Tämänkö?Citruuna kirjoitti:Kyllä se selviää, kunhan ensin hankit Elämänvinouma kirjoitti:Mikä on elämän tarkoitus?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tämänkö?Citruuna kirjoitti:Kyllä se selviää, kunhan ensin hankit Elämänvinouma kirjoitti:Mikä on elämän tarkoitus?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tästä ketjusta voi hakea vastauksia.Citruuna kirjoitti:Kyllä se selviää, kunhan ensin hankit Elämänvinouma kirjoitti:Mikä on elämän tarkoitus?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
"The meaning of life is to give life a meaning."vinouma kirjoitti:Mikä on elämän tarkoitus?
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Koska olet nälkäinen ja nyt on sopiva aika pitää ruokatunti?Tauvo kirjoitti:Miksi pidän nyt ruokatunnin?
Miksi syön tonnikalasalaattia?
Miksi mun nilkkapaino hajosi ja päästi "lyijyt" ulos...
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ai täällä oli aiheesta ketju! Kiitos!amanita kirjoitti: Tästä ketjusta voi hakea vastauksia.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Hiiri toisin päin käteen.Kain kirjoitti:Mitenköhän Winukassa pystyy säätämään rullauksen suunnan?
XP on siis kyseessä.
Eikös se XP rullaa juuri niin päin, kuin kuuluukin? Siten miten Lion rullaa, kunhan sen ensin kääntää rullaamaan oikein päin?arttula kirjoitti:Hiiri toisin päin käteen.Kain kirjoitti:Mitenköhän Winukassa pystyy säätämään rullauksen suunnan?
XP on siis kyseessä.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kyllä se Lion rullaa ihan oikein alunperin.Tauvo kirjoitti:Eikös se XP rullaa juuri niin päin, kuin kuuluukin? Siten miten Lion rullaa, kunhan sen ensin kääntää rullaamaan oikein päin?arttula kirjoitti:Hiiri toisin päin käteen.Kain kirjoitti:Mitenköhän Winukassa pystyy säätämään rullauksen suunnan?
XP on siis kyseessä.
Ai, no sitten tuohon toiseen läppäriin oli tehtaalla asennettu viallinen Lion.kallekilponen kirjoitti: Kyllä se Lion rullaa ihan oikein alunperin.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Vanhat koirat eivät opi uusia temppuja.Tauvo kirjoitti:Eikös se XP rullaa juuri niin päin, kuin kuuluukin? Siten miten Lion rullaa, kunhan sen ensin kääntää rullaamaan oikein päin?arttula kirjoitti:Hiiri toisin päin käteen.Kain kirjoitti:Mitenköhän Winukassa pystyy säätämään rullauksen suunnan?
XP on siis kyseessä.
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Taisi olla pelkkää valkuaista btw.M.P.T kirjoitti:Onko kenellekään kokemusta tuosta two Chicks nimisestä nestemäisestä kananmunasta joka on pakattu tetraan? Näin mainoksen ja piti tonkia netistä lisää tietoa. Kaikkea ne keksii ja tuo on kyllä ehdoton ostos, jos noita saa halvalla.
Sehän tässä on tarkoituskinompputetteri kirjoitti:Taisi olla pelkkää valkuaista btw.M.P.T kirjoitti:Onko kenellekään kokemusta tuosta two Chicks nimisestä nestemäisestä kananmunasta joka on pakattu tetraan? Näin mainoksen ja piti tonkia netistä lisää tietoa. Kaikkea ne keksii ja tuo on kyllä ehdoton ostos, jos noita saa halvalla.
Haiskahtaa joltain "two chicks and one cup"-proggikselta.ompputetteri kirjoitti:Taisi olla pelkkää valkuaista btw.M.P.T kirjoitti:Onko kenellekään kokemusta tuosta two Chicks nimisestä nestemäisestä kananmunasta joka on pakattu tetraan? Näin mainoksen ja piti tonkia netistä lisää tietoa. Kaikkea ne keksii ja tuo on kyllä ehdoton ostos, jos noita saa halvalla.
HöhöhöhöhöhöhöhhöhöhöhöhöM.P.T kirjoitti:...sormet eivät ole mällissä kuten monesti munia särkiessä.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Auttaisikohan tuo minuakin? Minulla on ollut sellainen ongelma, että sormet ovat mällissä munia vatkatessa.M.P.T kirjoitti:Ei myöskään tule kuoria ja sormet eivät ole mällissä kuten monesti munia särkiessä.
Juuri ko tuote oli televisiossa. Mielenkiinto heräsi, mutta mikä lie on hinta? Munat saattaa olla halvempia.Tauvo kirjoitti: Haiskahtaa joltain "two chicks and one cup"-proggikselta.
Häpeillen joudun tunnustamaan, että sen lisäksi taitaa nuo vanhatkin temput jo olla unohtettuja...Thoth kirjoitti:Vanhat koirat eivät opi uusia temppuja.Tauvo kirjoitti:Eikös se XP rullaa juuri niin päin, kuin kuuluukin? Siten miten Lion rullaa, kunhan sen ensin kääntää rullaamaan oikein päin?arttula kirjoitti:Hiiri toisin päin käteen.Kain kirjoitti:Mitenköhän Winukassa pystyy säätämään rullauksen suunnan?
XP on siis kyseessä.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Heh heh...Thoth kirjoitti:Minulla on ollut sellainen ongelma, että sormet ovat mällissä munia vatkatessa.
Edit: Ehdin keksiä ja kirjoittaa tuon tarinan ennen kuin Tauvo ehti mölinällään pilaamaan koko jutun.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Tai jollain on "nopsa".Tauvo kirjoitti:Heh heh...Thoth kirjoitti:Minulla on ollut sellainen ongelma, että sormet ovat mällissä munia vatkatessa.
Edit: Ehdin keksiä ja kirjoittaa tuon tarinan ennen kuin Tauvo ehti mölinällään pilaamaan koko jutun.
Mikset sitten lähettänyt vastaustasi ennen minua? Minä ehdin hakemaan siihen vastaavan tuotteen valmistajan sivuille linkin ja tutustumaan tuoteselosteeseen. Poistamaan linkin, laittamaan takaisin sen ja pohtimaan mahdollista vaihtoehtoista vastausta, kirjoittamaan sen ja kuitenkin lopulta poistamaan linkkeineen alkuperäisen vastauksen... Unohtaa mihin olin vastaamassa jne...
Sinulla on sitten varmaan tosi hidas linja?