![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Uusi pimennysverho on parhautta! Pakko hehkuttaa. Nyt saa nukkua yöt ja datailla päivät rauhassa.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Katsooko joku oikeasti niitä?Harkoosi kirjoitti:Oon kattonu koko viikonlopun vaan euroviisuvideoita Youtubesta. Äsken katsoin vuoden 2007 ESC, tosin välillä kelailin, en kolmea tuntia jaksanut katella..
Mitä ihmettä kiroilette? Nyt on jo liika kuumaa ulkona.Harkoosi kirjoitti:......ulkona sais tosin olla lämpimämpää .....
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
hatey kirjoitti:Mitä ihmettä kiroilette? Nyt on jo liika kuumaa ulkona.Harkoosi kirjoitti:......ulkona sais tosin olla lämpimämpää .....
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Katsoin netistä, verhoa en viitsinyt avata, mitä mukavaa tuolla ulkona on? Kauhu häiki ja 25 kuumaa. Hyi hlvetti.Harkoosi kirjoitti:mukava ilma ulkona!
Ei siel oo kun vain noin kymmenen astetta kylmäähatey kirjoitti:Katsoin netistä, verhoa en viitsinyt avata, mitä mukavaa tuolla ulkona on? Kauhu häiki ja 25 kuumaa. Hyi hlvetti.Harkoosi kirjoitti:mukava ilma ulkona!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kylymää keliä siellä Espoossa oli kuule tuomaril hyvä. Täällä Kouvolassakin oli lämpimämpää.tuomaril kirjoitti:Tänään oli aivan mahtavan lämmintä! Lisää näitä kelejä!! 8) 8)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kyllä se kesä tästä etenee... 8)iDock kirjoitti:Kylymää keliä siellä Espoossa oli kuule tuomaril hyvä. Täällä Kouvolassakin oli lämpimämpää.tuomaril kirjoitti:Tänään oli aivan mahtavan lämmintä! Lisää näitä kelejä!! 8) 8)
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Onhan niitä ilmastoituja vaatteita, esimerkkinä tämä: http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ilm ... 5267969704hatey kirjoitti:^Minä en edes omistä täkkiä, minulla on pelkkä pussilakana peittona ympäri vuoden. Joskus kyläillessä tuntuu että tukehtuu kuumuuteen, kun tarjoavat peitteeksi jotain 30 senttiä paksuja untuvatäkkejä.
Onneksi tiede on keksinyt ilmastoinnin ihmiskunnan pelastukseksi, niin saa sisäilman pidettyä alle kahdenkymmenen. Kunhan tiede vielä etenisi niin, että saisi ulkoilmankin ilmastoitua.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ai onko kesä mainosmiesten aikaasaannosta? Sittenhän ne saavat jotain hyvääkin aikaan! Kesä on tullut, olen herännyt taas elämään, en tarvi enää homppua!hatey kirjoitti: Miten kukaan voi tykätä tästä tuskasta? Mainosmiesten uhrit ainoastaan.
Minä taasen linnoittaudun viileisiin ja hämäriin sisätiloihin tämän infernovuodenajaksi. Mutta onneksi syksy koittaa nopeaan ja ja kaikki inhoittavat tahmaönniäiset kuolevat luonnon mukana ja ilma viiliää.Citruuna kirjoitti:Ai onko kesä mainosmiesten aikaasaannosta? Sittenhän ne saavat jotain hyvääkin aikaan! Kesä on tullut, olen herännyt taas elämään, en tarvi enää homppua!hatey kirjoitti: Miten kukaan voi tykätä tästä tuskasta? Mainosmiesten uhrit ainoastaan.
Jotenkin pelottavan vampyyrimaista...hatey kirjoitti: Minä taasen linnoittaudun viileisiin ja hämäriin sisätiloihin tämän infernovuodenajaksi. Mutta onneksi syksy koittaa nopeaan ja ja kaikki inhoittavat tahmaönniäiset kuolevat luonnon mukana ja ilma viiliää.