Hei,
Autoin juuri vaimoani käyttämään iphone 4:sta. Loimme hänelle apple id tilin, mutta vahingossa klikkasin maili osoitteeksi gnail.com gmail.comin sijaan. Teimme uuden tunnuksen itunesissa ja nollasin iphonen. Silti kun yritimme ostaa ilmaisen tuotteen puhelimella, niin se antaa apple id tunnukseksi automaattisesti tuon gnail päätteen?!
Applen tuki lomailee nyt koko pääsiäisen eli sieltäkään ei apua löytynyt. Onko mitään keinoa muuttaa tuota tunnusta puhelimessa?
Kaikki apua olisi nyt tervetullutta. Kiitos etukäteen ,
Tomi
Miten vaihtaa Apple ID iPhonessa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Miten vaihtaa Apple ID iPhonessa
Viesti Kirjoittaja tomi33 »
Viimeksi muokannut iPadi, 6.4.2012 klo 11.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikkoa viilattu
Syy: Otsikkoa viilattu
-
Re: Miten vaihtaa apple id iphonessa
Viesti Kirjoittaja purri73 »
http://support.apple.com/kb/HE40?viewlocale=fi_FI olisko tästä apua?
-
Re: Miten vaihtaa apple id iphonessa
Viesti Kirjoittaja atheos »
Avaa App Store, valitse välilehti Esittelyssä (Featured), rullaa sivun alalaitaan, näpäytä nappia jossa näkyy Apple ID ja kirjaudu ulos. Tämän jälkeen voit kirjautua sisään eri ID:llä.
Mac mini • MBA 11" • iPhone 5s • iPad (3rd gen)
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
-
Re: Miten vaihtaa Apple ID iPhonessa
Viesti Kirjoittaja janio »
Minulla on ongelmana etten saa vaihdettua Apple ID:tä, kun haluaisin vaihtaa sen @me.com -päättäiseksi, @hotmail.com sijaan. Lisää ongelmasta toisessa topikissa (http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 8#p1346670). Osaisiko kukaan auttaa tuollaisen probleeman kanssa?
-
Viesti Kirjoittaja SuBBe »
Terve,
Tuli samanlainen ongelma eteen eli jouduin vaihtamaan Apple ID:n vanhasta pelkkä nickname muodosta sähköposti muotoon ja olen saanut kaikkiin muihin paikkoihin vaihdettua sen, mutta iphone 4:Sen App Storeen en
Olen kirjautunut Featured valikon alareunassa olevan sign out kautta uusiksi uudella ID:llä ja se näkyykin siellä oikein, mutta kun updates osiossa on jokin minun applikaatio päivityksessä, niin se kyselee edelleen vanhan ID:n salasanaa ja ei vaihdu
Onko Apuja?
Tuli samanlainen ongelma eteen eli jouduin vaihtamaan Apple ID:n vanhasta pelkkä nickname muodosta sähköposti muotoon ja olen saanut kaikkiin muihin paikkoihin vaihdettua sen, mutta iphone 4:Sen App Storeen en

Olen kirjautunut Featured valikon alareunassa olevan sign out kautta uusiksi uudella ID:llä ja se näkyykin siellä oikein, mutta kun updates osiossa on jokin minun applikaatio päivityksessä, niin se kyselee edelleen vanhan ID:n salasanaa ja ei vaihdu

Onko Apuja?
Niin makaa kuin petaa...
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Se vanha sovellus on aikoinaan ladattu aikoinaan sillä vanhalla Apple ID:llä.SuBBe kirjoitti:Terve,
Onko Apuja?
MacBook Air M1
-
Nyt itseasiassa vähän selvisi samantien...SuBBe kirjoitti:Terve,
Onko Apuja?
Minulla on käytössä kaksi Apple ID:tä ja näyttää siltä, että kaikki iluuriin ja muihin vehkeisiin aikaisemmin ostetut applikaatiot on ostettu tällä toisella ID:llä. Onnistuuko se mitenkään, että siirtää toiselta ID:ltä toiselle ID:lle valtuudet/oikeudet näihin applikaatioihin jne?
Välillä tulee vastaan näitä Applen hieman nihkeitä/kankeita toimintamalleja, mutta kestettävä on

Niin makaa kuin petaa...
-
Poista ne vanhalla ID:llä ladatut sovellukset ja asenna uuden ID:n kautta ne takaisin. Tosin maksulliset sovellukset joudut ostamaan uusiksi kai.
MacBook Air M1
-
Tuota vähän pelkään, että joutuu ostamaan maksulliset uusiksi...prkl!! Aika kankeaa..tuomaril kirjoitti:Poista ne vanhalla ID:llä ladatut sovellukset ja asenna uuden ID:n kautta ne takaisin. Tosin maksulliset sovellukset joudut ostamaan uusiksi kai.
Sieltä kun nä'yttää tippuvan vastauksia kuin apteekin hyllyltä, niin osaatko sanoa miten olemassa oleva ID:n saa poistettua kokonaan käytöstä?
Tosiaan on nuo kaksi ID:Tä nyt ja jotta ei sekoittuisi enää, niin saisi toisen primary käyttöön ja toinen tulisi yrityspuolelle. Nyt tätä toista en saa siirrettyä corporate puolelle, koska kyseiseen ID:hen on duunin sähköpostiosoite kiinnitetty ja corporate puolelle, kun luo tilin, niin tietty firman sposti tarvii olla ja nyt se on "käytössä" täällä kuluttaja puolella.
Niin makaa kuin petaa...
-
Apple ID:tä ei kai saa poistettua kokonaan. Voit kyllä tyhjentää kaikki pankkikortti yms. tiedot siitä.SuBBe kirjoitti:Tuota vähän pelkään, että joutuu ostamaan maksulliset uusiksi...prkl!! Aika kankeaa..tuomaril kirjoitti:Poista ne vanhalla ID:llä ladatut sovellukset ja asenna uuden ID:n kautta ne takaisin. Tosin maksulliset sovellukset joudut ostamaan uusiksi kai.
Sieltä kun nä'yttää tippuvan vastauksia kuin apteekin hyllyltä, niin osaatko sanoa miten olemassa oleva ID:n saa poistettua kokonaan käytöstä?
Tosiaan on nuo kaksi ID:Tä nyt ja jotta ei sekoittuisi enää, niin saisi toisen primary käyttöön ja toinen tulisi yrityspuolelle. Nyt tätä toista en saa siirrettyä corporate puolelle, koska kyseiseen ID:hen on duunin sähköpostiosoite kiinnitetty ja corporate puolelle, kun luo tilin, niin tietty firman sposti tarvii olla ja nyt se on "käytössä" täällä kuluttaja puolella.
MacBook Air M1
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka