kuvailla miltä se tuntuu... Ja jos venytystä vaan jatkaa, niin koko etureiden pintaa alkaa pikkuhiljaa polttelemaan, ihan siihen malliin, että järki köäskee lopettamaan sellaisen jotakuinkin välittömästi...
Viesti Kirjoittaja Thoth »
En tiedä varmasti, mistä tuo johtuu, mutta ei kuulosta kovin vaaralliselta, siis sillä tavalla, että siellä on alkanut lihaksia tai ihoa irtoamaan kiinnityksistään. Minä tekisin tuollaisessa tilanteessa siten, että venytän ihan rauhallisesti siihen kohtaan, jossa alkaa tuntua kihelmöintiä, nautin aistimuksista aikani ja siirryn muihin liikkeisiin. Toistaisin päivittäin. Don't panic.Jamac kirjoitti:Onko vaarallista/haitallista kun tehtäessä lonkan koukistajan (olikohan se tuommoinen?) venytystä, tuntuu venytettävän lonkan puoleisessa reidessä "kihelmöintiä", tuntuu ihan oikeesti sitä niinkuin ohuet hermosäikeet (iholla) tai iho itse alkaisi "ripsimään" irti "kiinnityksestään" tai ihosta tms. <--- Joo, koitan nyt vaan jotenkin kuvailla miltä se tuntuu... Ja jos venytystä vaan jatkaa, niin koko etureiden pintaa alkaa pikkuhiljaa polttelemaan, ihan siihen malliin, että järki köäskee lopettamaan sellaisen jotakuinkin välittömästi...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Oletko kenkkana? Siis onko toinen jalkasi "pitempi" kuin toinen? Tai onko joskus ollut, mutta se on niksautettu samalle tasalle? Tällainen alustava kysymys vain.Jamac kirjoitti:Onko vaarallista/haitallista kun tehtäessä lonkan koukistajan (olikohan se tuommoinen?) venytystä, tuntuu venytettävän lonkan puoleisessa reidessä "kihelmöintiä", tuntuu ihan oikeesti sitä niinkuin ohuet hermosäikeet (iholla) tai iho itse alkaisi "ripsimään" irti "kiinnityksestään" tai ihosta tms. <--- Joo, koitan nyt vaan jotenkin kuvailla miltä se tuntuu... Ja jos venytystä vaan jatkaa, niin koko etureiden pintaa alkaa pikkuhiljaa polttelemaan, ihan siihen malliin, että järki köäskee lopettamaan sellaisen jotakuinkin välittömästi...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Suosittelen garminin malleja. Mulla on käytössä Garmin forerunner 405cx ja olen kyllä tykännyt. Jos nyt olisin ostamassa, niin varmaan hankkisin 410:n, mutta varmasti 110:llä pääsee mukavasti makuun, riippuen tietysti omista tarpeista ja mieltymyksistä. Hienompiin malleihin saa kytkettyä footpodin ja joihinkin myös kandenssianturin, mikäli tykkää käydä kampea pyörittämässä.mluhtala kirjoitti:Oma kysymykseni: Mistä saisi edullisesti kelvollisen gps-sykemittarin? Tarvin sellasen, koska luulen juoksevani liian kovalla sykkeellä. Toisin sanoen liian lujaa.
No en nyt mitenkään erityisesti, varmaan jaloissa on pituuseroa, mutta ei nyt sillälailla että siitä kukaan koskaan olisi sanonut. Samainen oikea jalka kyllä on herkempi muutenkin urheilurasitukselle, polvilumpiossa pikku kulumakin.Erño kirjoitti:Oletko kenkkana? Siis onko toinen jalkasi "pitempi" kuin toinen? Tai onko joskus ollut, mutta se on niksautettu samalle tasalle? Tällainen alustava kysymys vain.
Ei tuohon tarvita mitään vekottimia. Lähdet vaan mun kanssa lenkille, niin sykkeet pysyy alhaallamluhtala kirjoitti:Oma kysymykseni: Mistä saisi edullisesti kelvollisen gps-sykemittarin? Tarvin sellasen, koska luulen juoksevani liian kovalla sykkeellä. Toisin sanoen liian lujaa.