marpe kirjoitti:Mistä mahtaa johtua, etten saa ladattua Flash Playeria MacBookilleni (10.5.8). Yrittäessäni katsoa Yle Areenasta vaikkapa nyt uutisia, tai mitä tahansa Ylen ohjelmia, tulee ruutuun vain teksti, että Flash Playerini on versio 9." jotain ja jotain" on vanhentunut. Kehoitetaan lataamaan uusin versio, ja vaikka kuinka yritän klikata "here", niin MITÄÄN EI TAPAHDU !
En myöskään onnistu lataamaan Flash Playeria Adoben sivuilta! Olen yrittänyt vaikka kuinka monta kertaa, sekä koittanut lähes olemattomalla englanninkielen taidollani keksiä mitä minun oikein pitäsi tehdä tai olla tekemättä, että lataaminen onnistuisi. En keksi mitään itse. Voisiko olla, että lataaminen ei sen vuoksi onnistu koneelleni, että poistin Javan käytöstä (poistin siis ruksin..).
Haluaisin joskus katsoa Ylen ajankohtaisohjelmia. Minulla on Safari 5.0.6
Noh, niinhän nuo kertoo, että sun FP on vanhentunut.
Käyttiskin on hieman vanhentunut, jos ajatellaan, että nykyinen sulla on 10.5.8 ja kiireisimmät jo testailee 10.8.x:ää (ei kuitenkaan vielä markkinoilla jaossa).
Käyt ensin Applen tukisivustolta lataamassa 10.6.8 Yhdistelmäpäivityksen valmiiksi koneelle.
Sitten AppStoresta ostat Leopardiis Lumi-päivityksen, asennat sen ja perään asennat sen 10.6.8 -päivityksen niin alat olla ajan hermolla.
Jos MB on Core2Duo-prossulla ja olet mahdollisesti hommannut siihen muistit tappiin (jos et, hanki nyt), voit harkita hopa 10.7.x päivityksen ostamista... senkin huimapää sinä!