Mitä ohjelmia suosittelet Cydiasta, Icysta tai Rockista
-
Re: Mitä ohjelmia suosittelet Cydiasta, Icysta tai Rockista
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Sun pitää hinata ne glasklart - jutut sinne ihan ylimmille winterboardissa.
Mullakin on winterboardongelma: jostain syystä kamera- ja kuvat -ikonit on alkuperäiset. 5.0.1 ne oli vielä teeman mukaiset. Mikähän mättää? Lisäksi Keynote- ja spotifyikonit ovat myös "normaalit". Spotifyn kun päivitin niin pulma alkoi silloin, ja olen myös päivittänyt kai keynotenkin.
Ja miten hiiskatissa noita teeman mukaisia ikoneita sais tohon enemmän? Jonkun keskustelufoorumin glasklart-ketjussa on melkeen kolmesataa sivua uusia ikoneita, joita kehittäjä lupaa päivittää "kunhan kerkiää", kuitenkin vanhimmat viestit on jo joitakin vuosia vanhoja, ja ikoneita ei ihan kauheesti oo.
Mikä on winterboardin summerboard-mode? Voiskohan sen kytkeä pois päältä ihan huoleti, en käytä muita teemoja.
-
Viesti Kirjoittaja Heletee »
Mulla on muuten, mutta yksi juttu on hieman alempana eli miten sen saa ylemmäksi?Sun pitää hinata ne glasklart - jutut sinne ihan ylimmille winterboardissa.
Edit: sainkin jo mutta vieläkin osa kuvakkeista vain muuttuu erilaiseksi.
-
Viesti Kirjoittaja Friday »
Teemojen yleinen ongelma on se, että niistä ei löydy kaikkia kuvakkeita. On erittäin epätodennäköistä, että esimerkiksi IS tai HS softien kuvakkeita on koskaan "tehty" kyseiselle teemalle. Yleensä kehittäjät tekevät peruskuvakkeet + yleisimpiä softia. Joillain foorumeilla pystyy tosin toivomaan kuvakkeita omaan teemaan..Heletee kirjoitti:Mulla vaihtu vain joidenkin kuvakkeiden kuva erinnäköiseksi.
että tarvitaanko jotain ohjelmaa vielä tuohon tai asetuksia muuttaa?
Ja mitä GlasklartHD teemaan tulee niin ilmeisesti sen kanssa on ollut hieman enemmänkin ongelmaa kuvakkeiden kanssa: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1312044
-
Mutta mulla ei jostais syystä tule koko teema käyttöön, vain muutama kuvake muttuu erinnäköiseksiFriday kirjoitti:Teemojen yleinen ongelma on se, että niistä ei löydy kaikkia kuvakkeita. On erittäin epätodennäköistä, että esimerkiksi IS tai HS softien kuvakkeita on koskaan "tehty" kyseiselle teemalle. Yleensä kehittäjät tekevät peruskuvakkeet + yleisimpiä softia. Joillain foorumeilla pystyy tosin toivomaan kuvakkeita omaan teemaan..Heletee kirjoitti:Mulla vaihtu vain joidenkin kuvakkeiden kuva erinnäköiseksi.
että tarvitaanko jotain ohjelmaa vielä tuohon tai asetuksia muuttaa?
Ja mitä GlasklartHD teemaan tulee niin ilmeisesti sen kanssa on ollut hieman enemmänkin ongelmaa kuvakkeiden kanssa: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1312044

-
Kokeilin itse asentaa ja mulla oikeastaan sama juttu + toi jotain ihan ihmeellisiä kuvakkeita springboardille, jotka tosin katosivat uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Vain muutama kansio muuttui (ei siis kaikki) + joitain satunnaisia kuvakkeita eli olisikohan teemassa joku vika tällähetkellä? Onko täällä ketään kenellä se oikeasti toimii?Heletee kirjoitti:
Mutta mulla ei jostais syystä tule koko teema käyttöön, vain muutama kuvake muttuu erinnäköiseksi
Itse odottelen jos vaikka ColorgasmHD niminen teema tulisi joskus tälle versiolle.. siinä nimittäin muistaakseeni 165 kuvaketta ja päivityksiä tuli mukavaan tahtiin.
http://iwatcher.net/shot/0ea6fb9781b343 ... 40x960.png
-
Viesti Kirjoittaja Trollaaja »
-
Mulla on ongelmana, että oikeastaan koko teema ei vaihdu.Trollaaja kirjoitti:Itsellä ainakin auttoi se, että vaihdoin käyttöjärjestelmän kielen englanniksi. Useammat kuvakkeet vaihtuivat sen jälkeen, kun kuvakkeiden nimet olivat samat kuin englannissa.
Onko teillä jotain muuta hienoa teemaa, joka toimii? niin voisin kokeilla.
-
Mulla taas toi Buuf2 näyttää toimivan ok.Heletee kirjoitti:Mulla on ongelmana, että oikeastaan koko teema ei vaihdu.Trollaaja kirjoitti:Itsellä ainakin auttoi se, että vaihdoin käyttöjärjestelmän kielen englanniksi. Useammat kuvakkeet vaihtuivat sen jälkeen, kun kuvakkeiden nimet olivat samat kuin englannissa.
Onko teillä jotain muuta hienoa teemaa, joka toimii? niin voisin kokeilla.
-
Viesti Kirjoittaja iKivi »
Tv4 + Tv4K MacBook Pro M1
HomePod mini x4 + HomePod
-
Viesti Kirjoittaja Tege »
-
Viesti Kirjoittaja Apple II »
Asetukset-> yleiset -> verkko, kelaat vähän alaspäin niin sieltä löytyyiKivi kirjoitti:Osaisko joku kertoo miten oman yhteyspisteen sais takaisin, kun onnistuin sen jotenkin jäädyttään?
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
-
Viesti Kirjoittaja iKivi »
Löytyhän se, oli vissiin joku ohjelma ottanut pois päältä.. Kiitoksia!Apple II kirjoitti:Asetukset-> yleiset -> verkko, kelaat vähän alaspäin niin sieltä löytyyiKivi kirjoitti:Osaisko joku kertoo miten oman yhteyspisteen sais takaisin, kun onnistuin sen jotenkin jäädyttään?
Tv4 + Tv4K MacBook Pro M1
HomePod mini x4 + HomePod
-
Viesti Kirjoittaja Apple II »
eipä mitään mullakin tekee ton aina välillä, kait se on joku bugi...iKivi kirjoitti:Löytyhän se, oli vissiin joku ohjelma ottanut pois päältä.. Kiitoksia!Apple II kirjoitti:Asetukset-> yleiset -> verkko, kelaat vähän alaspäin niin sieltä löytyyiKivi kirjoitti:Osaisko joku kertoo miten oman yhteyspisteen sais takaisin, kun onnistuin sen jotenkin jäädyttään?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
-
Viesti Kirjoittaja Sinney »
Ulkoasun muokkailuun:
WinterBoard - erilaisten teemojen käyttöön
Iconoclasm - ikonien järjestyksen muuttamiseen SpringBoardilla. Omaa silmää miellyttää Minimal SB 3x3 Dense kun ikoneista poistaa myös otsikot.
IconRenamer - nimensä mukaisesti ikonien uudelleennimeämiseen
Shrink - ikonien koon muuttamiseen
Cascade - Dockin ulkoasu vastaamaan iTunesin cover flow'ta
LockInfo - lukitun näytön tuunaamiseen. Tässä tuntuu olevan loputtomasti vaihtoehtoja, itse olen aivan alkutekijöissä..
Clock Hide - lukitun näytön orkkiskellon piilotus
Unfold - näytön lukituksen avaaminen tapahtuu liu'uttamalla, jolloin lock screen ikäänkuin taittuu paperinomaisesti pois SpringBoardin tieltä - hieno!
TV Tube Sleep - näyttö sammuu kuin vanha putkitelkku
Popup Blocker - puhelimen natiivien pop up -ilmoitusten poisto
Weather Icon - säätieto näkymään suoraan Sää-appin ikonissa
Fake Carrier - operaattorinimen muuttaminen
Hyötyohjelmia:
Rocky Racoon 5.1.1 Untether - jailbreakkasin puhelimen Redsn0w:lla ja harmittelin täällä Hompussa puhelimen pakkokytköstä tietokoneeseen käynnistysvaiheessa. Rocky Racoon poistaa tämän murheen; nyt jailbreak on untethered eikä konetta tarvita uudelleenkäynnistykseen.
AirBlue Sharing - tätä olen kaivannut iPhonen hankinnan jälkeen! Nyt saan vihdoin yhdistettyä luurin langattomasti bluetoothilla Polaroid PoGo -printteriin ja sitä kautta printattua kuvat ulos.
CyDelete - Cydia-ohjelmien poistoon suoraan puhelimesta
AdBlocker - tämän pitäisi poistaa mainokset Safarissa ja ohjelmissa, joissa mainoksia näkyy. En vielä saanut tätä toimimaan, täytyy vielä tutkia asiaa... Toimiessaan varmasti sulavoittaa surffaamista huomattavasti.
3G Unrestrictor - huiputtaa ohjelmat luulemaan olevansa WiFissä 3G:n sijaan
xBackUp - Cydia ohjelmien backuppaaminen, tallennus iTunesiin
On tuolla varmasti jo muutakin, mutta nämä tuli mieleen nyt heti alkuun.
iPad2 WiFi+3G 32GB
MacBook
iPod Nano 6th Gen
-
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Sitten millä ohjelmalla saan sellaisen toiminnon, että kun puhelinta kääntää vaakatasoon nyt appsit myös siirtyy vaakatasoon? Eilen tälläisen ohjelman pongasin youtubesta josta olen etsinyt hyviä ohjelmia mutta se sitten jäi laittamatta.
Millä saa tietyt appsit salasanan taakse jotta voi tietyt ohjelmat lukittaa jolloin ei tarvitse käyttää koko puhelimen lukitusta?
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Itse olen käyttänyt sellaista kuin Locktopus, mutta ainakaan toistaiseksi ei löydy tukea tälle iOS versiolle. Tietääkö kukaan mitään muuta?salmaster kirjoitti:Miten järjestän Lockinfossa olevien widgettejen järjestyksen? Nyt minulla on esim. Kalenteri, Suosikit jne ylimpänä. Kello säätietoineen on kuitenkin nyt alimpana ja halua sen ylös. Yritin etsiä mistä saan sen säädettyä mutta tuloksetta. RATKAISTU: Asetukset-LockInfo-Plugins-Plugin Order- paina pohjassa kohtaa ja siirrä haluttuun järjestykseen.
Sitten millä ohjelmalla saan sellaisen toiminnon, että kun puhelinta kääntää vaakatasoon nyt appsit myös siirtyy vaakatasoon? Eilen tälläisen ohjelman pongasin youtubesta josta olen etsinyt hyviä ohjelmia mutta se sitten jäi laittamatta.
Millä saa tietyt appsit salasanan taakse jotta voi tietyt ohjelmat lukittaa jolloin ei tarvitse käyttää koko puhelimen lukitusta?
-
Viesti Kirjoittaja HarriPod »
iProtect. Sitä käytän ja todella hyvä kun oppii käyttämään sitä.Friday kirjoitti:Itse olen käyttänyt sellaista kuin Locktopus, mutta ainakaan toistaiseksi ei löydy tukea tälle iOS versiolle. Tietääkö kukaan mitään muuta?salmaster kirjoitti:Miten järjestän Lockinfossa olevien widgettejen järjestyksen? Nyt minulla on esim. Kalenteri, Suosikit jne ylimpänä. Kello säätietoineen on kuitenkin nyt alimpana ja halua sen ylös. Yritin etsiä mistä saan sen säädettyä mutta tuloksetta. RATKAISTU: Asetukset-LockInfo-Plugins-Plugin Order- paina pohjassa kohtaa ja siirrä haluttuun järjestykseen.
Ja tohon aiempaan kysymykseen:
Vaakatason kiertolukituksen (hyvä suomi?) saa käyttöön lataamalla Landscape Lock Rotation nimisen tweakin.
-
Viesti Kirjoittaja salmaster »
Kiitos. otin iProtectin käyttöön. Hyötysovellus kyllä!HarriPod kirjoitti:iProtect. Sitä käytän ja todella hyvä kun oppii käyttämään sitä.Friday kirjoitti:Itse olen käyttänyt sellaista kuin Locktopus, mutta ainakaan toistaiseksi ei löydy tukea tälle iOS versiolle. Tietääkö kukaan mitään muuta?salmaster kirjoitti:Miten järjestän Lockinfossa olevien widgettejen järjestyksen? Nyt minulla on esim. Kalenteri, Suosikit jne ylimpänä. Kello säätietoineen on kuitenkin nyt alimpana ja halua sen ylös. Yritin etsiä mistä saan sen säädettyä mutta tuloksetta. RATKAISTU: Asetukset-LockInfo-Plugins-Plugin Order- paina pohjassa kohtaa ja siirrä haluttuun järjestykseen.
Vaakatason kiertolukituksen (hyvä suomi?) saa käyttöön lataamalla Landscape Lock Rotation nimisen tweakin.
Otin myös Landscape Lock Rotationin mutten tiedä mihin se meni ja puhelin ei kyllä käänny mihinkään.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
-
Viesti Kirjoittaja -ahven- »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
My3G?-ahven- kirjoitti:Onko olemassa toimivaa 3G trickeriä tms. jolla saisi Elisa Viihteen videot näkymään 3G:n yli?
-
Aiemmin mainittu 3G Unrestrictor auttaisi varmaankin sinua tässä. Ohjelma tosin maksullinen eli paypal tili auki ja sinne rahaa, mikäli et cydian kautta halua korttitietoja antaa. 3G Unrestrictor pistää haluamasi ohjelmat luulemaan puhelimen olevan wifi-alueella.-ahven- kirjoitti:Onko olemassa toimivaa 3G trickeriä tms. jolla saisi Elisa Viihteen videot näkymään 3G:n yli?
Edit: Tuomari vei ja hänenkin neuvoma ohjelma täysin käypä tähän hommaan.
-
Viesti Kirjoittaja HarriPod »
Landscape Lock toimii siten, että käännäy vain iLaitteesi sivuittain ja lukitset normaalisti näytönkierron.salmaster kirjoitti:Kiitos. otin iProtectin käyttöön. Hyötysovellus kyllä!HarriPod kirjoitti:iProtect. Sitä käytän ja todella hyvä kun oppii käyttämään sitä.Friday kirjoitti:Itse olen käyttänyt sellaista kuin Locktopus, mutta ainakaan toistaiseksi ei löydy tukea tälle iOS versiolle. Tietääkö kukaan mitään muuta?salmaster kirjoitti:Miten järjestän Lockinfossa olevien widgettejen järjestyksen? Nyt minulla on esim. Kalenteri, Suosikit jne ylimpänä. Kello säätietoineen on kuitenkin nyt alimpana ja halua sen ylös. Yritin etsiä mistä saan sen säädettyä mutta tuloksetta. RATKAISTU: Asetukset-LockInfo-Plugins-Plugin Order- paina pohjassa kohtaa ja siirrä haluttuun järjestykseen.
Otin myös Landscape Lock Rotationin mutten tiedä mihin se meni ja puhelin ei kyllä käänny mihinkään.
-
Viesti Kirjoittaja -ahven- »
Nuo on tottakai kokeiltu ennenkuin tulin tänne kyselemään. Elisaviihde app herjaa noillakin puuttuvasta wifi-yhteydestä.Friday kirjoitti:Aiemmin mainittu 3G Unrestrictor auttaisi varmaankin sinua tässä. Ohjelma tosin maksullinen eli paypal tili auki ja sinne rahaa, mikäli et cydian kautta halua korttitietoja antaa. 3G Unrestrictor pistää haluamasi ohjelmat luulemaan puhelimen olevan wifi-alueella.-ahven- kirjoitti:Onko olemassa toimivaa 3G trickeriä tms. jolla saisi Elisa Viihteen videot näkymään 3G:n yli?
Edit: Tuomari vei ja hänenkin neuvoma ohjelma täysin käypä tähän hommaan.
Edit: Elisaviihteen uudelleen asennus ja 3G Unrestrictorin uudelleen asennus niin rupesi toimimaan. Tämän takia padin jailbreikkasin.
-
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka