Niin no sulla ei ole HD:ta tai kiinalaista kyykkypyörää?tuomaril kirjoitti:En minä ole kuuro.redhat kirjoitti:Niin, onhan sekin vapautta olla kuuro pienen ajoreissun jälkeen.adele kirjoitti:Vapaus. Tai vapauden tunne.redhat kirjoitti:Mä en pysty käsittämään että mikä siinä kuulovaurion aiheuttavassa pakoputkessa on niin hienoa?
Todella päivänkakkaramaista ja ärsyttävää. Pellejä koko porukka.
Mopotopic
-
Re: Mopotopic
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei kai.redhat kirjoitti: Niin no sulla ei ole HD:ta tai kiinalaista kyykkypyörää?
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Kyllä muutkin osaa päristä kuin HD:t ja hönköpönköt.tuomaril kirjoitti:Ei kai.redhat kirjoitti: Niin no sulla ei ole HD:ta tai kiinalaista kyykkypyörää?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Minun skoba pärisee vain kylmänä. Lämpimänä ääni on aika siedettävä.Hieno kirjoitti:Kyllä muutkin osaa päristä kuin HD:t ja hönköpönköt.tuomaril kirjoitti:Ei kai.redhat kirjoitti: Niin no sulla ei ole HD:ta tai kiinalaista kyykkypyörää?
-
Viesti Kirjoittaja iFooni »
redhat kirjoitti:Sinä ootkin niin saatnan idiootti.iFooni kirjoitti:
Toiseksi, mopon saa kyllä jättää omalle ruudulleen aivan niinkuin autonkin, näin teen itse aina enkä aio tapaani muuttaa
Avaimissa on hyvä kantaa mukana pikku Leathermania niin voi tuollaisilta spedeiltä käydä kumit puhkomassa ja potkimassa mopedit nurin.
Tämä autoilijoiden asenne
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Et varmaan pistä pahakses jos käyn minäkin puhkomassa sun corollasta kumit ja vien sun karvanopat
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kokeile lämmittää se skoba sinne ~400 asteeseen, sen jälkeen ääni on mitä mainiointuomaril kirjoitti:Minun skoba pärisee vain kylmänä. Lämpimänä ääni on aika siedettävä.Hieno kirjoitti:Kyllä muutkin osaa päristä kuin HD:t ja hönköpönköt.tuomaril kirjoitti:Ei kai.redhat kirjoitti: Niin no sulla ei ole HD:ta tai kiinalaista kyykkypyörää?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
JL
PS. Ei se mopojen ääni... mutta pitääkö niillä päristellä öisin? Pikkulasten pitäisi olla nukkumassa... ja siellä
ne 15-16v. hellanteltut "skobailee" ympäri asuinalueita

Bensa on ilmeisesti vielä liian halpaa... vanhemmille!
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jepjep... No, eipä tarvitse ihmetellä mikä on syy, jos kumit on puhkottu tai mopo kumollaan, kun sitä oikein pyydät.iFooni kirjoitti:Toiseksi, mopon saa kyllä jättää omalle ruudulleen aivan niinkuin autonkin, näin teen itse aina enkä aio tapaani muuttaa
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »

Nyt on korkea aika aika lopettaa lapsellisuudet, kiitos.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
redhat kirjoitti:Puhutte asiaa. Mä en pysty käsittämään että mikä siinä kuulovaurion aiheuttavassa pakoputkessa on niin hienoa?
Todella päivänkakkaramaista ja ärsyttävää. Pellejä koko porukka.
Mikä siinä metelissä ärsyttää? Meteli kuuluu kaupunkiin 24/7. Jokuhan täällä sanoi, että Suomi on siitä merkillinen maa, että asuinpaikan voi valikoida. Eli nyt on tilaisuus käyttää minunkin sitä mielipidettä. Metelin vihaajat muuttaa maalle kuten minä tein. Tässä ollaan väännettyä töissäkin kahvipöydässä. Joku valitti nuorisolle, että menkää metsään ajelemaan. Minä sanoin siihen, että olen aina sanonut, että menkää keskustaan minne melu kuuluu. Korvatulpat on keksitty ja minäkin niitä käytän. Ettei kuulu edes kellon raksutus.Jussi68 kirjoitti: PS. Ei se mopojen ääni... mutta pitääkö niillä päristellä öisin? Pikkulasten pitäisi olla nukkumassa... ja siellä ne 15-16v. hellanteltut "skobailee" ympäri asuinalueitaBensa on ilmeisesti vielä liian halpaa... vanhemmille!
Skootterille voisi olla ikärajana 16v ja mopokortin saamista pitää ehdottomasti vaikeuttaa. Piliksen ajaminen ei ole pahasta, mutta pitäisi muistaa se, ettei toisten pihoille tulla. Kyllä olisi hesarissakin juttua jos vähän jonkun kerrostalon pihassa kävisi nurmikolle donitsia vääntämässä. Mopoautoista tulee mieleen jokin täry. Mikä sen oikea nimi nyt onkaan. Tarkoitan tätä täryä mitä käytetään maan tasoitukseen
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Ei todellakaan Harrikkaspedejen tai kyykkypyörillä rälläävien meteli kuulu kaupunkiin.M.P.T kirjoitti:redhat kirjoitti:Puhutte asiaa. Mä en pysty käsittämään että mikä siinä kuulovaurion aiheuttavassa pakoputkessa on niin hienoa?
Todella päivänkakkaramaista ja ärsyttävää. Pellejä koko porukka.Mikä siinä metelissä ärsyttää? Meteli kuuluu kaupunkiin 24/7.Jussi68 kirjoitti: PS. Ei se mopojen ääni... mutta pitääkö niillä päristellä öisin? Pikkulasten pitäisi olla nukkumassa... ja siellä ne 15-16v. hellanteltut "skobailee" ympäri asuinalueitaBensa on ilmeisesti vielä liian halpaa... vanhemmille!
Mikä siinä ärsyttää, no ne desibelit. Ja kun se meteli jää talojen väliin soimaan = enemmän desibelejä.
Muuta maalle. Ei se ole mikään ratkaisu jos työt on Helsingissä.
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »

Näin "vanhempana" sitä ymmärtää kyllä kummankin näkökannan tähänkin asiaan.
-
Viesti Kirjoittaja iPSP »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Miksi ei? Tuohan ei ole matka eikä mikään. Itse ajelin mopotuksella aina 50km päähän kaverille kylään. Ja tietty myös takaisin. Kesällä matka taittui erittäin nopsaan. Talvella piti vähän luistella ja pistää kunnolla lämmintä päälle.tuomaril kirjoitti:Mitä Homppulaiset ovat mieltä? Kannattaako skoballa lähteä ajamaan Espoosta Tuusulaan? Matkaa kertyisi n. 35 km /suunta.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Jeps. Halusin vain vähän tiedustella asiaa.Erño kirjoitti:Miksi ei? Tuohan ei ole matka eikä mikään. Itse ajelin mopotuksella aina 50km päähän kaverille kylään. Ja tietty myös takaisin. Kesällä matka taittui erittäin nopsaan. Talvella piti vähän luistella ja pistää kunnolla lämmintä päälle.tuomaril kirjoitti:Mitä Homppulaiset ovat mieltä? Kannattaako skoballa lähteä ajamaan Espoosta Tuusulaan? Matkaa kertyisi n. 35 km /suunta.
Ei olisi muuten kiva jos skoba hyytyisi jostain syystä esim. Helsinki-Vantaan lähelle.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iFooni »

Mutta tosiaan, helpostihan tuon matkan ajaa. Itsekin ajoin Sipoosta Vantaalle miittiin ja takasin kotiin ja matkaa kertyi reilu 150 kilsaa ilman ongelmia 8) Hyvä vaatetus vaan messiin ja skoban penkin alle jotain varaosaa, toinen tulppa ym.
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Mutta voiko se simahtaa aivan tosta vaan kesken ajon? Olen nyt ajanut skoballa n. 700 km, enkä ole vaihtanut tulppaa.hatey kirjoitti:Yleensä tulppa kuolee äkkikuoleman, kun se lakkaa toimimasta.
-
Kyllä. Ei se varoittele. Useimmiten kyllä ilmenee sillä, ettei lähde enää käyntiin, kun käynnistäessä on virtaa vähemmän, mutta kyllä se tulppa voi äkkikuolla kesken käymisenkin.tuomaril kirjoitti:Mutta voiko se simahtaa aivan tosta vaan kesken ajon? Olen nyt ajanut skoballa n. 700 km, enkä ole vaihtanut tulppaa.hatey kirjoitti:Yleensä tulppa kuolee äkkikuoleman, kun se lakkaa toimimasta.
Mopoilijan vakiovarusteisiin kuuluu varatulppa ja tulppa-avain.
-
En ole saanut hommatuksi niitä vieläkään.hatey kirjoitti:Kyllä. Ei se varoittele. Useimmiten kyllä ilmenee sillä, ettei lähde enää käyntiin, kun käynnistäessä on virtaa vähemmän, mutta kyllä se tulppa voi äkkikuolla kesken käymisenkin.tuomaril kirjoitti:Mutta voiko se simahtaa aivan tosta vaan kesken ajon? Olen nyt ajanut skoballa n. 700 km, enkä ole vaihtanut tulppaa.hatey kirjoitti:Yleensä tulppa kuolee äkkikuoleman, kun se lakkaa toimimasta.
Mopoilijan vakiovarusteisiin kuuluu varatulppa ja tulppa-avain.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka