Pasila: SchaibaajatCitruuna kirjoitti:...? mikä?Noksu kirjoitti:Aloittakaa mielummin schaibaaminen
Ärsyttää nää nörttisanat
http://areena.yle.fi/video/1330699900455
Viesti Kirjoittaja mercury »
Pasila: SchaibaajatCitruuna kirjoitti:...? mikä?Noksu kirjoitti:Aloittakaa mielummin schaibaaminen
Ärsyttää nää nörttisanat
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Katso netistä lähipäivien telkkariohjelmat, se varmasti lohduttaa tuossa tilanteessa. Etpä paljoa menetä.Jussi68 kirjoitti:![]()
Telkkari, tuollainen 28" Sonyn kuvaputkimalli, päätti lopettaa toimintansa... prkl.
Ilman minkäänlaista varoitusta pimeni, nyt kun yrittää pistää sitä päälle, ruutu
pysyy mustana ja ledi vaan vilkkuu, stna![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Emmää jaksa katsoa mitään linkkejä.mercury kirjoitti:Pasila: SchaibaajatCitruuna kirjoitti:...? mikä?Noksu kirjoitti:Aloittakaa mielummin schaibaaminen
Ärsyttää nää nörttisanat
http://areena.yle.fi/video/1330699900455
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mitä lähipäivien jälkeen tapahtuu... alkaako Sony jälleen toimimaanKunkkuJ kirjoitti:Katso netistä lähipäivien telkkariohjelmat, se varmasti lohduttaa tuossa tilanteessa. Etpä paljoa menetä.Jussi68 kirjoitti:![]()
Telkkari, tuollainen 28" Sonyn kuvaputkimalli, päätti lopettaa toimintansa... prkl.
Ilman minkäänlaista varoitusta pimeni, nyt kun yrittää pistää sitä päälle, ruutu
pysyy mustana ja ledi vaan vilkkuu, stna![]()
JL
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä en usko noihin ihme pilvijuttuihin.paulaw kirjoitti:Helppoa, kun Kuvavirran kautta kaikki otetut kuvat ovat valmiina koneella ilman, että tarvitsee siirtää mitään.hatey kirjoitti:Jäi päivällä kamera matkasta, niin jouduin kuvaamaan iHupattimella. Nyt joudun siirtämään kuvat PC:n kautta tikulle ja tikulta mäcille. Ilman PC:tä ei onnistu, kun kuvia tuosta huumoripuhelimesta ei saa mäcille kuin sen aivoja sulattavan iOhjelman kautta. Se on varmasti surkein keksintö ihmiskunnan historiassa ja sitä en suostu käyttämään edes aseella uhattaessa.
Saisi kyllä tätä ominaisuutta tukevia laatukameroitakin tulla markkinoille.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Eivätkö ne todennäköisesti hateylla toimikaan, koska hatey ei tahdo "turhaan" päivittää uusia versioita käyttiksistä.hatey kirjoitti:Minä en usko noihin ihme pilvijuttuihin.paulaw kirjoitti:Helppoa, kun Kuvavirran kautta kaikki otetut kuvat ovat valmiina koneella ilman, että tarvitsee siirtää mitään.hatey kirjoitti:Jäi päivällä kamera matkasta, niin jouduin kuvaamaan iHupattimella. Nyt joudun siirtämään kuvat PC:n kautta tikulle ja tikulta mäcille. Ilman PC:tä ei onnistu, kun kuvia tuosta huumoripuhelimesta ei saa mäcille kuin sen aivoja sulattavan iOhjelman kautta. Se on varmasti surkein keksintö ihmiskunnan historiassa ja sitä en suostu käyttämään edes aseella uhattaessa.
Saisi kyllä tätä ominaisuutta tukevia laatukameroitakin tulla markkinoille.
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
ARRGH, päätä särkee.iPadi kirjoitti:ARRGH, vettä korvassa
Viesti Kirjoittaja Macco »
Firefox 3.6 muuten päivittyy toukokuussa automaattisesti ja ihan ilmaiseksi versioon 12.hatey kirjoitti:^Niin, en halua maksaa satasia käyttämieni ohjelmien upgradeamisesta, vain sen takia että on kiva päivittää käyttis.
Minä en käy missään tapahtumissa, niin ei ole mitään ongelmaa. Tapahtumat on ihan tyhmiä juttuja: Hirveä ihmisryysis ja molottavia turisteja joka paikassa. Minua ei saisi edes kilon siivuina mihinkään tapahtumiin.Citruuna kirjoitti:Kevääseen ja kesään mahtuu ärsyttävän vähän viikonloppuja! Kaikkiin tapahtumiin ei voi osallistua, pakosta joutuu tekemäään valintoja ja osa tapahtumista jää kokonaan väliin.
Minulla FF 3.5.5 ja se toimii, miksi vaihtaisin uudempaan?Macco kirjoitti:Firefox 3.6 muuten päivittyy toukokuussa automaattisesti ja ihan ilmaiseksi versioon 12.hatey kirjoitti:^Niin, en halua maksaa satasia käyttämieni ohjelmien upgradeamisesta, vain sen takia että on kiva päivittää käyttis.
Et sinä sitä vaihdakaan, Mozilla tekee sen sinun puolestasi.hatey kirjoitti:Minulla FF 3.5.5 ja se toimii, miksi vaihtaisin uudempaan?Macco kirjoitti:Firefox 3.6 muuten päivittyy toukokuussa automaattisesti ja ihan ilmaiseksi versioon 12.hatey kirjoitti:^Niin, en halua maksaa satasia käyttämieni ohjelmien upgradeamisesta, vain sen takia että on kiva päivittää käyttis.
Niin, saahan sen säädöistä pois päältä...hatey kirjoitti:Ei tee.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Sama vika jäähalleissa...Tauvo kirjoitti:Naurettavan kovalla tuntuu olevan äänentoisto elokuvateattereissa.
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Mulla on aina tulpat mukana noissa konserteissa, juuri sen äänen voimakkuuden takia. Miksaajasta (ja laitteistosta?) ilmeisesti riippuu paljon lopputulos. Olen huomannut tuon äänimaailman täydellisen puuroutumisen mm. Depeche Moden konsertissa. Jotenkin soundit oli vähän rumat mielestäni muutenkin. Sen sijaan esim. Rammsteinin miksaja osasi asiansa: korvatulppien kanssa soundi kuulosti juuri siltä, kuin pitääkin (eli samalta, kuin ilman tulppia, vain hiljaisemmalta). Itä-Saksaa tuli kuuneltua Tavastialla ilman tulppia - ja korvat vinkuivat seuraavan viikon. Siksi tätä nykyä on aina tulpat varmuuden vuoksi matkassa. Jep, leffateattereissakin voi olla volyymi aivan mitä tahansa. Tulpat kuitenkaan eivät ole naurettavat, paiotsi ehkä valmiiksi puolikuurojen mielestä.arisel kirjoitti:Sama vika jäähalleissa...Tauvo kirjoitti:Naurettavan kovalla tuntuu olevan äänentoisto elokuvateattereissa.
Korvatulpat tuntuisivat naurettavilta...![]()
Yritin joskus käyttää korvatulppia konserteissa, mutta äänimaailma muuttuu liikaa.
Montako hymiötä saa laittaa!?arttula kirjoitti:Maailmassa on sittenkin vielä oikeutta !!iPadi kirjoitti:Facebook ei toimi! ÄRRGHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Siis tarkoitin että tuntisin itseni vielä normaaliakin naurettavammaksi, jos menisin lätkämatsiin korvatulppien kanssa.paulaw kirjoitti:Tulpat kuitenkaan eivät ole naurettavat, paiotsi ehkä valmiiksi puolikuurojen mielestä.arisel kirjoitti:Sama vika jäähalleissa...Tauvo kirjoitti:Naurettavan kovalla tuntuu olevan äänentoisto elokuvateattereissa.
Yritin joskus käyttää korvatulppia konserteissa, mutta äänimaailma muuttuu liikaa.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Itsekin ja vielä kyseisellä alalla työskentelevä, ihmettelen livekeikkojen äänenpaineita. Finnish Metal Expossa kattelin Tiivistämössä (suht pieni PA) miksaajan analysaattorista desibelitasoja. Keskimäärin 120 dB jatkuvalla syötöllä. Tuollaisilla festareilla kun 8 tuntia tai enemmän miksaa...paulaw kirjoitti:Mulla on aina tulpat mukana noissa konserteissa, juuri sen äänen voimakkuuden takia. Miksaajasta (ja laitteistosta?) ilmeisesti riippuu paljon lopputulos. Olen huomannut tuon äänimaailman täydellisen puuroutumisen mm. Depeche Moden konsertissa. Jotenkin soundit oli vähän rumat mielestäni muutenkin. Sen sijaan esim. Rammsteinin miksaja osasi asiansa: korvatulppien kanssa soundi kuulosti juuri siltä, kuin pitääkin (eli samalta, kuin ilman tulppia, vain hiljaisemmalta). Itä-Saksaa tuli kuuneltua Tavastialla ilman tulppia - ja korvat vinkuivat seuraavan viikon. Siksi tätä nykyä on aina tulpat varmuuden vuoksi matkassa. Jep, leffateattereissakin voi olla volyymi aivan mitä tahansa. Tulpat kuitenkaan eivät ole naurettavat, paiotsi ehkä valmiiksi puolikuurojen mielestä.arisel kirjoitti:Sama vika jäähalleissa...Tauvo kirjoitti:Naurettavan kovalla tuntuu olevan äänentoisto elokuvateattereissa.