Minulle on alkanut nousemaan paha macci kuume ja nyt on sitten aika
sellainen hankkia. Olen värkännyt Pc:tten parissa about 6v työn merkeissä. Ofc olen pikku pojasta asti leikkinyt
Pc:n parissa ( eka Pc oli 286 16MHz ) joten Pc:n rauta ja ohjelmat ovat kyllä tuttuja.
Kyllästyin jopa niin pahasti Pc:in että vaihdoin
jopa ammattia. Sitä päätöstä en ole katunut vielä tänä päivänäkään ja
siittä on nyt 3 vuotta

Nyt minulla on vuoden vanha Pc teho mylly ( valikoin sen aikasista
osista ne "parhaat" omasta mielestäni

Ainut vain että melkein joka viikko pitää päivittää jotain ( Windows, virustorjuntaa etc ).
Toki toi tapahtuu puoli "automaattisesti". Olen aina asentanut windowsin kerran vuodessa ihan uusiksi jotta meno ei menisi
kovin tahmeaksi. Se olisi minulla kohta puolin taas edessä

Nyt olen aktiivisesti lukenut erinlaisia mac foorumeita ja hakenut kaikenlaista tietoa macin maailmasta.
Viimeisin kokemus maceistä on kouluajoilta. Kottaraisen pönttöjä oli ja sitten jotain videon käsittelyyn järeitä mac:ä.
Sillon ne ei kovin säväyttäneet

Ja koska hopulla ei tuu kuin kusipäisiä lapsia niin ajattelin kysellä hieman ennen kuin tilaan koneen

Tarkoitus olisi ekana hankkia Mac Mini ( tehokkain ) ja tutustua tarkemmin macintoshin saloihin.
Aikomukseni olisi itse vaihtaa isompi muisti kapula. Olisiko kenelläkään linkkiä/kuvia josta voisin käväistä
katsomassa mitä mac mini on "syönyt".
Entä onko mahdollista vaihtaa isompaa kovalevyä? Vai pitääkö hankkia ulkoinen kovalevy kaveriksi.
Sitten olen kuullut kans että kaikki näytöt eivät toimi kunnolla minin kanssa. Minulla on LG Flatron L1915S mallin näyttö
joten onko kellään kokemusta kyseisestä näytöstä minin kanssa?
Entä miten World of Warcraft pyörii kyseisessä koneessa ( ainut peli jota pelaan )?
Olen kans kuullut että mac mini saattaa saaha piristys ruiskeen kohta eli kannattaisiko minun odotella hieman ekana?
Intel 286 / 16 MHz
Intel 486 / dx2 / 66 Mhz
Intel Celeron / 466 Mhz
Amd Athlon 64 3200+ / 2.25 GHz
Mac Mini ehkä