Täytyy kyllä myöntää, että tänään tuli oltua nopea, kun olin juuri ottamassa puhelinta pöydältä, kun viesti tuli.apple_fani kirjoitti:Taitaa sulla olla toi bugi tai sitten en vain ole lännen nopein
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja skip »
Täytyy kyllä myöntää, että tänään tuli oltua nopea, kun olin juuri ottamassa puhelinta pöydältä, kun viesti tuli.apple_fani kirjoitti:Taitaa sulla olla toi bugi tai sitten en vain ole lännen nopein
Viesti Kirjoittaja wakio »
Off topic: Itse olen siirtynyt oikeastaan kokonaan käyttämään Sony Xperia S:ää ja siinä on kyllä vähintään samantasoinen kuin iPhone 4S:ssäni, joka vartoilee käyttöönottoa tai myyntiä laatikossa. SXS melkein omaa jopa paremman akun keston kuin 4S omassa käytössäni... Nyt näköjään se on ollut kohta 16h irti laturista ja akkua 57% jäljellä - samaa tasoa kuin iPhonekin.MusicDoesMatter kirjoitti:Kerro minulle mitä ne "hyvät" Android-puhelimet sitten ovat?PatrikSelin kirjoitti:Androidissa on hyvä akkukesto kun puhutaan hyvistä puhelimista. Tietenkin jos Apple pakkottaa kaikki päällä tai ei mitään, niin sitten on huono juttu.MusicDoesMatter kirjoitti: Pelkään pahoin, että jos siinä homescreenillä on sata miljoona härpäkettä päivittelemässä itseään ja vilkuttamassa valoja niin iOS:än akunkesto valahtaa Androidin tasolle.
Itse olen käyttänyt SGS ykköstä, kakkosta ja HTC Desire HD:ta ja kaikissa on ollut iPhone 4/S:ää selkeästi huonompi akunkesto. Ehkä en vain ole käyttänyt niitä hyviä Android-puhelimia?
Viesti Kirjoittaja khalima »
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Käyttökokemukseen ja tilastoihin. Ja tietenkin Android mahdollistaa enemmän, joten jos kaikki on päällä ja asennat muutaman tietyn softan niin saa varmaankin akun loppumaan.E-W kirjoitti:Mihin tämä ajatuksesi perustuu? Fiilikseen vai todellisiin mittaustuloksiin?PatrikSelin kirjoitti:Androidissa on hyvä akkukesto kun puhutaan hyvistä puhelimista.
iPhonen 3,5" kokoinen näyttö on vaan yksinkertaisesti liian pieni. Tietenkin jos on käyttänyt sitä monta vuotta niin tuntuu varmaankin alussa oudolta. Kyseessä on ns. Retina-ilmiö, liian tarkka ja kukaan ei tarvitse, mutta nykyään ei vaihtaisi takaisin. Tosin varmaankin joku tykkää 3,5" näytöstä, mutta paska juttu heille todennäköisesti.MusicDoesMatter kirjoitti:Jep jep, mutta niin kun tuossa jo kertaalleen totesin muutoksessa ei ole mitään pahaa kunhan, siihen on joku syy eikä se ole itsetarkoitus. Huvittava esimerkki tästä on kännykän näytön pakonomainen kasvattaminen, koska 3,5" on "wanhanaikaista" samoin 3,7" jne. Ja nyt sitten on näitä "good for absolutely nothing" kännykän ja tabletin välimuotoja.
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Tämä voisi kiinnostaa useampiakin meistä, joten laitathan meille tiedoksi esim. jonkin verkko-osoitteen. Harmittaa, kun niin iso osa käyttöaikakeskustelusta on pelkkää mutua. Onkin hienoa, jos sinulla on jakaa tilastoja aiheesta.PatrikSelin kirjoitti: tilastoihin.
Kannattaa Googlettaa mieluinen malli ja vertailla. Sama asia sanoa, että vertaile Volvon autoja Jaguardin Mark VII -autoon. Tietenkin jos otetaan tietyt mallit, niin saadaan tulokseksi mieluinen.E-W kirjoitti:Tämä voisi kiinnostaa useampiakin meistä, joten laitathan meille tiedoksi esim. jonkin verkko-osoitteen. Harmittaa, kun niin iso osa käyttöaikakeskustelusta on pelkkää mutua. Onkin hienoa, jos sinulla on jakaa tilastoja aiheesta.PatrikSelin kirjoitti: tilastoihin.
Viesti Kirjoittaja E-W »
Minä olen sen verran käsi, etten googlaamalla onnistu luotettavia vertailuja löytämään esim. näistä mainitsemistasi hyvistä Android-puhelimista. Tulokseksi tulee vain laitevalmistajien omia sivuja ja muita tuloksia, jotka eivät ole vertailukelpoisia.PatrikSelin kirjoitti: Kannattaa Googlettaa mieluinen malli ja vertailla. Sama asia sanoa, että vertaile Volvon autoja Jaguardin Mark VII -autoon. Tietenkin jos otetaan tietyt mallit, niin saadaan tulokseksi mieluinen.
Itse en luota myöskään kauheasti valmistajien sanomiin tuloksiin, mutta pitkä lasketaan luotettaviin lähteisiin?E-W kirjoitti:Minä olen sen verran käsi, etten googlaamalla onnistu luotettavia vertailuja löytämään esim. näistä mainitsemistasi hyvistä Android-puhelimista. Tulokseksi tulee vain laitevalmistajien omia sivuja ja muita tuloksia, jotka eivät ole vertailukelpoisia.PatrikSelin kirjoitti: Kannattaa Googlettaa mieluinen malli ja vertailla. Sama asia sanoa, että vertaile Volvon autoja Jaguardin Mark VII -autoon. Tietenkin jos otetaan tietyt mallit, niin saadaan tulokseksi mieluinen.
Viesti Kirjoittaja delic »
Hyi olkoon, olisi kyllä ikävä jos tuollainen rauhaton sekamelska odottaisi aina kun avaa laitteen.PatrikSelin kirjoitti:E-W kirjoitti:PatrikSelin kirjoitti: Tässä olisi hyvää suuntaa antavaa, jolta iOS:n kotinäkymä voisi päivittyä. Onhan iPadin kotinäkymä todella kylmä ja siinä selailu on tuskallista.
Viesti Kirjoittaja Tege »
Tietenkin uudet asiat pelottaa. Onhan iOS:n toiminta yhtä hyvää kuin sen kuuluisan venen vessa, mutta älyvessaan verrattuna maanalaisen paikan tylsä. Myös tuosta koti-painikkeesta voitaisiin luopua kokonaan, koska eleet ovat olemassa. Ja jonkunlainen tolkku tohon kotinäkymän sovellusviidakkoon olisi hauska saada.delic kirjoitti:Hyi olkoon, olisi kyllä ikävä jos tuollainen rauhaton sekamelska odottaisi aina kun avaa laitteen.PatrikSelin kirjoitti:E-W kirjoitti:PatrikSelin kirjoitti: Tässä olisi hyvää suuntaa antavaa, jolta iOS:n kotinäkymä voisi päivittyä. Onhan iPadin kotinäkymä todella kylmä ja siinä selailu on tuskallista.
Kyllä itse olen keep it simplen kannalla, vaikka toki jotain uutta saakin tulla, mutta ei kyllä mitään tuollaista. turha sitä on änkeä kaikkea mahdollista ruudun täytteeksi vain koska se on mahdollisfa.
En ole samaa mieltä, jos iPadiin tulee myös siri niin miten sen saisi esim päälle?PatrikSelin kirjoitti: Myös tuosta koti-painikkeesta voitaisiin luopua kokonaan, koska eleet ovat olemassa.
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Pitää vaihtaa, mutta on aika veemäinen ominaisuus/bugi.apple_fani kirjoitti:^Toi on jo. Bannerit. Mene Asetukset --> Ilmoitukset --> Valitse ohjelma (tai käy jokainen läpi) --> Ilmoitustyyli: banneri.
Pitää ottaa yhteyttä sitten kehittäjiin.apple_fani kirjoitti:Toi bugitus taitaa silti johtua ohjelmasta.
IOS5 nimenomaan korjasi tämän jo, ennen sitä ilmoituksiin oli pakko reagoida ja meni milloin mihinkin, joka tapauksessa pois kyseisestä sovelluksesta. IOS5:n jälkeen ilmoitus näkyy hetken ja katoaa pois, ainakin itse käytän banneri-ilmoitustyyliä joka toimii juuri näin.PatrikSelin kirjoitti:Tuli pelattua DrawRacing 2:sta perheeni kanssa ja tuli ilmoitus, painoin ohita, niin meni pelin päävalikkoon ja samalla nollasi tilanteen. 6:ssa voisi olla niin, jos tulee ilmoitus niin se ei vaikuttaisi sillä hetkellä päällä olevaan sovellukseen.
On se vähän ärsyttävää jos ei saa painaa ilman, että jotain odottamatonta tapahtuisi.delic kirjoitti:IOS5 nimenomaan korjasi tämän jo, ennen sitä ilmoituksiin oli pakko reagoida ja meni milloin mihinkin, joka tapauksessa pois kyseisestä sovelluksesta. IOS5:n jälkeen ilmoitus näkyy hetken ja katoaa pois, ainakin itse käytän banneri-ilmoitustyyliä joka toimii juuri näin.PatrikSelin kirjoitti:Tuli pelattua DrawRacing 2:sta perheeni kanssa ja tuli ilmoitus, painoin ohita, niin meni pelin päävalikkoon ja samalla nollasi tilanteen. 6:ssa voisi olla niin, jos tulee ilmoitus niin se ei vaikuttaisi sillä hetkellä päällä olevaan sovellukseen.
Sähköpostia tuli. Saattaa olla myöskin pelin "ominaisuus".delic kirjoitti:Mistä se ilmo siis tuli, jostain toisesta sovelluksesta? Juuri koitin pelin kanssa ja otin käyttöön tuon normi ilmoituksen keskelle ruutua. Vaihtoehdot oli käynnistä tai sulje, ei ollut edes mitään ohita vaihtoehtoa.
Ilmoitus tuli siis im+:sta kun koitin hugopeliä, painoin sulje ja hugopeli jatko toimiintaansa samasta kohtaa niinkun kuuluukin. Muutenkaan en ymmärrä miksi käyttää noita ilmoja mitkä tulee keskelle ruutua, banneri ilmot on paljo parempia eikä vaikuta toimintaan mitenkään ellei niihin sitten paina, eikä ne keskeytä ikävästi peliä edes sekunniksi kuten tuo keskelle näyttöä tuleva ilmo mikä ei itsellään katoa.
Mutta täällä ilmo siis toimi niinkun pitääkin.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”