![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Käykääpä katsomassa www.alfaromeo.fi ja katsokaa sitä harmaata taustaa.. Hmm... se näyttää jotenkin niin tutulta..?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja hanuri »
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Ikävä vaan että ruuat menee usein piloille, kun auto ei wörkikkkää.hanuri kirjoitti:Tutunnäköistä kuviota, ei ehkä suora kopsu, mutta mielikuva on aika sama...
Karkuutetaan lisää topicista...
Tuo Alfa GT olis ihan näppärä kauppakassi, nam.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »
Voin yhtyä tuohon koeajettuani Alfa Romeo GT 3.2 -kauppakassin.. Aika messevä peli ja kova kulkemaan. Puhumattakaan niistä äänistä!hanuri kirjoitti:Karkuutetaan lisää topicista...
Tuo Alfa GT olis ihan näppärä kauppakassi, nam.
Viesti Kirjoittaja Mac Classic »
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Viesti Kirjoittaja MjP2 »
Viesti Kirjoittaja Pirerific »
Citikka on autojen Windows. Ainakin edellinen C5 on sitä. Vai miltä kuulostaa "ominaisuus", joka avaa ikkunat raolleen kun pyyhkijät käynnistyvät automaattisesti. Tai Windows XP:tä vastaava päivitystarve - 500km matkamittariin ja kolmesti korjaamolle. Tai ominaisuus, etteivät valot syty jos valokatkaisija on käynnistettäessä on-asennossa.MjP2 kirjoitti:Minä olen luullut, että stereotyyppimacisti ajaa Citikalla. Heilläkin tilillään monia innovaatioita ja jonkinlaista erikoisuudentavoittelua. Yksi tuulilasinpyyhkijä vs. yksi nappi hiiressä.
Ymmärtääkseni Alfa Romeolla ei mene kovin hyvin nykyään [laatu tökkii ja jäljell on vain vanha maine], mutta minä nyt en mitään autoista ymmärräkään.
Viesti Kirjoittaja heifetz »
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Viesti Kirjoittaja Jezze »
LOL! Varmaan se kiihtyvyys tuntu kovalta jos ei itse semmosella joudu ajamaan päivittäin.heifetz kirjoitti:Jos olisin rikas ostaisin Alfan heti. Kerran pääsin revittelemään tuttavan 156:lla jossa V6 -mylly: peeveli SE KIIHTYY!!Ja muotoilukin on aivan fantastista!
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja tBa »
Mitä kummaa, minä luulin että delta-auto korjaa nuo laatupelit siinä ladojen ja fiiujen välissä? Onhan se tietysti mukavampi ajaa "veholle" mutta...Pirerific kirjoitti: "Ominaisuudet" sai tietenkin poispäältä, kun vei auton Veholle, muttei sekään ollut niin vain tehty kun sytytyksenohjauksella oli huonopäivä ja auto kävi vain parilla pytyllä ja kulki huipussaankin huimat 30km/h.
Viesti Kirjoittaja vesku »
...ja perinteiseen Windows-tyyliin poikkeus vahvistaa säännön: broidilla oli kaks tuommoista peräkkäin työsuhdeautoina. Useiden satojen tuhansien työkilsojen aikana nolla probleemaa. Zero. Zilch.Pirerific kirjoitti:Citikka on autojen Windows. Ainakin edellinen C5 on sitä. Vai miltä kuulostaa "ominaisuus", joka avaa ikkunat raolleen kun pyyhkijät käynnistyvät automaattisesti. Tai Windows XP:tä vastaava päivitystarve - 500km matkamittariin ja kolmesti korjaamolle. Tai ominaisuus, etteivät valot syty jos valokatkaisija on käynnistettäessä on-asennossa.MjP2 kirjoitti:Minä olen luullut, että stereotyyppimacisti ajaa Citikalla. Heilläkin tilillään monia innovaatioita ja jonkinlaista erikoisuudentavoittelua. Yksi tuulilasinpyyhkijä vs. yksi nappi hiiressä.
Ymmärtääkseni Alfa Romeolla ei mene kovin hyvin nykyään [laatu tökkii ja jäljell on vain vanha maine], mutta minä nyt en mitään autoista ymmärräkään.
"Ominaisuudet" sai tietenkin poispäältä, kun vei auton Veholle, muttei sekään ollut niin vain tehty kun sytytyksenohjauksella oli huonopäivä ja auto kävi vain parilla pytyllä ja kulki huipussaankin huimat 30km/h.
Ensimmäinen posti varsin hyödylliseen ketjuun... jee jee
Viesti Kirjoittaja Mikko »
Puhe oli Citikasta.tBa kirjoitti:Mitä kummaa, minä luulin että delta-auto korjaa nuo laatupelit siinä ladojen ja fiiujen välissä? Onhan se tietysti mukavampi ajaa "veholle" mutta...Pirerific kirjoitti: "Ominaisuudet" sai tietenkin poispäältä, kun vei auton Veholle, muttei sekään ollut niin vain tehty kun sytytyksenohjauksella oli huonopäivä ja auto kävi vain parilla pytyllä ja kulki huipussaankin huimat 30km/h.
Viesti Kirjoittaja TomTom »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja masa »
Mulla on Citikka korjaamo ja suvussa yhtämonta Maccia kuin Citikkaakin( kymmeniä). Hyvin sopii yhteen...Repe Ruutikallo kirjoitti:Kyllähän se on ihan fuckta, että Citikan ja Macin esiintymiset korreloivat hämmästyttävässä määrin. Meinaan siis että Citikkakuskeissa on paljon enemmän Mac-käyttäjiä kuin autoilijoissa yleensä. Vastaavasti Mac-käyttäjillä on paljon enemmän Citikkaa kuin merkin markkinaosuus edellyttäisi. Omassa tuttavapiirissäni Mac on yleisin tietokonealusta ja Citikka yleisin automerkki, ja se piiri on sentään suurempi kuin seitsemän veljestä.
Viesti Kirjoittaja hanuri »
Viesti Kirjoittaja heifetz »
Autoja harvoin ostetaan järkisyistä. Mielikuvat ovat tärkeitä. Menisi moni 'parempi' automerkki konkkaan jos asia olisi toisin. Auton ostaminen on kuin rahaa vetäisi pöntöstä alas. Auton arvo tippuu heti tuhannella eurolla kun ajat sen liikkeestä ulos, jne. Siksi ostaisinkin Alfan vain jos olisin rikas.Jezze kirjoitti:LOL! Varmaan se kiihtyvyys tuntu kovalta jos ei itse semmosella joudu ajamaan päivittäin.heifetz kirjoitti:Jos olisin rikas ostaisin Alfan heti. Kerran pääsin revittelemään tuttavan 156:lla jossa V6 -mylly: peeveli SE KIIHTYY!!Ja muotoilukin on aivan fantastista!
Suosittelen vielä että ostaisit jonkun paremman auton sitten kun olet rikas.
Viesti Kirjoittaja Mac Classic »
Totta. Renault toi kulmikkaat muodot takaisin normaaliautoihin.hanuri kirjoitti:Hmm... Juolahti mieleeni, että Renault on viime vuosina nostanut päätään omaperäisessä (ja rohkeassa) muotoilussa. Rellullekin pitäisi antaa yksi mac-a-like -tunnustuspiste.