Tekisi mieli tilata tuollainen uusi videoiPod vielä ennen kuun vaihdetta, jolloin siitä saisin 30 euron alennuksen. Ongelmana on vaan se, että mulla ei aikaisemmin ole iPodia ollut ja tuntuu siltä, että siihen on olemassa jos jonkinmoista lisäosaa.
Tuollainen TV-johto (20 €) ilmeisesti pitäisi hankkia, jos haluaa kuvia katsao telkusta, mutta mikä on ns. "pakollista" tai hyödyllistä hankkia samantien. Onko tuosta dockista jotain erityistä hyötyä tms?
Osto-ohjeita iPodiin
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Osto-ohjeita iPodiin
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
-
Re: Osto-ohjeita iPodiin
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Itse tilasin soittimen kaveriksi pelkän AV-johdon. Piti ostaa myös Griffinin mikki, mutta eipä ollut yhteensopivaa tuotetta vielä joten päätin odottaa sen kanssa. Nuo kaksi uskon, että ovat oleellisimmat. Tietysti, jos tarvitsee virtalähteen tietokoneen lisäksi niin se USB-virtapulikka on ehdoton.
-
-
Viesti Kirjoittaja Tiketti »
Millä saat 30 euron alennuksen? Onko se jo "valmiiksi laskettu hintaan" Apple Storessa vai jollain alennuskoodilla?
Itse olen tilaamassa uutta 60 GB:n Podia ja kaveriksi varmaan tilaan Griffiniltä langattoman AirClick-kaukosäätimen. Ihmettelen Applen ratkaisua jättää lankasäädin pois kokonaan. No, kätevähän tuo langaton kauko on, kun voi pitää Podin rintataskussa ja taskussa sen kaukosäädön.
Itse olen tilaamassa uutta 60 GB:n Podia ja kaveriksi varmaan tilaan Griffiniltä langattoman AirClick-kaukosäätimen. Ihmettelen Applen ratkaisua jättää lankasäädin pois kokonaan. No, kätevähän tuo langaton kauko on, kun voi pitää Podin rintataskussa ja taskussa sen kaukosäädön.
-
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Se tuli jonkun Apple Storesta saamani sähköpostiviestin mukana jonkin aikaa sitten. Tasaisin välein ne tuntuu noita lähettävän asiakaspostin mukana. Ja kai se joku alennuskoodi on, koska se pitää lunastaa klikkaamalla sitä linkkiä siitä viestistä. Tai näin mä ainakin sen olen ymmärtänyt...Tiketti kirjoitti:Millä saat 30 euron alennuksen? Onko se jo "valmiiksi laskettu hintaan" Apple Storessa vai jollain alennuskoodilla?
-
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Jos on joskus ruksannut Applen sivuilla kohdan, että saa lähettää tuoteuutuksista tietoa ym. niin niiden sähköpostien mukana tulee säännöllisesti muutaman kympin alennuskuponkeja. Itse käytin samaa alennusta kuin MacAntti.
-
Kyllä minullekin Applen maileja tulee, mutta viimeksi saamani alennuskuponki taisi olla voimassa joskus kesällä. On tämä kumma, silloin kun olisi oikeasti jotain ostamassa niin sitten ei tietenkään yksikään kuponki ole voimassa!
Jos jollakulla on koodi/linkki jolla saisi alennusta iPodista, arvostaisin jos joku lähettäisi minullekin...
Jos jollakulla on koodi/linkki jolla saisi alennusta iPodista, arvostaisin jos joku lähettäisi minullekin...
-
Viesti Kirjoittaja iFelix »
Tässähän tämä linkki lokakuun newsletteriin. Sitä klikkaamalla 30€ (sis.alv) alennus siirtyy applestoren accountille. Mutta tämä on kai voimassa vain tämän kuun (ellen ole pahasti väärässä). Marraskuun kirjeessä ei alennusta tullut.
http://email.euro.apple.com/store/asene ... ex_fi.html
http://email.euro.apple.com/store/asene ... ex_fi.html
Imac G5 rev.C
iPod nano 2 Gt
Eyetv 610
iPod nano 2 Gt
Eyetv 610
-
Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Mutta jos on säätäjähenkinen ihminen niin sellaisen voi tehdä itsekin. Minä tein iPod Minilleni ja hyvin on toiminutjoonahe kirjoitti:Tietysti, jos tarvitsee virtalähteen tietokoneen lisäksi niin se USB-virtapulikka on ehdoton.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
"Most men complacently accept 'knowledge' as 'truth'. They are sheep, ruled by fear."
-Sydney Losstarot
-Sydney Losstarot
-
Viesti Kirjoittaja pasimus »
tietääkö joku pystyykö tuon alennuskoodin lisäksi saamaan opiskelija-alennuksen?
-
Kiitos tästä; itse en tuota kirjettä jostain syystä saanut enkä tiennyt, että sen voi lukea netissäkin.iFelix kirjoitti:Tässähän tämä linkki lokakuun newsletteriin.
Nyt lähtee tilaus uudesta iPodista, alennuksen kera
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Turmeric »
Ärxxxm! Hmph!
Pitääkö teidän tuommosia alennuskuitteja heilutella köyhän pölvästin edessä?! Anyways, sieltä se lähti nyt musta iPodi tulemaan kohti Oulua karvan verran alle 300 euron hinnalla!
Vielä kerran: Ärxxxm! Ja: Nam.
Pitääkö teidän tuommosia alennuskuitteja heilutella köyhän pölvästin edessä?! Anyways, sieltä se lähti nyt musta iPodi tulemaan kohti Oulua karvan verran alle 300 euron hinnalla!
Vielä kerran: Ärxxxm! Ja: Nam.
It's pining for the fiords!
-
Viesti Kirjoittaja jpn »
Mikäli nuo video-ominaisuudet eivät ole se juttu kannattaa kiertää tai soitella läpi paikallisia jälleenmyyjiä ja kysellä tarjouksia 4G iPodeista. Jälleenmyyjillä on kiiru päästä EOL-tavarasta eroon ja niistä saa nyt hyviä tarjouksia. (Nimim. kokemusta omaava.) 4G iPodin mukana tulee vakiona se jonkun kaipailema laturikin, joten siihen ei tarvitse investoida ylimääräistä kolmeakymppiä.
Kannattaa muuten pitää mielessä että 5G iPod vaatii (ainakin video-ominaisuuksien hyödyntämiseksi) iTunes 6:n. iTunes 6 puolestaan rikkoo jHymnin, mikä rajoittaa iTMS:n järkevää käyttöä...
Kannattaa muuten pitää mielessä että 5G iPod vaatii (ainakin video-ominaisuuksien hyödyntämiseksi) iTunes 6:n. iTunes 6 puolestaan rikkoo jHymnin, mikä rajoittaa iTMS:n järkevää käyttöä...
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka