Pitäisikö tuon toimia ? iPhone on verkkovirrassa, Wi-Fi päällä. MacBook Air on verkkovirrassa, Wi-Fi päällä, ja samassa verkossa. Tuo Air näkyy iPhonen synkronointisivulla, mutta eipä synkronoi, ei. "Synkronoi nyt" täppä on harmaana. Viimeisin onnistunut synkronointi tuolla metodilla joskus maaliskuulta, vaikka varmasti ovat olleen senkin jälkeen samassa verkossa, ja latauksessa.
Huijausta koko juttu, sanon minä !
Viimeksi muokannut kallekilponen, 7.5.2012 klo 19.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:otsikko hakuystävällisemmäksi
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
arttula kirjoitti:Pitäisikö tuon toimia ? iPhone on verkkovirrassa, Wi-Fi päällä. MacBook Air on verkkovirrassa, Wi-Fi päällä, ja samassa verkossa. Tuo Air näkyy iPhonen synkronointisivulla, mutta eipä synkronoi, ei. "Synkronoi nyt" täppä on harmaana. Viimeisin onnistunut synkronointi tuolla metodilla joskus maaliskuulta, vaikka varmasti ovat olleen senkin jälkeen samassa verkossa, ja latauksessa.
Huijausta koko juttu, sanon minä !
Ja sulla on siis iTunesista laitettu ruksi siihen kohtaan, jossa tuollainen toiminta sallitaan? Siis sieltä iPhonen asetussivuilta?
Ei ole tarkoitettu piruiluksi - et vaan sanonut sen päällä olosta mitään; itse olin yhtenä päivänä sammuttanut iTunesin, enkä tätä muistanut, ja ihmettelin hetken, kun wifi-synkkaus ei toiminutkaan...
Minulla taas Wi-Fi synkronointi toimii kohtuu hyvin kun kaapelilla pukkaa erroria tai ei löydä koko vehjettä ollenkaan. Sekä iPad 2 ja iPhone 4 molemmissa sama homma.
Käyttiksenä Win 7 64-bit.
iPad 2 32 GB Wi-Fi + 3G
iPhone 4 32 GB White
iPhone 3GS 16 GB White
Heletee kirjoitti:Miten saan tämän toimii ipad 3:sessa? Mulla on kotona siis wlan ja pöytäkoneessa on wlan adapreri ja päällä ja ipadissa wlan päällä.
itunesissa on wlan synkronointi päällä.
Asetukset -> Yleiset -> iTunesin Wi-Fi-synkronointi? Näkyykö laite iTunesissa, vaikka ei olisi liitettynä koneeseen?
Ei näy itunesissa, joku viikko sitten sain näkyy, mutta nyt ei näy.
Mikä tuossa voi mättää? kun läppärillä toi toimi ok.
No, jos olet jo synkannut iPad 3:si läppärillä, se on tietyllä tavalla sidottu siihen läppäriin - synkkaus ei onnistu toisella koneella. Varmaan jos tökkäät piuhallla kiinni, iTunes ilmoittaa että iPad on jo synkattu toisella koneella ja kysyy haluatko tyhjentää iPadisi sisällöstä ja aloittaa synkkaamisen tällä uudella koneella.
Eli summa summarum: iLaitteet synkataan vain yhden koneen kanssa kerrallaan.
No, jos olet jo synkannut iPad 3:si läppärillä, se on tietyllä tavalla sidottu siihen läppäriin - synkkaus ei onnistu toisella koneella. Varmaan jos tökkäät piuhallla kiinni, iTunes ilmoittaa että iPad on jo synkattu toisella koneella ja kysyy haluatko tyhjentää iPadisi sisällöstä ja aloittaa synkkaamisen tällä uudella koneella.
Tuota siis läppärissä tein ensin ja tuli noin, kun testasin tuota ja wifillä synkronointi toimi sillä.
Nyt siis olen viimeksi synkronoinut pöytäkoneella kaapelilla ja itunesistä laittanyt kaikki musat jne. ipadiin takaisin. Mutta wifillä se ei vieläkään onnistu pöytäkoneella.
Viimeksi muokannut Heletee, 15.5.2012 klo 17.43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
Tuota siis läppärissä tein ensin ja tuli noin, kun testasin tuota ja wifillä synkronointi toimi sillä.
Nyt siis olen viimeksi synkronoinut pöytäkoneella kaapelilla ja itunesistä laittanyt kaikki musat jne. ipadiin takaisin. Mutta wifillä se ei vieläkään onnistu pöytäkoneella.
Molemmat ovat samassa kotiverkossa wifillä?
Muistaakseni iTunesissa piti laitteen kohdalle laittaa myös täppä että voi synkata wifin yli
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Eihän iTunesissa ole täppää kohdassa "Prevent iPods, iPhones and iPads from syncing automatically"? Itse olin tuon laittanut päälle, kun olin ulkomailla ja yleensä latasin luurin suoraan koneen kyljestä ja käytin puhelimen nettiä useasti ja aina, kun synkronointi alkoi, ei puhelimen verkkoon saanut yhteyttä vähään aikaan, joka otti päähän. Kotiin tultuani vaihdoin asetuksista taas WiFi-synkan päälle ja ihmettelin, miksei synkronoi, kunnes tajusin ottaa täpän pois tuosta kohdasta.
skip kirjoitti:Eihän iTunesissa ole täppää kohdassa "Prevent iPods, iPhones and iPads from syncing automatically"? Itse olin tuon laittanut päälle, kun olin ulkomailla ja yleensä latasin luurin suoraan koneen kyljestä ja käytin puhelimen nettiä useasti ja aina, kun synkronointi alkoi, ei puhelimen verkkoon saanut yhteyttä vähään aikaan, joka otti päähän. Kotiin tultuani vaihdoin asetuksista taas WiFi-synkan päälle ja ihmettelin, miksei synkronoi, kunnes tajusin ottaa täpän pois tuosta kohdasta.
Ei ole rastia tuossa.
Viimeksi muokannut Heletee, 20.5.2012 klo 9.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet