Minä taas olisin heittänyt suurimman osan tuosta pastasta pois ja lisännyt kanaa.OmenaOnPunainen kirjoitti:Ihan hyvä annos, mutta miksi siinä pitää olla "kanan"raatoa?Tauvo kirjoitti:Tuollainen läjä meni kurkusta alas kun on koko päivän rehkinyt ja käynyt päälle lenkillä. Lautasella on lihana kanaa kermaisessa chilikastikkeessa n. 100g (muutama minuutti induktiolevyllä), tuorepastaa (kiehuu n. 2min) , vihersalaatti (tehty valmiiksi ennen lenkille lähtöä), pakesteruusukaali (hyöryttetty mikrossa n.4min). Ei mennyt montaa minuuttia valmistukseen. Kyllä vatsa tuostakin tuli täyteen, vaikka lihaa oli noin vähän.
Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ympäristölautakunta kenties on kiinnostunut yksityisistä autopurkaamoista ja romiksista, jotka toimivat ilman ympäristölupaa?Citruuna kirjoitti:Miksi joku muu voi sanoa, että meidän pihaan ei tule enää yhtään autoa? Auto, jota olen kuolannut, menee yleiseen myyntiin, jos en osta sitä. Totta kai haluan, mutta se saattaa edellyttää vakuuttelua, todistelua ja suostuttelua... Mut mä haluun sen!!! Ja mitä se kenellekään kuuluu, mitä ostan?
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Montako maapallollista syöt vuodessa? Montako broileria kärsii vuoksesi?Thoth kirjoitti:Minä taas olisin heittänyt suurimman osan tuosta pastasta pois ja lisännyt kanaa.OmenaOnPunainen kirjoitti:Ihan hyvä annos, mutta miksi siinä pitää olla "kanan"raatoa?Tauvo kirjoitti:Tuollainen läjä meni kurkusta alas kun on koko päivän rehkinyt ja käynyt päälle lenkillä. Lautasella on lihana kanaa kermaisessa chilikastikkeessa n. 100g (muutama minuutti induktiolevyllä), tuorepastaa (kiehuu n. 2min) , vihersalaatti (tehty valmiiksi ennen lenkille lähtöä), pakesteruusukaali (hyöryttetty mikrossa n.4min). Ei mennyt montaa minuuttia valmistukseen. Kyllä vatsa tuostakin tuli täyteen, vaikka lihaa oli noin vähän.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Selvästikään et ymmärrä! Tässä on kysymys Oikeasta Autosta, ei mistään romusta! Värikin on se ainoa oikea. Hmm - pitäisiköhän jo tänään alkaa varovasti ottaa puheeksi, vai puhunko vasta viikonloppuna, kun on paljon muitakin ihmisiä paikalla...hatey kirjoitti:Ympäristölautakunta kenties on kiinnostunut yksityisistä autopurkaamoista ja romiksista, jotka toimivat ilman ympäristölupaa?Citruuna kirjoitti:Miksi joku muu voi sanoa, että meidän pihaan ei tule enää yhtään autoa? Auto, jota olen kuolannut, menee yleiseen myyntiin, jos en osta sitä. Totta kai haluan, mutta se saattaa edellyttää vakuuttelua, todistelua ja suostuttelua... Mut mä haluun sen!!! Ja mitä se kenellekään kuuluu, mitä ostan?
-

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Aika tungeksivaa tuommoinen toisten ihmisten kyttäily.tuomaril kirjoitti:Hmm...Kaveri väittää olevansa Kauniaisissa kaupassa, mutta Etsi Kaverini näyttää hänen olevan Jorvin sairaalassa. Pitänee alkaa selvittämään asiaa miksi kaveri valehtelee.
Ei saa edes käydä hoitamassa omia henkilökohtaisia asioitaan, ilman että siitä tiedottaa muille.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Äitin pikku salapoliisi työssään. Hittoako ne kaverisi asiat sulle kuuluu? Hän kertoo jos haluaa ja that's it.Kain kirjoitti:Aika tungeksivaa tuommoinen toisten ihmisten kyttäily.tuomaril kirjoitti:Hmm...Kaveri väittää olevansa Kauniaisissa kaupassa, mutta Etsi Kaverini näyttää hänen olevan Jorvin sairaalassa. Pitänee alkaa selvittämään asiaa miksi kaveri valehtelee.
Ei saa edes käydä hoitamassa omia henkilökohtaisia asioitaan, ilman että siitä tiedottaa muille.
http://sisainenaani.com
-
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Olemme kyllä aika läheisiä ja pitkään ollaan tunnettu toisemme joten kyllä tuota vähän ihmettelen. Sinulla ei selvästikkään ole ikinä ollut hyvää ja pitkäaikaista kaveria?redhat kirjoitti:Äitin pikku salapoliisi työssään. Hittoako ne kaverisi asiat sulle kuuluu? Hän kertoo jos haluaa ja that's it.Kain kirjoitti:Aika tungeksivaa tuommoinen toisten ihmisten kyttäily.tuomaril kirjoitti:Hmm...Kaveri väittää olevansa Kauniaisissa kaupassa, mutta Etsi Kaverini näyttää hänen olevan Jorvin sairaalassa. Pitänee alkaa selvittämään asiaa miksi kaveri valehtelee.
-
Eikö sinun kavereilla saa olla mitään yksityisyyttä?
-
Saa, tottakai. Ollaan kuitenkin vuosien varrella avauduttu toisillemme ties mistä asioista.Kain kirjoitti:^ Ei se kuitenkaan muuta mitään.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Onko tuo kuinka luotettava palvelu muuten? Ihan uteliaisuuttani kysyn? Ettei palvelu heitä omiaan tuossa.tuomaril kirjoitti:Hmm...Kaveri väittää olevansa Kauniaisissa kaupassa, mutta Etsi Kaverini näyttää hänen olevan Jorvin sairaalassa. Pitänee alkaa selvittämään asiaa miksi kaveri valehtelee.
-
Joo ,kyllä se paikansi kaverin ihan tarkasti sinne sairaalaan.M.P.T kirjoitti:Onko tuo kuinka luotettava palvelu muuten? Ihan uteliaisuuttani kysyn? Ettei palvelu heitä omiaan tuossa.tuomaril kirjoitti:Hmm...Kaveri väittää olevansa Kauniaisissa kaupassa, mutta Etsi Kaverini näyttää hänen olevan Jorvin sairaalassa. Pitänee alkaa selvittämään asiaa miksi kaveri valehtelee.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä vetäisin kysymättä turpaan, jos joku minua tuohon malliin vakoilisi. Hyi hitsinpitsi.tuomaril kirjoitti:Saa, tottakai. Ollaan kuitenkin vuosien varrella avauduttu toisillemme ties mistä asioista.Kain kirjoitti:^ Ei se kuitenkaan muuta mitään.
-
Itse hän on laittanut tuon Etsi Ystäväni toiminnon päälle.Tauvo kirjoitti:Minä vetäisin kysymättä turpaan, jos joku minua tuohon malliin vakoilisi. Hyi hitsinpitsi.tuomaril kirjoitti:Saa, tottakai. Ollaan kuitenkin vuosien varrella avauduttu toisillemme ties mistä asioista.Kain kirjoitti:^ Ei se kuitenkaan muuta mitään.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Jos et tahdo, että kaverit tuolla tavoin vakoilevat sinua, niin et varmaankaan lataa App Storesta sitä Applen kaveriohjelmaa ja kytke sitä toimimaan kaveriesi kanssa?Tauvo kirjoitti:Minä vetäisin kysymättä turpaan, jos joku minua tuohon malliin vakoilisi. Hyi hitsinpitsi.tuomaril kirjoitti:Saa, tottakai. Ollaan kuitenkin vuosien varrella avauduttu toisillemme ties mistä asioista.Kain kirjoitti:^ Ei se kuitenkaan muuta mitään.
-
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei sinua tarvitse vakoilla. Kaikki tietää, että istut kaiken vapaa-aikasi tietokoneen äärellä ja homputat. Sinähän olet pahimman luokan homppuriippuvainen.Citruuna kirjoitti: Tällainen mää itte-ihminen saattais suuttua ihan silmittömästi, jos saisi tietää että joku on vakoillut tekemisiäni jonkun typerän ja epäilyttävän ohjelman avulla!
-
-
Hoho... Olet hompun pahin HOlisti. Et vain myönnä edes itsellesi sitä. Myöntämisestä alkaa hidas parantumusprosessi.Citruuna kirjoitti:^ Tämän avulla pystyn peittelemään sitä, mitä oikeasti teen tai missä olen... Ja kun sinäkin luulet, että minä vain istun kotona homputtamassa, niin suunnitelmani tuntuu toimivan hyvin.
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sairaalassa on sairaan siistiä, siksi hän siellä lienee.tuomaril kirjoitti:Hmm...Kaveri väittää olevansa Kauniaisissa kaupassa, mutta Etsi Kaverini näyttää hänen olevan Jorvin sairaalassa. Pitänee alkaa selvittämään asiaa miksi kaveri valehtelee.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Taidan olla sängyn alla piilossa loppuviikon.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka