Luovu doggystylestä... ainakin polven paranemiseen saakkaTauvo kirjoitti:Suunnitelmaa, miten tuen erilaisilla tyynyillä polven yön ajaksi.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
JL
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Luovu doggystylestä... ainakin polven paranemiseen saakkaTauvo kirjoitti:Suunnitelmaa, miten tuen erilaisilla tyynyillä polven yön ajaksi.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hanki poika, pojasta polvi paranee.Jussi68 kirjoitti:Luovu doggystylestä... ainakin polven paranemiseen saakkaTauvo kirjoitti:Suunnitelmaa, miten tuen erilaisilla tyynyillä polven yön ajaksi.![]()
JL
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
En suostu. Se parasta silloin jos alkaa naurattamaan kesken työstämisen...Jussi68 kirjoitti:Luovu doggystylestä... ainakin polven paranemiseen saakkaTauvo kirjoitti:Suunnitelmaa, miten tuen erilaisilla tyynyillä polven yön ajaksi.![]()
JL
Kauhea vaiva. Näin on helpompaa...amanita kirjoitti:Hanki poika, pojasta polvi paranee.Jussi68 kirjoitti:Luovu doggystylestä... ainakin polven paranemiseen saakkaTauvo kirjoitti:Suunnitelmaa, miten tuen erilaisilla tyynyillä polven yön ajaksi.![]()
JL
Tänään taas vähän huonompi päivä, mutta kyllä sillä rehkiä voi kun muistaa tukea. Lenkin jälkeen vähän jääpussia. Täytyisi varmaan joskus näyttää lääkärille sitä... Nyt kun menin jo ottamaan vähän tärpättiä, täytyy olla ilman särkylääkitystä yö... Otanpa siis lisää...Peitsamo kirjoitti:^ Vieläkö se polvi vaivaa
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Katso, että on naispuolinen (jaa, enhän mä tiedä Tauvon suuntautumistaTauvo kirjoitti:Tänään taas vähän huonompi päivä, mutta kyllä sillä rehkiä voi kun muistaa tukea. Lenkin jälkeen vähän jääpussia. Täytyisi varmaan joskus näyttää lääkärille sitä... Nyt kun menin jo ottamaan vähän tärpättiä, täytyy olla ilman särkylääkitystä yö... Otanpa siis lisää...Peitsamo kirjoitti:^ Vieläkö se polvi vaivaa
Hehee! Ei minun se vaivaa... Meisseli ei mene kuin naislääkärin suuhun. Mieslääkärille en tulppaaniani näytäJussi68 kirjoitti:Katso, että on naispuolinen (jaa, enhän mä tiedä Tauvon suuntautumistaTauvo kirjoitti:Tänään taas vähän huonompi päivä, mutta kyllä sillä rehkiä voi kun muistaa tukea. Lenkin jälkeen vähän jääpussia. Täytyisi varmaan joskus näyttää lääkärille sitä... Nyt kun menin jo ottamaan vähän tärpättiä, täytyy olla ilman särkylääkitystä yö... Otanpa siis lisää...Peitsamo kirjoitti:^ Vieläkö se polvi vaivaa) lääkäri, kun alat meisseliä heiluttamaan.
JL
Kolmea eri väsyttävää lääkettä minulla on. Jotain siellä on rikki, hajosi ensimmäisen kerran jo joskus 18v:nä lukion kaukalopallojoukkueiden turnauksessa. Välillä tuntuu, ettei uskalla suoristaa jalkaa, kun ei ole varma suoristuuko.Peitsamo kirjoitti:Ahaa. Teillä on siis hieman parempia pillereitä kuin minulla (400 milligrammaista ibuprofeiinia)![]()
Sedällä oli nivelside poikki pari vuosikymmentä, eikä hän tuosta tiennyt sen ihmeemmin mitään, vaikka urheilua pikkaisen harrastikin. En muista missä tilanteessa tämä sitten lopulta ilmeni, että jotain hasardia siellä oli tapahtunut?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Miksi ihmeessä sitä pitäisi lääkärille näyttää? Tauvohan viettää kaiken aikansa tietokoneen äärellä. Mihin siinä polvia tarvitsee?Peitsamo kirjoitti:Näytä nyt hyvä mies sitä polvea lekurille.
Ruoskan ja liukuvoiteen voimin...Peitsamo kirjoitti:Se masokisti urheilee aina silloin tällöin kaiken homputtamisen välissä
Viesti Kirjoittaja arisel »
Eräs pelikaveri jatkoi salibandyn pelaamista vuoden verran, vaikka epäili polvessa olevan jotain vikaa - eturistiside oli poikki. Toisinaan saa lehdistä lukea, miten joku paremman tason urheilija pitää vuoden tauon samasta syystä.Tauvo kirjoitti:Kolmea eri väsyttävää lääkettä minulla on. Jotain siellä on rikki, hajosi ensimmäisen kerran jo joskus 18v:nä lukion kaukalopallojoukkueiden turnauksessa. Välillä tuntuu, ettei uskalla suoristaa jalkaa, kun ei ole varma suoristuuko.Peitsamo kirjoitti:Ahaa. Teillä on siis hieman parempia pillereitä kuin minulla (400 milligrammaista ibuprofeiinia)![]()
Sedällä oli nivelside poikki pari vuosikymmentä, eikä hän tuosta tiennyt sen ihmeemmin mitään, vaikka urheilua pikkaisen harrastikin. En muista missä tilanteessa tämä sitten lopulta ilmeni, että jotain hasardia siellä oli tapahtunut?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Teki mieli kävellä ulos elokuvateatterista, kun olin katsomassa siellä Kristallikallon valtakuntaa.pallo kirjoitti:Etsin googlella jääkaappia, joka kestäisi myös ydinlatauksen.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tarvitseeko se kylmäsäilytystä!?pallo kirjoitti:Etsin googlella jääkaappia, joka kestäisi myös ydinlatauksen.
Sattuu kyllä hyvään väliin tämä vajaa viikko.Citruuna kirjoitti:..huomenna on työpäivä... Onneksi ensi viikolla on vain kolme työpäivää.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Silloin kannattaa välttää upo merkkistä kaappia. Se ei kestä edes itseään.pallo kirjoitti:Etsin googlella jääkaappia, joka kestäisi myös ydinlatauksen.