Eikös mopedeille, polkupyörille ja lastenvaunuille ole ole paikat siinä kaupan sisäänkäynnin lähellä. Toivottavasti ne aletaan korjaamaan jätelavoille, jos jäävät tielle.redhat kirjoitti:Rasittavia tuollaiset kakarat, jotka parkkeeraavat moponsa keskelle parkkiruutua. Pitäisi kädet katkoa sellaisilta.iFooni kirjoitti:Rasittavia tuotteita nuo moottorisahat, pitäis lailla kieltää kun niin järkyttävää meteliä lähtee niistä
Mopotopic
-
Re: Mopotopic
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
No, poika uhoaa niin kauan kunnes eräänä päivänä siinä parkkiruudussa ei olekaan mopoa, vaan joku auto... Mopo ehkä löytyy jostain lähistöltä, ja hyvällä tuurilla siitä vielä saa käyttökelpoisen...Tauvo kirjoitti:Eikös mopedeille, polkupyörille ja lastenvaunuille ole ole paikat siinä kaupan sisäänkäynnin lähellä. Toivottavasti ne aletaan korjaamaan jätelavoille, jos jäävät tielle.redhat kirjoitti:Rasittavia tuollaiset kakarat, jotka parkkeeraavat moponsa keskelle parkkiruutua. Pitäisi kädet katkoa sellaisilta.iFooni kirjoitti:Rasittavia tuotteita nuo moottorisahat, pitäis lailla kieltää kun niin järkyttävää meteliä lähtee niistä
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Eli ei ole mitenkään haitallista?KunkkuJ kirjoitti:Siellä pakoputkessa on öljyistä karstaa. Se kuumenee normaalia enemmän raskaassa ajossa(siis normaalikäyttöä raskaammassa) ja käryää vielä jonkin aikaa moottorin sammuttamisen jälkeen.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Pikemminkin päin vastoin.tuomaril kirjoitti:Eli ei ole mitenkään haitallista?
-
Sepä hyvä! Kiitos taas Kunkku avusta!KunkkuJ kirjoitti:Pikemminkin päin vastoin.tuomaril kirjoitti:Eli ei ole mitenkään haitallista?
-
Viesti Kirjoittaja iFooni »
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ensimmäinen joka myöntää.iFooni kirjoitti:Joo ei tuo mitenkään vaarallista ole. Vanhassa DT:ssä myöskin kun tuli raiskattua koko ajan

-
Gileraan tilasin äsken technigasin tehoputken 8)
Lähtee taas vähän paremmat pärinät ja vastuuntuntoiset veronmaksajat, aikuiset, ärsyyntyvät yhä enemmän kun säälittävä purkkini on heidän vakiopaikallaan s-marketin pihassa
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tietääköhän monen nuoren vanhemmatkaan millaisia vehkeitä heillä on käytössä? Eihän vanhemmat aina edes ymmärrä virittämisestä mitään, mutta joillekkin ne tekee viritykset. Kyllä minun nuoruudessa tuollainen kova ääninen skootterin omistaja olisi saanut ympäri korvia. Itse en ole kyllä huolissani virittämisestä, mutta monesta muusta kylläkin. Oikein kiusallaan ajelivat ABC:n pihassa lenkin kun poistuivat.

-
-
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Samaa mieltä. Skopien ja mopojen kiimaininät sitten erikseenjanis_petke kirjoitti:Loud pipes save lives
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
ps. sillehän ei mitään voi, jos osa motoristeista kaasuttelee valoissa muna pystyssä... itselläkin pyörässä kovat äänet, mutta en sitä sentään korosta vittumaisella kaasukahvan runkkauksella
-
Minä kaasuttelen vähän valoissa koska tyhjäkäynti on välillä aika epävarmaa. Olisi noloa sammua valoihin.iPSP kirjoitti:Samaa mieltä. Skopien ja mopojen kiimaininät sitten erikseenjanis_petke kirjoitti:Loud pipes save lives![]()
ps. sillehän ei mitään voi, jos osa motoristeista kaasuttelee valoissa muna pystyssä... itselläkin pyörässä kovat äänet, mutta en sitä sentään korosta vittumaisella kaasukahvan runkkauksella
-
Viesti Kirjoittaja iPSP »
No tuon vielä ymmärtää, mutta tiedät kyllä mitä tarkoitantuomaril kirjoitti: Minä kaasuttelen vähän valoissa koska tyhjäkäynti on välillä aika epävarmaa. Olisi noloa sammua valoihin.

-
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Olet siis aloittanut alkoholin käytöntuomaril kirjoitti:Minä kaasuttelen vähän valoissa koska tyhjäkäynti on välillä aika epävarmaa. Olisi noloa sammua valoihin.iPSP kirjoitti:Samaa mieltä. Skopien ja mopojen kiimaininät sitten erikseenjanis_petke kirjoitti:Loud pipes save lives![]()
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
JL
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jälkikäyntiä? Voisi huolto ja moottorin hienosäätö tulla kyseeseen…tulee ensiksi mieleen ongelmat sytytysennakon tai seoksen suhteen…tuomaril kirjoitti:Skoban moottori poksui tänään kun olin sammuttanut sen!![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Siis sellaista ihan pientä poksumista. Kai varmaan siksi että kävi melko kuumana.kallekilponen kirjoitti:Jälkikäyntiä? Voisi huolto ja moottorin hienosäätö tulla kyseeseen…tulee ensiksi mieleen ongelmat sytytysennakon tai seoksen suhteen…tuomaril kirjoitti:Skoban moottori poksui tänään kun olin sammuttanut sen!![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Ootko varma, että moottori? Ettei vaan ois putki naksunu.tuomaril kirjoitti:Siis sellaista ihan pientä poksumista. Kai varmaan siksi että kävi melko kuumana.kallekilponen kirjoitti:Jälkikäyntiä? Voisi huolto ja moottorin hienosäätö tulla kyseeseen…tulee ensiksi mieleen ongelmat sytytysennakon tai seoksen suhteen…tuomaril kirjoitti:Skoban moottori poksui tänään kun olin sammuttanut sen!![]()
-
En minä tiedä. Huomasin vain että skobasta kuului 5 sekunnin välein pientä poksumista. Olin sitä ennen ajanut aika kiitettävästi nappi laudassa.TR8 kirjoitti:Ootko varma, että moottori? Ettei vaan ois putki naksunu.tuomaril kirjoitti:Siis sellaista ihan pientä poksumista. Kai varmaan siksi että kävi melko kuumana.kallekilponen kirjoitti:Jälkikäyntiä? Voisi huolto ja moottorin hienosäätö tulla kyseeseen…tulee ensiksi mieleen ongelmat sytytysennakon tai seoksen suhteen…tuomaril kirjoitti:Skoban moottori poksui tänään kun olin sammuttanut sen!![]()
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Epäilisin tuota putken naksumista, mikä on ihan normaalia. Kuuntele ensi kerralla tarkemmin mistä tuleetuomaril kirjoitti:En minä tiedä. Huomasin vain että skobasta kuului 5 sekunnin välein pientä poksumista. Olin sitä ennen ajanut aika kiitettävästi nappi laudassa.
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka