Tervetuloapetroc kirjoitti:Muutin Ouluun
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Tervetuloapetroc kirjoitti:Muutin Ouluun
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viikinkirafla Haraldista saa ainaki villisikamakkaraa.Erño kirjoitti:^Missä saa villisikaa? Poikkesiko mitenkään normaalista läskipossusta?
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ikuisen rakkauden roihu sammui ja kävit poistamassa lukon sillankaiteesta?Tont_za kirjoitti:Viikinkirafla Haraldista saa ainaki villisikamakkaraa.Erño kirjoitti:^Missä saa villisikaa? Poikkesiko mitenkään normaalista läskipossusta?
Sahasin ensimmäistä kertaa elämässäni riippulukon auki
Viesti Kirjoittaja Lare »
Mikä tilanne antaa noin tarkan todennäköisyyden? Venäläinen ruletti viidesti laukeavalla?Kain kirjoitti:Siis kun se tapahtuu minulla on 20% riski kuolla kuukauden sisään. Ja se on tapahtunut jo kahdesti.
Meinasiko Hätsii ajaa peräkontista sisään?tuomaril kirjoitti:Jäin liikennevaloissa autojen tukkeeksi kun kaverin mopo sammui eteeni enkä päässyt eteenpäin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Kymco™tuomaril kirjoitti:Jäin liikennevaloissa autojen tukkeeksi kun kaverin mopo sammui eteeni enkä päässyt eteenpäin.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Keksin selityksen: 4+1-vaihteinen mopoauto. Siinä arvotaan vaihde liikennevaloissa. Jos sattuu pakki, käy huonosti.Lare kirjoitti:Mikä tilanne antaa noin tarkan todennäköisyyden? Venäläinen ruletti viidesti laukeavalla?Kain kirjoitti:Siis kun se tapahtuu minulla on 20% riski kuolla kuukauden sisään. Ja se on tapahtunut jo kahdesti.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Eka kerta jännittää aina, ja joskus homma menee ihan reisille.mercury kirjoitti:Tein tänään aika monta asiaa ensi kertaa elämässäni. Huomenna sitten jo toista kertaa.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Joessa ei vesi lämpene niin nopeasti kuin lammessa. On kai tuo jo yli 15-asteista kuitenkin?Harkoosi kirjoitti:Ekaa kertaa uin tuolla joessa tälle vuodelle, eli talviturkki heitetty.
Tuli hirveen kuuma kun leikkasin ruohoa hiostavassa säässä. Vesi oli kyllä tosi kylmää, henki salpaantu kun pulahdin. Ei oo ehtiny lämmetä kunnolla vesiTai sit se vaan tuntu kylmältä
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
arisel, tuosta vastauksesta minun ei tarvitse tuntea myötähäpeää vaan myötäoikeassaolemisen tunnetta!arisel kirjoitti:Alle 26-asteinen (°C) vesi on "uintikelvotonta", ei kylmästä vedestä nauti; Suomessa uintikelejä on aika harvoin.
Eli Suomessa ei ole uintikelvollista vettä kuin uimahalleissa ja sielläkin vain kusialtaissa(lastenaltaat/monitoimialtaat)?arisel kirjoitti:Alle 26-asteinen (°C) vesi on "uintikelvotonta", ei kylmästä vedestä nauti; Suomessa uintikelejä on aika harvoin.
No, silloin kun olen viimeksi uimahallissa käynyt monta vuotta sitten, niin siellä porealtaassa oli mukavinta vettä. Isossa altaassa oli liian kylmää. Parhaita on sellaiset lämmitetyt vedet, joissa olen joskus käynyt.Erño kirjoitti:Eli Suomessa ei ole uintikelvollista vettä kuin uimahalleissa ja sielläkin vain kusialtaissa(lastenaltaat/monitoimialtaat)?arisel kirjoitti:Alle 26-asteinen (°C) vesi on "uintikelvotonta", ei kylmästä vedestä nauti; Suomessa uintikelejä on aika harvoin.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »