Ja Ama tietenkin!KunkkuJ kirjoitti:Minä en kommentoi tuollaista väitettä. Toivottavasti ei Maijukaan.
Menette terminaaliin kyttikselle.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ja Ama tietenkin!KunkkuJ kirjoitti:Minä en kommentoi tuollaista väitettä. Toivottavasti ei Maijukaan.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Turhaa hapatusta tuo hampaidenpesu.Tauvo kirjoitti:Heräsin nojatuolista. Taidanpa pestä hampaat ja mennä nukkumaan. Ehkä.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Se on niin kivaa tunkea tuollainen pörisevä pötkö suuhun vaahtoamaan... Ihan hammaslääkärien kiusaksi olen yrittänyt pitää suuni puhtaana.Kain kirjoitti:Turhaa hapatusta tuo hampaidenpesu.Tauvo kirjoitti:Heräsin nojatuolista. Taidanpa pestä hampaat ja mennä nukkumaan. Ehkä.
Photoshop on paljon kätevämpi tässäkin asiassa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Itse asiassa se tahna kannattaa hieroa hampaisiin ja aloittaa harjaaminen vasta sitten.Kain kirjoitti:^ Minä taidan pidättäytyä niissä "perinteisissä" pötkylöissä.
Sisään ulos, sisään ulos-tekniikalla käsikin vahvistuu.
Hommaa parantaa kummasti, kun muistaa laittaa jotakin ainetta pötkylän etupäähän.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hieroa? Minä olen aina pursottanut tahnaa tuubista suoraan hammasrivistöihin ja sen jälkeen vähän levittänyt sitä sähköhammasharjalla.Erño kirjoitti:Itse asiassa se tahna kannattaa hieroa hampaisiin ja aloittaa harjaaminen vasta sitten.Kain kirjoitti:^ Minä taidan pidättäytyä niissä "perinteisissä" pötkylöissä.
Hommaa parantaa kummasti, kun muistaa laittaa jotakin ainetta pötkylän etupäähän.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Samasia.Thoth kirjoitti:Hieroa? Minä olen aina pursottanut tahnaa tuubista suoraan hammasrivistöihin ja sen jälkeen vähän levittänyt sitä sähköhammasharjalla.Erño kirjoitti:Itse asiassa se tahna kannattaa hieroa hampaisiin ja aloittaa harjaaminen vasta sitten.Kain kirjoitti:^ Minä taidan pidättäytyä niissä "perinteisissä" pötkylöissä.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Voi tollo. Nyt kun otat sen sieltä pois niin kaikki kosteus kondensoituu koneen sisälle.iPadi kirjoitti:Laitoin MacBookin pakastimeen kun kävi kuumana:pakastaminen.jpg
Oleppas nyt välillä hiljaa.redhat kirjoitti:Voi tollo. Nyt kun otat sen sieltä pois niin kaikki kosteus kondensoituu koneen sisälle.iPadi kirjoitti:Laitoin MacBookin pakastimeen kun kävi kuumana:pakastaminen.jpg
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Onhan tämä vitsi?iPadi kirjoitti:Laitoin MacBookin pakastimeen kun kävi kuumana:pakastaminen.jpg
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Mitä ihmettä? Ihan järkevä huomiohan tuo oli. Kuumana käyvän tietokoneen laittaminen pakastimeen ei ole hyvä idea kummankaan laitteen kannalta.Kain kirjoitti:Oleppas nyt välillä hiljaa.redhat kirjoitti:Voi tollo. Nyt kun otat sen sieltä pois niin kaikki kosteus kondensoituu koneen sisälle.iPadi kirjoitti:Laitoin MacBookin pakastimeen kun kävi kuumana:pakastaminen.jpg
Ihan meidän kaikkien takia.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Epäilen että kommentti oli sarkastinen ja ajatus oli antaa iPadin tuhota MacBookinsa ihan kaikessa rauhassa.kallekilponen kirjoitti:Mitä ihmettä? Ihan järkevä huomiohan tuo oli. Kuumana käyvän tietokoneen laittaminen pakastimeen ei ole hyvä idea kummankaan laitteen kannalta.Kain kirjoitti:Oleppas nyt välillä hiljaa.redhat kirjoitti:Voi tollo. Nyt kun otat sen sieltä pois niin kaikki kosteus kondensoituu koneen sisälle.iPadi kirjoitti:Laitoin MacBookin pakastimeen kun kävi kuumana:pakastaminen.jpg
Ihan meidän kaikkien takia.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tuttu tunne...hatey kirjoitti:Suutuin aasiakkaalle, kuitenkin hymyilin ja olin ystävällinen (yök, saan pahoinvointia moisesta siirappimaisuudesta) Aasiakkaasta päästyäni heittelin pienesineitä, hypin tasajalkaa ja huusin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Viesti Kirjoittaja iFooni »