Seura tekee kaltaisekseen...Jussi68 kirjoitti:Oli pakko pari kertaa tarkistaa... näytti ihan hätsiin tekstiltäThoth kirjoitti:
Hyi, inhoan luikertelevia ja solmuisia johtoja. Lika on ainetta väärässä paikassa. Johdot ovat likaa.![]()
Vuodatustopic 2
-
Thoth
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä en surffaa kotona netissä muuten kuin sohvalla lojuen.Hieno kirjoitti:Juu ei se kovin yleistä ole mutta kyllähän se sitten ärsyttää jos väsyttää ja haluaa surffailla sängyllä muttei piuha riitä.Jussi68 kirjoitti:Niin, ymmärrän kyllä langattomuuden tarpeen, mikäli "piuhat eivät riitä"... mutta, kuinka yleistä tuollainen sänkysurffailu oikeasti on?Hieno kirjoitti: Itsellä tulee pidettyä näppistä joskus sylissä ja joskus sängyllä jolloin johto ei todellakaan yltäisi.
JL
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
hatey
Muutkin alkavat oppia.Jussi68 kirjoitti:Oli pakko pari kertaa tarkistaa... näytti ihan hätsiin tekstiltäThoth kirjoitti:
Hyi, inhoan luikertelevia ja solmuisia johtoja. Lika on ainetta väärässä paikassa. Johdot ovat likaa.![]()
JL
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ääää apua, täytyy päästä äkkiä pois täältä!Thoth kirjoitti:Seura tekee kaltaisekseen...Jussi68 kirjoitti:Oli pakko pari kertaa tarkistaa... näytti ihan hätsiin tekstiltäThoth kirjoitti:
-
hatey
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
iMacin mukana tuleva hiiri - onko se nyt Magic Mouse? - on kyllä mukava, mutta paristoja kieltämättä kuluu, ja toisinaan vaihdon jälkeen yhteyden muodostuminen kestää ihan liian kauan. Mutta ms-hiiren ostaminen ei silti houkuta.Peitsamo kirjoitti:Tähän voisi sanoa, että osta se mikkisoftan hiiri. Siis ihan oikeasti
Äkkiluettu mielikuvaM.P.T kirjoitti:Vastahan sitä tuli kotiin postiluukun kautta.
Väität kyllä olevasi notkea, mutta...
-
arisel
Kokeilin taannoin miltä iPhone näyttää jollain koukerokirjaimistolla - heti valinnan jälkeen tajusin, ettei kokeilu ollut viisasta... Onnistuin kuitenkin palauttamaan. *Pfufff*vinouma kirjoitti:Rouvan puhelin vihdoin kunnossa. Ei mitään hajua mitä tein, mutta pääasia on, että käyttis ei enää ole vietnaminkielinen... hihi
/V
-
Citruuna
räyhähenki(nen)hatey kirjoitti:^Olen henkinen johtaja. 8)
-
hatey
Tänäänkään en ole suuttunut montaa kertaa.
-
arisel
Tämä on vähän sama kuin homostelulle nauraminen - kun aikuinen mies hihittää tyttömäisesti, niin siinä on jotain kornia, eikö? TV-homojen kliseet?Citruuna kirjoitti:Ja kerro sinä, miksi aina kun halutaan nolata joku väitetään tätä tytöksi tai käyttäytymistä tyttömäiseksi? Tytöissä mielestäsi jotain vikaa?Jussi68 kirjoitti: Käytä hametta, skootterit on tytöille![]()
JL
Koulussa aikanaan yksi poika oli yksi tytöistä, ja se on jäänyt mieleen aika vahvasti. Nykyään kaveri on tunnettu televisioesiintyjä, hyvin asiallinen mies.
En tarkoita tällä sitä, että tyttömäinen käyttäytyminen olisi mieheltä kiellettyä, mutta ymmärrän hyvin, jos siitä aiheutuu ns. kommentointia.
Nykyään kun ei voi luottaa edes avataren vilkaisuun, kun ihmiset vaihtelevat niitä alvariinsa täysin yllättäen - ja etenkin etukäteen ilmoittamatta ja lupaa pyytämättä!Jussi68 kirjoitti:Oli pakko pari kertaa tarkistaa... näytti ihan hätsiin tekstiltäThoth kirjoitti:
JL
Pahinta on kun jotkut vaihtavat jonkun toisen avatareen.
Mielipidevaikuttaja!hatey kirjoitti:Muutkin alkavat oppia.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Maailma tarvitsee esikuvia. (Mercedes Benz -mainos).hatey kirjoitti:^Olen henkinen johtaja. 8)
-
arisel
Pojat kärsivät koulussa – ”Tyttöjen säännöt”
"Välitunneilla ei kaikissa kouluissa saa enää peuhata. Esimerkiksi kukkulankuningas on toisissa kouluissa kielletty vaarallisuuden vuoksi. Johonkin energia pitäisi purkaa, eivätkä pojat mielellään hypi ruudukkoa", Reyes kertoo.
Koulun ja päivähoidon tyttömäisyyteen vaikuttaa se, että varhaiskasvatuksen ja opettamisen ammattilaiset ovat pääsääntöisesti naisia. Naisopettajat eivät välttämättä ymmärrä poikien erityistarpeita oppijoina.
Opettajia ei tosin pitäisi Reyesin mukaan syyllistää, sillä turvakypäräkulttuurin takaa löytyy useimmiten vanhemmat.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kuriahan on pakko jotenkin saada kouluihin, laajemmaltikin yhteiskuntaan. Uskomatonta luettavaa on, että opettajille suorastaan haistatellaan. Tätä menoa täällä on kohta vauva-parlamentti, jossa natiaiset määräävät tahdin.
t. Kukkahattutäti
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
arisel
En tiedä noista sukupuolierottelukouluista, mutta muuten kyllä samaa mieltä. Olisi pitänyt toteuttaa jo aikoja sitten. Jääkaapin kokoinen vahtimestari joka kouluun, ja häiriköivät kakarat seinälle, jos eivät muuten asetu. Opettajien kurinpitokeinot on otettu pois, ja itsestään selvistä seurauksista maksetaan nyt kovaa hintaa.amanita kirjoitti:Pitäisi palauttaa entisaikojen erilliset tyttö- ja poikakoulut, ihan tosi! Liika lällyily on aina turmiollista,ei Ruotsia joka tilanteessa tule matkia, jos ollenkaan. Opettajien auktoriteettia pitäisi myös parantaa jollain keinolla ja rutkasti, minusta keskieurooppalainen teitittely ei olisi ollenkaan hullummasta päästä käyttöön palautettavia tapoja.
Kuriahan on pakko jotenkin saada kouluihin, laajemmaltikin yhteiskuntaan. Uskomatonta luettavaa on, että opettajille suorastaan haistatellaan. Tätä menoa täällä on kohta vauva-parlamentti, jossa natiaiset määräävät tahdin.
t. Kukkahattutäti
-
hatey
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Pitäisi laittaa nukkumaan. Jaksaa aamulla herätä töihin ja vetää pienet treenit päivällä. Flunssakin alkaa helpottamaan vähitellen
-
Aadee
Viesti Kirjoittaja Aadee »
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kertoo paljon levy-yhtiöiden ahdingosta. Ei tuo ainakaan levymyyntiä lisää...
http://sisainenaani.com
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kyllähän niitä biisejä löytyy myös Groovesharkista. Tuo Grooveshark on kätevä käyttää iPhonessa.redhat kirjoitti:Levy-yhtiöiden spedeily ja biisien blokkaaminen Youtubesta.![]()
Kertoo paljon levy-yhtiöiden ahdingosta. Ei tuo ainakaan levymyyntiä lisää...
-
Citruuna
niin no ehkä suuri osa täällä tarvitsee jonkun henkisen johtajan, minä en tarvitse minkäänlaista henkistä enkä hengetöntä johtajaa!hatey kirjoitti:^Olen henkinen johtaja. 8)
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mulla olis varmaan pää räjähtänyt jos olisi pitänyt jossain tyttökoulussa vaan kutoa ja leikkiä nätisti.amanita kirjoitti:Pitäisi palauttaa entisaikojen erilliset tyttö- ja poikakoulut, ihan tosi!
-
jjari
Viesti Kirjoittaja jjari »
Sä varmaan pussailit vaan poikien kanssa kulman takana tupakkapaikalla niin eihän toi sulle ois toiminuAnniel kirjoitti:Mulla olis varmaan pää räjähtänyt jos olisi pitänyt jossain tyttökoulussa vaan kutoa ja leikkiä nätisti.amanita kirjoitti:Pitäisi palauttaa entisaikojen erilliset tyttö- ja poikakoulut, ihan tosi!
Mutta opettajille ehdottomasti lisää valtaa pitää kuria yllä!
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pussailemassa? Minä sä mua oikein pidät? Mä olin eturintamassa vuorenvaltauksessa ja Wolf-hahmona Star Trek -leikissä sekä tietty hitsaamassa teknisissä töissä.jjari kirjoitti:Sä varmaan pussailit vaan poikien kanssa kulman takana tupakkapaikalla niin eihän toi sulle ois toiminuAnniel kirjoitti:Mulla olis varmaan pää räjähtänyt jos olisi pitänyt jossain tyttökoulussa vaan kutoa ja leikkiä nätisti.amanita kirjoitti:Pitäisi palauttaa entisaikojen erilliset tyttö- ja poikakoulut, ihan tosi!
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Menikö hitsaus putkeen? Olen luullut hitsausta epätoivoisten naisten touhuksi, sellaisten joilla ei ole saumaa.Anniel kirjoitti:Pussailemassa? Minä sä mua oikein pidät? Mä olin eturintamassa vuorenvaltauksessa ja Wolf-hahmona Star Trek -leikissä sekä tietty hitsaamassa teknisissä töissä.
-
mluhtala
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Kyllä naisilla on pääsääntöisesti saumaa ja hyvin varaa mistä valita.Lare kirjoitti:Menikö hitsaus putkeen? Olen luullut hitsausta epätoivoisten naisten touhuksi, sellaisten joilla ei ole saumaa.Anniel kirjoitti:Pussailemassa? Minä sä mua oikein pidät? Mä olin eturintamassa vuorenvaltauksessa ja Wolf-hahmona Star Trek -leikissä sekä tietty hitsaamassa teknisissä töissä.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka