Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Oot nättimluhtala kirjoitti:Miuhtala juurikin äsken, hieman vielä vaaleammissa hiuksissa. Tätä menoa niistä tulee valkoiset.
Viesti Kirjoittaja TR8 »
KomppaanAnniel kirjoitti:Oot nättimluhtala kirjoitti:Miuhtala juurikin äsken, hieman vielä vaaleammissa hiuksissa. Tätä menoa niistä tulee valkoiset.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
OHO!!mluhtala kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja arttula »
Häpeäisit haukkua naista julkisella palstalla !!KunkkuJ kirjoitti: OHO!!Hän on melkein yhtä kaunis kuin minä komea! 8)
Ole sinä hiljaa, noin näköalaton ja muutenkin alaton mies ei tällaisia ymmärräarttula kirjoitti: Häpeäisit haukkua naista julkisella palstalla !!
Koolla siis on merkitystä...KunkkuJ kirjoitti:Ole sinä hiljaa, noin näköalaton ja muutenkin alaton mies ei tällaisia ymmärräarttula kirjoitti: Häpeäisit haukkua naista julkisella palstalla !!
Väitätkö, että se tuli sinulle yllätyksenä?Anniel kirjoitti:Koolla siis on merkitystä...
En mä arvannut että teidän kahden nokkapokka on mennyt reviiritaisteluksi ja rajojen merkkaamiseksi. Noh, kollit ja kevätKunkkuJ kirjoitti:Väitätkö, että se tuli sinulle yllätyksenä?Anniel kirjoitti:Koolla siis on merkitystä...
En minä metsästä samoilla alueilla, kuin tuo muumio.Anniel kirjoitti:En mä arvannut että teidän kahden nokkapokka on mennyt reviiritaisteluksi ja rajojen merkkaamiseksi. Noh, kollit ja kevätKunkkuJ kirjoitti:Väitätkö, että se tuli sinulle yllätyksenä?Anniel kirjoitti:Koolla siis on merkitystä...
Erehdyit. Minä en tavoittele naisia, jotka ovat kiinnostuneita alkoholisoituneista, laiskoista ja näköalattomista miehistä.Anniel kirjoitti:En mä arvannut että teidän kahden nokkapokka on mennyt reviiritaisteluksi ja rajojen merkkaamiseksi. Noh, kollit ja kevät
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Söötti blondi olet. Ja hiusten väri se ainoa oikea.mluhtala kirjoitti:Miuhtala juurikin äsken, hieman vielä vaaleammissa hiuksissa. Tätä menoa niistä tulee valkoiset.![]()
Minä mitään meuhkaa ! Tuo muumiohan tässä on ollut suuna ja päänä tapansa mukaan.amanita kirjoitti:Täytyykö meidän perustaa salainen macittarien persoonapalsta, jotta aina uuden kaunottaren kuvan ilmestyttyä ei alkaisi tuo vimmainen äijämeuhka?
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Mie viihdyn kyllähatey kirjoitti:Söötti blondi olet. Ja hiusten väri se ainoa oikea.mluhtala kirjoitti:Miuhtala juurikin äsken, hieman vielä vaaleammissa hiuksissa. Tätä menoa niistä tulee valkoiset.![]()
Blondeilla on paljon kivampaa™
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja ER »
Näytät olevan terve ja hyvä työihiminen. Ei tee yhtään pahaa katsoa.mluhtala kirjoitti:Miuhtala juurikin äsken, hieman vielä vaaleammissa hiuksissa. Tätä menoa niistä tulee valkoiset.
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Hämmentävä kuva, kaksi muskelimiestä katselee toisiaan... Toinenhan on kalju, ja toisella tukka, joten se toinen ei ole sen toisen peilikuva (?) vaikka ensin luulisi...KunkkuJ kirjoitti:Nyt se on saatu, salakuva Ernosta salilla:
Viesti Kirjoittaja ER »
Älä ny ama tule kateelliseksi. Kyllä me ihailtiin sitä sunkin peilikuvaa ikkunassa.amanita kirjoitti:Täytyykö meidän perustaa salainen macittarien persoonapalsta, jotta aina uuden kaunottaren kuvan ilmestyttyä ei alkaisi tuo vimmainen äijämeuhka?
Juu, minä olenkin kaukaa kaunis.ER kirjoitti:Älä ny ama tule kateelliseksi. Kyllä me ihailtiin sitä sunkin peilikuvaa ikkunassa.amanita kirjoitti:Täytyykö meidän perustaa salainen macittarien persoonapalsta, jotta aina uuden kaunottaren kuvan ilmestyttyä ei alkaisi tuo vimmainen äijämeuhka?
Mutta tykkäätte kuitenkin...amanita kirjoitti: Ukkotten sekoilu se tässä mietityttää, sotkeentuvat toistensa jalkoihin, kun kilvan käyvät pörhäyttelemässä höyheniään naaraiden edessä...
Totta Mooses!arttula kirjoitti:Mutta tykkäätte kuitenkin...amanita kirjoitti: Ukkotten sekoilu se tässä mietityttää, sotkeentuvat toistensa jalkoihin, kun kilvan käyvät pörhäyttelemässä höyheniään naaraiden edessä...
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tä? Onko arttulan oikea nimi Mooses?amanita kirjoitti:Totta Mooses!arttula kirjoitti:Mutta tykkäätte kuitenkin...amanita kirjoitti: Ukkotten sekoilu se tässä mietityttää, sotkeentuvat toistensa jalkoihin, kun kilvan käyvät pörhäyttelemässä höyheniään naaraiden edessä...