thanks
2 näyttöä MacBook Prohon (DVI ja VGA)
Keskustelua kannettavista
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Volkan
2 näyttöä MacBook Prohon (DVI ja VGA)
Viesti Kirjoittaja Volkan »
Eli ostin just kaverilta 17'' näytön jossa on VAIN VGA portti.. Minulla on nyt käytössä yksi erillinen näyttö macbook pron kanssa, 22'' DVI näyttö joka on kytketty adaptorin avulla tuohon thunderbolt reikään. haluaisin tuon vga näytön myös koneeseen siten että minulla on macin näyttö + 2 erillistä näyttöä käytössä... Voisiko joku auttaa, miten saan tämän toimimaan? onko esim joitain vga - firewire adaptoreita? Minua ei haittaa, jos toinen näyttö on hitaampi kuin toinen, sillä käytän sitä enimmäkseen musiikin teossa,, en videoiden parissa 
thanks
thanks
Viimeksi muokannut kallekilponen, 29.5.2012 klo 20.11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Noksu
Re: 2 näyttöä macbook prohon (DVI ja VGA)
Viesti Kirjoittaja Noksu »
USB tai Firewire Adapteri..?Volkan kirjoitti:Eli ostin just kaverilta 17'' näytön jossa on VAIN VGA portti.. Minulla on nyt käytössä yksi erillinen näyttö macbook pron kanssa, 22'' DVI näyttö joka on kytketty adaptorin avulla tuohon thunderbolt reikään. haluaisin tuon vga näytön myös koneeseen siten että minulla on macin näyttö + 2 erillistä näyttöä käytössä... Voisiko joku auttaa, miten saan tämän toimimaan? onko esim joitain vga - firewire adaptoreita? Minua ei haittaa, jos toinen näyttö on hitaampi kuin toinen, sillä käytän sitä enimmäkseen musiikin teossa,, en videoiden parissa
thanks
Ruhtinas ilman valtikkaa
-
jurppa
Viesti Kirjoittaja jurppa »
Tais osua vähän väärälle alueelle
MacBook Pro 16" (2021) M1 Pro 32Gt 1Tt | Macintosh Plus (1987)| iPhone 13 Pro 128GB (Graphite) 16.0
-
siwamo
Viesti Kirjoittaja siwamo »
hHalvin ratkaisu ois usb-vga adapteri, mutta matrox dualhead2go/triplehead2go hoitais kyseisen homman kotiin ja ois myös resoltaan varmasti passeli myös tulevaisuudessakin. Verkkokaupan outlet-hyllyssä lojui paripäivää sitten mm. Matrox TripleHead2Go niin vga kuin displayport malleina. Suositteleisin tuota VGA-mallia.
Viimeksi muokannut siwamo, 11.5.2012 klo 19.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
Täältä suositukset myös Matroxin DualHead2Go:lle kunhan kyseessä ei ole displayport versio. Displayport versio katkoo kuvaa / menettää signaalin ainakin Mac Minillä ja Prolla. Pelailtiin sen jälkeen jallipallia kyseisellä kapistuksella.
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey
http://sisainenaani.com
http://sisainenaani.com
-
siwamo
Viesti Kirjoittaja siwamo »
MacMinissä on ollut displayport/tunderbolt ongelmia muutenkin, ja käsittääkseni firmiksilläkään ei oo mokomaa saatu fiksattua.
esim. mini ei osaa syöttää tarpeeksi virtaa ulkoisille kovoille thunderboltista, levyjen piikkimäisissä kuormituksissa yhteys katkeaa.
Samaa ongelmaa ei kuulemma esiinny MacBookProssa taikka iMacissä.
Tosin Matroxin kanssa oon huomannu että se on melkoista arpapeliä jos koittaa esimerkiksi paria metriä pitempää kaapelia laittaa MacBookPron ja TripleHead2Gon väliin.
esim. mini ei osaa syöttää tarpeeksi virtaa ulkoisille kovoille thunderboltista, levyjen piikkimäisissä kuormituksissa yhteys katkeaa.
Samaa ongelmaa ei kuulemma esiinny MacBookProssa taikka iMacissä.
Tosin Matroxin kanssa oon huomannu että se on melkoista arpapeliä jos koittaa esimerkiksi paria metriä pitempää kaapelia laittaa MacBookPron ja TripleHead2Gon väliin.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka