Sepäs se.zuzia kirjoitti:En ymmärrä hifistelyä.
…
Miksi ostaa omena, kun ikkuna on halvempi.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sepäs se.zuzia kirjoitti:En ymmärrä hifistelyä.
…
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä ymmärrän sitä johonkin pisteeseen asti. Hankin paljon mieluummin vähän laadukkaita tavaroita kuin paljon halpaa roskaa. Kun ostan tietokoneita, puhelimia, ulkoluvälineitä, jne, niin ostan mieluummin vähän kalliimpaa ja laadukkaampaa kuin halvinta mahdollista. Niitä tulee kuitenkin käytettyä melkein päivittäin. Jätän kuitenkin yhden asian ylenpalttisen hifistelyn toisille. Eli en välitä, onko kuulokkeissani esimerkiksi kullatut piuhat, tms, mutta pidän kyllä laadukkaista kuulokkeista.zuzia kirjoitti:En ymmärrä hifistelyä.
Siis kaikenmaailman kahvi- tietokone-laite- merkkikenkä- jne hifistelyä.
Asiat on tarkoitettu käytettäviksi, jos ne toimivat, hyvä niin. Miks aina pitää olla parempaa kuin paras mahdollinen...?
Mikään tässä maailmassa ei kuitenkaan oo täydellistä, juuri kun kuvittelee, että täydellisyyden on saavuttanut, niin jokin kosahtaa. Tämä on epätäydellinen maailma. Siksi minä ihmettelen hifistelyä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tuo on täyttä paskaa - vyöttämätön vaarantaa kaikki muut samassa autossa olevat.Kyllösen ehdotuksesta tyrmistyneet ovat huomauttaneet muun muassa siitä, ettei turvavyön puutteen takia kuolleita voi verrata muille liikkujille vaarallisiin rattijuoppoihin ja alkolukkoon. Turvavyöttä ajava kun vaarantaa laiminlyönnillään vain itsensä.
Viesti Kirjoittaja johannesw »
arisel kirjoitti:Kuinka tyhmä ihminen voi olla!?![]()
Kohuttu vyöpakko: ”Nuoret kuolevat turhaan”Tuo on täyttä paskaa - vyöttämätön vaarantaa kaikki muut samassa autossa olevat.Kyllösen ehdotuksesta tyrmistyneet ovat huomauttaneet muun muassa siitä, ettei turvavyön puutteen takia kuolleita voi verrata muille liikkujille vaarallisiin rattijuoppoihin ja alkolukkoon. Turvavyöttä ajava kun vaarantaa laiminlyönnillään vain itsensä.![]()
Ja jopa yksin autossa ollessaan voi vaarantaa törmäyksessä poukkoilevasta autosta uloslentäessään kenet tahansa paikallaolevan.
Ja eihän nyt kukaan niin ääliö voi olla, että luulisi ihmisen pystyvän "pitämään kiinni" törmäyksessä tai ylipäätään vaikuttamaan mitenkään mihinkään kun kolaroidaan?
Viesti Kirjoittaja hatey »
jus noin, kaikki "vapaa massa" / painavampi roina, myös takakontissa, kannattaa sijoittaa sinne perälle seinään kiini, että ne törmätessä ne ei saa vauhtia, niistä tulee muuten ammuksia.hatey kirjoitti:^Itsellä on farmariauto, joten kaikki tunkit ja rojut ovat samassa tilassa kuin ihmiset. Kolarissa/katolleen ajossa ne olisivat kaikki takaraivossa. Siksi olen autooni hommannut koirakalterit ja kaikki takakontissa oleva kampe on sidottu liinoilla kiinni ja pienempi rompe on takatilan lattialla tavaraverkon alla. Eivätpä tunkit ym rengasavaimet ja autojääkaapit ainakaan suoraan lennä niskaan.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Hirveää !!KunkkuJ kirjoitti:Kerran näin meidän pihalla auton, jossa oli sopivasti kuljettajan takana sitomattomana iso hirven pää sarvineen kaikkineen. Mitähän senkin auton kuljettaja oli mahtanut ajatella...
Kummallinen yhteensattuma: Minulla oli joskus takakontissa 500 kiloa hirviötä päineen kaikkineen, mutta joku koiraa muistuttava peto söi ne, kun pysähdyin matkan varrella jollekin levähdysalueelle, jossa oli suihku ja keittiö. Suihkussa käydessäni oli hirviö kadonnut ja jäljellä oli enää kaluttu kallo ja joitain luita.KunkkuJ kirjoitti:Kerran näin meidän pihalla auton, jossa oli sopivasti kuljettajan takana sitomattomana iso hirven pää sarvineen kaikkineen. Mitähän senkin auton kuljettaja oli mahtanut ajatella...
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Veikkaisin ennemmin että susta tulee pian eno. Ja ehkä sitten ristiäisissä kummi..Harkoosi kirjoitti:Sisko on synnyttämässä ja musta tulee kai kohta kummi.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kain kirjoitti:Se tunne, kun laitat Metallican levyn sisään.Screen Shot 2012-05-22 at 16.23.22.png
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Onnea pienokaiselle ja koko perheelleHarkoosi kirjoitti:Sisko on synnyttämässä ja musta tulee kai kohta kummi.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
En minäkään, en muista koska olen viimeksi katsonut. Ja Euroviisuja en katsoisi, vaikka joku uhkaisi aseella.Thoth kirjoitti:En katso televisiota oikeastaan koskaan, poislukien tuo eilinen Euroviisut.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Eipä juuri tule katsottua viisuja, mutta eräs muisto asiaan liittyen pulpahtaa usein mieleen niistä puhuttaessa: erään kerran olimme viisuiltana avokkaan kanssa paikallisessa ravintolassa kuuntelemassa musiikkia, ja bändin solisti tai kitaristi - ilmeisesti pienen yleisön keikanaikaisen viisuseurannan vuoksi - ilmoitti hoitavansa viimeisen osion munasillaan, jos Suomi voittaisi - arvaatte varmaan mikä vuosi oli kyseessä.Citruuna kirjoitti:En minäkään, en muista koska olen viimeksi katsonut. Ja Euroviisuja en katsoisi, vaikka joku uhkaisi aseella.Thoth kirjoitti:En katso televisiota oikeastaan koskaan, poislukien tuo eilinen Euroviisut.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
http://areena.yle.fi/tv/1529299 kohtasta 9.20 alkaenThoth kirjoitti:En katso televisiota oikeastaan koskaan, poislukien tuo eilinen Euroviisut. Eikä minulla ole edes televisiota. Luin kuitenkin juuri Räsäsen ja Valtaojan välisestä TV-väittelystä. Pääseekö sen katsomaan jostain netistä? Jos pitää alkaa maksaa jotain hemmetin YLE-veroa, niin tahdon edes nähdä tahtomani ohjelmat netistä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/tv-va ... 82568.html
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Meillä taasen takapenkin turvavyöt kiinni vaikkei matkustajia -> ei han kaikki tule niskaan.hatey kirjoitti:^Itsellä on farmariauto, joten kaikki tunkit ja rojut ovat samassa tilassa kuin ihmiset. Kolarissa/katolleen ajossa ne olisivat kaikki takaraivossa. Siksi olen autooni hommannut koirakalterit ja kaikki takakontissa oleva kampe on sidottu liinoilla kiinni ja pienempi rompe on takatilan lattialla tavaraverkon alla. Eivätpä tunkit ym rengasavaimet ja autojääkaapit ainakaan suoraan lennä niskaan.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
En enää muista mikä vuosi se Lordi-vuosi olikaan...arisel kirjoitti:Eipä juuri tule katsottua viisuja, mutta eräs muisto asiaan liittyen pulpahtaa usein mieleen niistä puhuttaessa: erään kerran olimme viisuiltana avokkaan kanssa paikallisessa ravintolassa kuuntelemassa musiikkia, ja bändin solisti tai kitaristi - ilmeisesti pienen yleisön keikanaikaisen viisuseurannan vuoksi - ilmoitti hoitavansa viimeisen osion munasillaan, jos Suomi voittaisi - arvaatte varmaan mikä vuosi oli kyseessä.Citruuna kirjoitti:En minäkään, en muista koska olen viimeksi katsonut. Ja Euroviisuja en katsoisi, vaikka joku uhkaisi aseella.Thoth kirjoitti:En katso televisiota oikeastaan koskaan, poislukien tuo eilinen Euroviisut.