![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Yleensä kaikki vaatetus pukkaa ahdistamaan enemmän tai vähemmän. Olen niin röyhkeä vieraillekin, etten juuri koskaan laita paitaa päälle. Yöpuku itsessään herättää jo hienoisia puistatuksia
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei, en nuku pyjama päällä. Muuten tulee kuuma. Bokserit jalassa nukun. Muuten nukkuisin kai alasti, mutta peitto tuppaa lipsumaan lattialle, eikä huoneeni ovessa ole lukkoa.TR8 kirjoitti:Nukutko pyjama päällä? Itse en ole ikinä osannut. Ahdistavaa nukkua vaatteet päällä..Erño kirjoitti:Uusi luxuspyjama tuntuu siltä kuin olisi joku silkkipyjama päällä. Ikinä en ole silkkipyjamaa käyttänyt, mutta uskoisen sellaisen tuntuvan juuri tältä.
Enkä ole midäs rakastunut! Se olisi luonteen heikkoutta! Pthui. Itse olet rakastunut siihen kyytiisi.hatey kirjoitti:Erño on rakastunut.
Luulen että ovesta sillä hetkellä sisään kävelevä nainen sulkisi vain oven perässään... Ja mies taas tajuaisi tulleensa juuri ulos kaapista.Erño kirjoitti: Ei, en nuku pyjama päällä. Muuten tulee kuuma. Bokserit jalassa nukun. Muuten nukkuisin kai alasti, mutta peitto tuppaa lipsumaan lattialle, eikä huoneeni ovessa ole lukkoa.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Sano niille kämppiksillesi, että viikset menivät pois muodista jo 1980-luvulla.Erño kirjoitti:![]()
Tässä sängyssä on tilaa vain kolmelle. Minulle ja kahdelle viiksekkäälle lämpöpatterilleni. Tai jos rehellisiä ollaan, niin joudun yleensä nukkumaan ihan sängyn laidalla.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
No, eipä valittamista. Ilma tuoksui hienolta ja kevään pystyi aistimaan melko lailla paremmin kuin auton tuulilasin takaa. Lämpöä tietysti olisi voinut olla vaikka hieman lisääkin.arttula kirjoitti:Helppoa se ei vissiin ollut ?Aperture kirjoitti:Tarkenin kuin tarkeninkin suorittaa kevään ensimmäisen Vepsa-ajelun.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mitä on lakanat?Tauvo kirjoitti:Mitäs Kunkku miettii kertakäyttölakanoista?
Viesti Kirjoittaja hatey »
hatey kirjoitti:Erño on rakastunut.
Erño ja miuhtala on rakastuneet!mluhtala kirjoitti:miuhtala tykkää ernosta
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viikset kutittavat mukavasti.Thoth kirjoitti:
Sano niille kämppiksillesi, että viikset menivät pois muodista jo 1980-luvulla.
Itse olet!hatey kirjoitti:hatey kirjoitti:Erño on rakastunut.Erño ja miuhtala on rakastuneet!mluhtala kirjoitti:miuhtala tykkää ernosta
Kuka nyt ei ernosta tykkäisi! Sitäpaitsi erno on oikeassa. Kyllä minä näin keväisin tykkään vähän kaikesta kuten auringosta, hiekattomista teistä, ja vaikkapa.. hmm.. öh.. tukholmalaisista miehistä..Erño kirjoitti:Itse olet!hatey kirjoitti:hatey kirjoitti:Erño on rakastunut.Erño ja miuhtala on rakastuneet!mluhtala kirjoitti:miuhtala tykkää ernostamiuhtala tietysti tykkää, kuten kaikki naikkoset keväisin. Se on kai ihan normaalia. 8)
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Kokeiltu on..mluhtala kirjoitti:Kokeilkaapa nukkua nakuna satiinisissa lakanoissa. Ne vasta onkin jännät! Meillä oli sellaiset kerran vesisängyssä lapsuudenkodissa. Muistan vieläkin miltä se tuntui
Nojuu, bokserit päällä itekkin nukunErño kirjoitti:Ei, en nuku pyjama päällä. Muuten tulee kuuma. Bokserit jalassa nukun. Muuten nukkuisin kai alasti, mutta peitto tuppaa lipsumaan lattialle, eikä huoneeni ovessa ole lukkoa.TR8 kirjoitti:Nukutko pyjama päällä? Itse en ole ikinä osannut. Ahdistavaa nukkua vaatteet päällä..Erño kirjoitti:Uusi luxuspyjama tuntuu siltä kuin olisi joku silkkipyjama päällä. Ikinä en ole silkkipyjamaa käyttänyt, mutta uskoisen sellaisen tuntuvan juuri tältä.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Tähän on varmasti olemassa joku ICD-10 luokitus - ehkä lähinnä F2x-sarjaa, ja sieltä tilapäisten kohdalta? Arttula voi ehkä konsultoida omista papereistaan vielä hieman tarkemmin, vaikka hänellä nämä tilat toki ovatkin selvästi kroonisempia.mluhtala kirjoitti: Kyllä minä näin keväisin tykkään --- tukholmalaisista miehistä..
Viesti Kirjoittaja arttula »
Jos tosiaan tukholmalaisista miehistä tykkää, kyseessä on ilmiselvästi F66.9iMies kirjoitti:Tähän on varmasti olemassa joku ICD-10 luokitus - ehkä lähinnä F2x-sarjaa, ja sieltä tilapäisten kohdalta? Arttula voi ehkä konsultoida omista papereistaan vielä hieman tarkemmin, vaikka hänellä nämä tilat toki ovatkin selvästi kroonisempia.mluhtala kirjoitti: Kyllä minä näin keväisin tykkään --- tukholmalaisista miehistä..
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tukholmahan on ruotsissa! Sinäkö tykkäät enemmän ruotsalaisista miehistä kuin esimerkiksi... hmm.. öh.. luumäkeläisistä?mluhtala kirjoitti:.. hmm.. öh.. tukholmalaisista miehistä..
Viesti Kirjoittaja arttula »
*tirsk* mluhtala on rakastunut !mluhtala kirjoitti: Luumäkeläisistä minulla ei ole ainakaan pahaa sanottavaa..