OmenaOnPunainen kirjoitti:
Jos tiedossa on todella raskas ja rankka päivä, jää aamiainen toisinaan väliin, mutta hyvin mieluusti silloin syön ”French toastia” eli munamaidossa kastettua leipää, voissa paistettuna, tai munakokkelia ja paahtoleipää; muutama paistettu tomaatinviipale ja herkkusieni höysteenä. Olen ollut havaitsevinani, että lihansyöjillä on ongelmia verensokerinsa kanssa eikä mikään ihme: liha ei oikeastaan ravitse paljoakaan, koska sen sulattamiseen menee hirmuisesti energiaa ja vatsan happo-emäs -suhde on pysyvästi sekaisin. Tunnin kuluttua pitää saada viineriä... Makuasioista ei kannata kiistellä, mutta minä kypsennän (ainakin kevyesti) lähes kaikki kasvikset.
Pyrin itse välttämään kaikkea makeaa mahdollisuuksien mukaan. Joskus tuska käy kovaksi, mutta silloin pitää toivoa, ettei ole karkkia tai vastaavaa pakkasessa. Lihassa ei ole juuri paljoa ravintoa, jos verrataan kannanmunaan. Itse en lihaa syö kuin varmaan pari kertaa kuussa. Kananmunia meneekin senkin edestä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jos makean himon saisi kokonaan pois niin kaikki olisi hyvin.
OmenaOnPunainen kirjoitti:Erño kirjoitti:Ihmiset mätänevät kun eivät tee itse ruokaa. Jos olisi aikaa, niin tekisin joka päivä ruuan alusta asti itse. Nykyään pitää tyytyä pakastevihanneksiin, aina ei ehdi edes niitä valmistaa, vaan pitää lämmittää uunikänkky.
Pakastevihanneksista voi laittaa ihan hyvää ruokaa!
Sehän tässä on vikana. Tuo aika on aina kortilla kun jokaisessa tuutissa toitotetaan kiire, kiire ja kiire. Kyllä omat porkkanat yms pieksevät finduksen ja muiden vastaavien tuotokset. Ainakin tietää mitä saa naamariinsa kun syö niitä. Kasvikset syödään tai pyritään syömään raakana. Mikäs sen mukavampaa kun saisi treenata, tehdä ruokaa ja hoitaa kotityöt. Mitä mies voi muuta enää kaivata kuin hikeä ja verta

Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.