kertokaas nyt todella viisaamaat ja asiasta hyvin selvillä olevat ihmiset, että onko macci turvallisempi kuin winukka ja minkätakia

kiitos todella paljon jo etukäteen vastauksista

![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja kotitonttu »
Viesti Kirjoittaja kotitonttu »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Kain »
kotitonttu kirjoitti:ja kertokaapa muutenkin hyviä argumenttejä, millä pomittaa takaisin win-käyttäjiä kun alkavat mollaamaan OX:sää
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Ehkä suurin hyöty OS X:stä on (ainakin tietokoneen aktiivikäyttäjälle), että sitä ei tarvitse olla asentelemassa uusiksi, ja tiedot / ohjelmat siirtyvä helposti vanhasta koneesta uuteen OS X:n siirtymäapurilla. Itsellä esim. vuodesta 2004 lähtien kaikenlaista tavaraa edelleen koneella "samalla asennuksella" eli olen vain siirtänyt tiedot aina uuteen koneeseen. OS X ei myöskään hidastu ajan kanssa, kuten Windows... (edelleen aktiivikäyttäjälle valtava plussa)kotitonttu kirjoitti:ja kertokaapa muutenkin hyviä argumenttejä, millä pomittaa takaisin win-käyttäjiä kun alkavat mollaamaan OX:sää
Viesti Kirjoittaja securapple »
Paras argumentti on :kotitonttu kirjoitti:ja kertokaapa muutenkin hyviä argumenttejä, millä pomittaa takaisin win-käyttäjiä kun alkavat mollaamaan OX:sää
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Itselleni syy on juuri OSX ja ohjelmisto. Hyvä on, ohjelmistosta suuri osa on sellaista, mitä saa myös Windows-puolelle (vrt. Adoben ja Microsoftin ohjelmistot), mutta silti. Itse OSX on huoltovapaa verrattuna Windowsiin. Sen eron ehkä olet huomannutkin. Mulle sopivampi käyttää.kotitonttu kirjoitti:eli olen todella uusi mac-käyttäjä ja jossain tullut brassailtua, että maceilläpä ei ole viruksia...sitten joku naseva windowssi käyttäjä onkin alkanut latelemaan jotain että "muutaman vuoden päästä tarvitsen myös macilläsi virussuojausohjelman" jne.
kertokaas nyt todella viisaamaat ja asiasta hyvin selvillä olevat ihmiset, että onko macci turvallisempi kuin winukka ja minkätakiaja muutenkin, että miksi maceillä ei ole niin paljoa viruksia kuin win-puolella
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja kamina »
Jos muiden mielipiteet ja mollaukset häiritsee noin paljon niin ehkä kannattaa vaan suosiolla käyttää samaa käyttöjärjestelmää?kotitonttu kirjoitti:ja kertokaapa muutenkin hyviä argumenttejä, millä pomittaa takaisin win-käyttäjiä kun alkavat mollaamaan OX:sää
Palaa sivulle “Tietoturva ja varmuuskopiointi”