![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
FrontRow Mac minissä -video
-
Re: FrontRow Mac minissä -video
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jere_L »
-
-
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Torrenttina saa helpoiten. Esim. piratebay.org -sivustolta.Jere_L kirjoitti:LimeWirellä löytyy. Pistää vain hakusanaksi "frontrow".
-
Viesti Kirjoittaja MoonMac »
-
Viesti Kirjoittaja MjP2 »
Kräkkääminen taitaa olla hieman hankalaa. Omani olen ostanut, mutta jos ilmaiseksi haluaa selvitä, kannattaa tutustua Romeoon.lemantra kirjoitti: Kiitti nuita etsinki! Vieläku sais cräckättyy ton ohjelman, tai jaksais maksaa ton maksun
FR toimii kyllä, mutta komento + sarkain -yhdistelmä lakkasi toimimasta sen myötä. Näin sitä saa näpeilleen, kun menee säheltämään näiden juttujen kanssa. [:^)]
-
Viesti Kirjoittaja khalima »
bluetooth kännystä saa kaukosäätimen...
-George Washington
-
Viesti Kirjoittaja lemantra »
Asenna tuo koneeseen ja kännykkään, kato edelliseltä sivulta ohjeet.
-
Viesti Kirjoittaja Mikkow »
Mistä mä löydän noita valmiita scriptejä? Minä en löydä mistään niitä.. Pääsen kyllä tekemään keypadiä, mutta en ymmärrä minne noita esim: esc:53 syötetään? Voiko joku viisaampi neuvoa.. kiitosdantte kirjoitti:Teet Clickeriin uuden "Itemin" ja annat nimeksi vaikka tylsästi Front Row.
Teet uuden keypadin, jossa määrität tietyt puhelimen näppäimet toimimaan vastaavina
Apple-näppiskomentoina. Valmiita scriptejä joilla hiirtä ja näppäimistöä ohjataan löytyy Clickeristä.
-
Viesti Kirjoittaja lemantra »
return
laita tuo script editoriin, kun menet järjestelmäasetuksista salling clickerin asetuksiin
-
-
Viesti Kirjoittaja mniskane »
Meni tänx avusta.
-Make-
--
Mac Pro 16GB
Core 2 Quad Hackintosh
iPad 2
20" iMac + Mac Mini
-
Viesti Kirjoittaja MoonMac »
Kerenny mennä jo kiinni sattuneestä syystä.mniskane kirjoitti:Sattuuko kenelläkään olemaan toimivaa linkkiä tohon ohjeeseen? Frontrow:n esittelyn jälkeen on kummasti alkanu mietityttään joko toi puoli vuotta vanha iMac olis valmista tavaraa siirrettäväksi lasten käyttöön....
Meni tänx avusta.
-Make-
Joku muu saa neuvvoo ku mie en uskalla
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Elroy »
-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Kysyin molemmissa piraattistuffia; ekassa Adoben CS2:ta ja tokassa Salling Clickeriä. Tämä säie ei käsittele CS2:ta, joten olisiko minun pitänyt avata sitä kyselyä varten toinen säie. Salling Clickerin kräkkipyyntö olla jollottaa, ja sainpa eräältä ystävälliseltä tarvittavan koodinkin (oikeasti minulla on laillinen ja ostettu Salling Clicker, so no harm).
Heittojeni juju on siis se, että Front Rowta saa warettaa, Salling Clickerin warettaminen on ihan ok, mutta Adoben täysin kiellettyä. Voisiko ylläpito vastata?
Minun tunnuksen saa myös poistaa, jos tämä on liian harmillista tekstiä. Kuukausi sitten ylläpito sanoi, ettei pysty poistamaan tunnuksia....
--
w
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Jos on poistetttu, niin viesti on ilmeisesti se että mieluummin sano sanottava suoraan. Itse kanssa mietin tätä asiaa ja pähkäilin että hiukan heikoilla jäillä tässä ketjussa ehkä ollaan. FrontRowta ei kuitenkaan myydä erikseen jolloin varsinaisesti Front Rown käyttö muissa Maceissä ei ole Appleltä pois. Tietysti jos sen tarkoitus on jotenkin buustata iMacin myyntiä, niin sitten voisi teoriassa olla pois. Minä en rupea kuitenkaan Applen aivoituksia arvailemaan. Epäilemättä Front Row tulee kuitenkin muihinkin Macceihin. Tietämättä mitä lukee Front Rown lisenssissä tai copyrighteissä, on paha ottaa kantaa onko kiellettyä, tai miten kiellettyä, ohjelman käyttö muussa kuin uudessa iMacissä on. Minä en tätä ketjua poista, jos Applellä on jotain sitä vastaan niin ilmoittakoot tai pistäköön myyntiin pakettina tuon Front Rown.wanders kirjoitti:Heh, mulla oli kaksi viestiä tässä säikeessä mutta toinen on poistettu...
Kysyin molemmissa piraattistuffia; ekassa Adoben CS2:ta ja tokassa Salling Clickeriä. Tämä säie ei käsittele CS2:ta, joten olisiko minun pitänyt avata sitä kyselyä varten toinen säie. Salling Clickerin kräkkipyyntö olla jollottaa, ja sainpa eräältä ystävälliseltä tarvittavan koodinkin (oikeasti minulla on laillinen ja ostettu Salling Clicker, so no harm).
Heittojeni juju on siis se, että Front Rowta saa warettaa, Salling Clickerin warettaminen on ihan ok, mutta Adoben täysin kiellettyä. Voisiko ylläpito vastata?
Minun tunnuksen saa myös poistaa, jos tämä on liian harmillista tekstiä. Kuukausi sitten ylläpito sanoi, ettei pysty poistamaan tunnuksia....
--
w
-
Viesti Kirjoittaja Mikkow »
teet vaan omat scriptit aikaisemmin olleilla ohjeilla. Minä ainakin sain toimimaan ja en ole ennen tehnyt scriptejä.. Mulla front row and nokia 6600 toimii hienosti.coco kirjoitti:Osaiskohan joku kertoa suomeksi, miten saan Front row:n scriptit Salling clickeriin?
-
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
wanders kirjoitti:Heh, mulla oli kaksi viestiä tässä säikeessä mutta toinen on poistettu...
--
w
Jamacin kanssa olen samoilla linjoilla tässä FrontRow:n aiheesta, kuten myös sähköpostiisi vastasin.
Mutta Adoben tai Sallingin firmojen tuotteiden seriaalien jakaminen tai pyytäminen on mielestäni sillä tasolla, että se ei kuulu tälle foorumille.
Poistin nyt tuon Salling Clickerin seriaalin pyynnön, ilmeisesti se eilen meni ohi silmieni, koska en sitä huomannut.
-
Viesti Kirjoittaja BlueTide »
Samoin täällä, 6600 & PB. Ainoastaan DVD ei ole suostunut yhteistyöhön.Mikkow kirjoitti:teet vaan omat scriptit aikaisemmin olleilla ohjeilla. Minä ainakin sain toimimaan ja en ole ennen tehnyt scriptejä.. Mulla front row and nokia 6600 toimii hienosti.
Kaikenkaikkiaan tämä on mielenkiintoinen kokeilu. Tuosta puuttuu vielä muutamia oleellisia ominaisuuksia, ja tämä ei-niin-virallinen versio ei aina futaa, mutta jos Apple haluaisi olohuoneeseen, niin tää on aika hyvällä reitillä.
-
Viesti Kirjoittaja Shine »
Huono asia tuossa on, että se lukee videoita vain users/käyttäjä/movies -kansiosta. Itselläni on tuolla vain muutama video, loput ovat toisella kovalevyllä. Toivottavasti myöhemmissä versioissa pystyy selaamaan myös muilta kiintolevyiltä.
-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Tässä ketjussa on kyse uusimman iMacin mukana tulevan ohjelman (Front Row) kräkätyn version käyttämisestä ja asentamiseen liittyvistä ongelmista. Koska ohjelma on saatavilla ainoastaan ostamalla uusin iMac-tietokone, vaatii sen käyttäminen muissa koneissa laittoman version hankkimista ja asentamista. On selvää, että kyse on ohjelmistopiratismista. Tämän takia lähdin sohimaan omilla kommenteillani. Tavoitteeni ei ollut saada pyytämieni ohjelmien lisenssejä vaan herättää ajatuksia ketjun sisällön arveluttavuudesta.
Esitetty ajatus, että Front Row on muualla julkaisematon ohjelma ja tämä vapauttaisi sen levittämisen ja siihen myötämielisen suhtautumisen piratismisyytöksistä on väärin johdettu. Tämän mukaan esimerkiksi jostakin ainutkertaisesta tapahtumasta otetut valokuvat olisivat tekijänoikeudettomia, koska kenelläkään muulla ei niitä ole. Eihän näin ole, päinvastoin kuvia kaupiteltaisiin huomattavan suurilla hinnoilla.
Apple on varmasti ollut tietoinen, että Front Row tullaan nopeasti kräkkäämään. Mikäli Hopeisen omenan ylläpito haluaa oikeasti toimia piratismia ehkäisevästi se ei sallisi tällaisia keskustelusäikeitä. Nyt mielikuva HO:n piratismikannasta on sellainen, että sitä vastustetaan periaatteessa muttei käytännössä.
--
w
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »

-
Viesti Kirjoittaja dantte »
FrontRow tapauksessa ollaan kyllä melko ohuella "riitteellä", mutta jotenkin itsessä heräsi vanha ropelipää unesta ja mieleen palautui ajat kun lyijjärillä(2B) thunderbirdejä kelloteltiin. Molempia oli pakko kokeilla.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Sarjanumeroiden kyselijät on sitten jo selviä tapauksia ja joutavat jalkapuuhun kitumaan [:@]
iPod touch 16GB
Nintendo Wii
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Luulen, että tämä kuuluu samaan kategoriaan kuin Screen Spanning Doctor ja iScroll. Eli jo julkaistuja omiaisuuksia, jotka käyttäjät haluavat muihinkin malleihin. Eli en usko että Apple ottaa herneen nenään.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka