Juu, ei ne kauheen, mutta jonkun verran kumminkinTauvo kirjoitti:^ Eivät nuo sinun nyt niin hirvittävän erilaiset olleet. Paremman väriset kyllä olet näköjään löytänyt.![]()
Oma pukeutumistyylini on lähinnä anarkosovinistinen.

Viesti Kirjoittaja TR8 »
Juu, ei ne kauheen, mutta jonkun verran kumminkinTauvo kirjoitti:^ Eivät nuo sinun nyt niin hirvittävän erilaiset olleet. Paremman väriset kyllä olet näköjään löytänyt.![]()
Oma pukeutumistyylini on lähinnä anarkosovinistinen.
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Eikö Hostellit kelpaa?masa kirjoitti:Hotellivaraus Pariisista. Keskiviikosta sunnuntaihin 880 euroa, ihanan halpaa..
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Citroengirl »
Viesti Kirjoittaja skip »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Toiset ei voi enää lennellä.vinouma kirjoitti:Ostin tuollaisen cockpit orientation -dvdn 767-300er -koneelle. 8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eikö sinulle mikään riitä? Luulisi, että se jatkuvassa pössypilvessä oleminen riittäisi tuota lajia, mutta ei...vinouma kirjoitti:Ostin tuollaisen cockpit orientation -dvdn 767-300er -koneelle. 8)
Hanki Windows-lisenssi ja asenna OS X:n rinnalle.tuomaril kirjoitti:Toiset ei voi enää lennellä.vinouma kirjoitti:Ostin tuollaisen cockpit orientation -dvdn 767-300er -koneelle. 8)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tai lataamalla Windows 8.Erño kirjoitti:Tai sitten osta vertaisverkosta ilmaiseksi.
Minä olen kunnon kansalainen!Erño kirjoitti:Tai sitten osta vertaisverkosta ilmaiseksi.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hehheh... tsih.tuomaril kirjoitti: Minä olen kunnon kansalainen!...
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Onhan se juu: http://windows.microsoft.com/fi-FI/wind ... er-previewKain kirjoitti:Tai lataamalla Windows 8.Erño kirjoitti:Tai sitten osta vertaisverkosta ilmaiseksi.
Eikös sen vieläkin pitäisi olla jakelussa?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Voi P2P:n avulla ladata ihan laillisiakin ohjelmia...tuomaril kirjoitti: Eli en käytä P2P-ohjelmia!
Ja Linuxeja.vinouma kirjoitti:Voi P2P:n avulla ladata ihan laillisiakin ohjelmia...tuomaril kirjoitti: Eli en käytä P2P-ohjelmia!Esim Falcon BMSsän
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja waiski »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja skip »