![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Miksi yleensä pitää olla vähennyksiä mistään. Vähennykset pois, potkitaan virastotantat pellolle ja lasketaan vaikka tuloveroastetta tai jotain. Mikä tahansa on hyödyllisempää kuin pyörittää jumalatonta tantta-armeijaa

Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Juuri näin!Tauvo kirjoitti:Jos se menisi Finnkinon teatterissa, olisivat saaneet siihenkin ympättyä kynttilänliekkiin 290 desibeliä lepatusääntä...Jamac kirjoitti:^ Kattoisit vaan Barry Lyndonia.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Muista laittaa kello soimaan. Klo 13:05 alkaa ykköseltä elokuva "Mä oksalla ylimmällä".hatey kirjoitti:Voihan vihtori, miten nukuttaa, kun ravasin kaupungilla koko aamupäivän. Taidanpa ottaa pikkuiset päikkärit tässä nyt.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Joo, logaritminenhan tuo on, kuten aika monet muutkin ihmisen aistimuksien mittaukset.Jamac kirjoitti:Juuri näin!Tauvo kirjoitti:Jos se menisi Finnkinon teatterissa, olisivat saaneet siihenkin ympättyä kynttilänliekkiin 290 desibeliä lepatusääntä...Jamac kirjoitti:^ Kattoisit vaan Barry Lyndonia.![]()
Paitsi että desibelit ei voi nousta noin korkealle oikeesti.. Siinä tulee raja vastaan jossain kohtaa, en nyt musta missä kohtaa, mutta mahtaako mennä "edes" yli 150 desibelin, sekon on logaritminen se skaala.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Itse on tullut vedettyä aika runsaastikin tiimaa 160-190 dB impulssimeluympäristössä. Vaatii tosin jo kohtuullisen hyvän kuulonsuojauksen, ainakin jos meinaa säilyttää kuuloaistinsa normaalina.Jamac kirjoitti:Paitsi että desibelit ei voi nousta noin korkealle oikeesti.. Siinä tulee raja vastaan jossain kohtaa, en nyt musta missä kohtaa, mutta mahtaako mennä "edes" yli 150 desibelin, sekon on logaritminen se skaala.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Harkoosi kirjoitti:Huomenna ruotsin sanari...(hölönpölöä jollakin ihme mongerruksella... hölönpölön)...enkä siltikää opinojaa...
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Käytä maanalainen paikka isoja alkukirjaimia ja pisteitä. Ja muutenkin, kiinnitä vähän huomiota tuohon..Harkoosi kirjoitti:Huomenna koulua 8-16toi ei kyllä oo se vuodatus, mutta aika ikävää. Huomenna ruotsin sanari
oon kaks kappaletta jo oppinu mut en jotenki nyt opi tota kolmatta. Mun sanakapasiteetti on nyt täynnä
yleensä ruotsin sanareihin tulee neljän kappaleen sanat, ja nyt vaan kolmen, enkä siltikää opi
nojaa, ei se varmaa niin vakavaa oo. Ja faktahan on se, että saan kuitenki siitä vähintään paria pistettä vaille täydet
kyllähän mää ne opin, mutta ärsyttävää että nyt siihen näyttää kuluvan aikaa. Pitäs myös pullottaa sima, se on tylsää
eka pitää mennö ettimään aitasta pulloja, sit pitää kattoo onko ne puhtaita, ja sit pitäs vielä mielellään vähän sihdata sitä simmaa
ku päällä lilluu appelsiinin ja sitruunan viipaleita ni niistä jää hirveesti hedelmälihaa simaan ja se ei oo hyvää
Eipä sen kummosempaa tännää
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Citruuna kirjoitti:^ Suosittelen tuolle kirjoittajallekin päätöstä olla käyttämättä hymiöitä...
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kannatan. Ja ne hymiöt voi jättää vähän pienemmälle.Hieno kirjoitti:Käytä maanalainen paikka isoja alkukirjaimia ja pisteitä. Ja muutenkin, kiinnitä vähän huomiota tuohon..Harkoosi kirjoitti:Huomenna koulua 8-16toi ei kyllä oo se vuodatus, mutta aika ikävää. Huomenna ruotsin sanari
oon kaks kappaletta jo oppinu mut en jotenki nyt opi tota kolmatta. Mun sanakapasiteetti on nyt täynnä
yleensä ruotsin sanareihin tulee neljän kappaleen sanat, ja nyt vaan kolmen, enkä siltikää opi
nojaa, ei se varmaa niin vakavaa oo. Ja faktahan on se, että saan kuitenki siitä vähintään paria pistettä vaille täydet
kyllähän mää ne opin, mutta ärsyttävää että nyt siihen näyttää kuluvan aikaa. Pitäs myös pullottaa sima, se on tylsää
eka pitää mennö ettimään aitasta pulloja, sit pitää kattoo onko ne puhtaita, ja sit pitäs vielä mielellään vähän sihdata sitä simmaa
ku päällä lilluu appelsiinin ja sitruunan viipaleita ni niistä jää hirveesti hedelmälihaa simaan ja se ei oo hyvää
Eipä sen kummosempaa tännää
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minun puheeni chätissä lamaannutti sen!iPadi kirjoitti:Facebook ei toimi! ÄRRGHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maailmassa on sittenkin vielä oikeutta !!iPadi kirjoitti:Facebook ei toimi! ÄRRGHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Sinä kurja!tuomaril kirjoitti:Minun puheeni chätissä lamaannutti sen!iPadi kirjoitti:Facebook ei toimi! ÄRRGHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Two wrongs don't make a right.iPadi kirjoitti:VLC kaatu kesken salkkareiden kattelun![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tuu Suomeen. Lentelin pitkin maailmaa eri lennoilla, ja kaikissa koneissa oli aina jatkuva puheensorina, paitsi viimeisellä lennolla Suomeenamanita kirjoitti:Ensin alueella paineli jokusen tunnin ajan armeijallinen puutarhaihmisiä maailman kovaäänisimpien ruohonleikkureiden, lehtipuhaltimien ja trimmereiden kanssa, sitten alkoi helikopteripörinä, nyt tuolla altaalla kälättää kolme obamanmaalaista mimmiä niin, että betoni vaan tärisee, eikä tässä partsulla saa rauhaa keskittyä sudokun tekoon. Kerpele!
Mutta oikeasti puhuen... Jossain lienee jotain vikaa, sillä täällä netti pätkyttää ja hidastelee hirveästi. Siis koko netti. Käytössä Saunalahden (Elisa) verkko.iPadi kirjoitti:Facebook ei toimi! ÄRRGHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()