Thoth kirjoitti:Yliopistolla opiskellessani yhdelle tutulleni, joka asui kämppistensä kanssa kerrostaloasunnossa Kalliossa, yksi naapurin nuori nainen soitti ovikelloa alasti. Kuulemma hän oli kävellyt alasti unissaan käytävään tai jotain sellaista.
Jotkut ovat valmiita mihin vain tutustuakseen mielenkiintoisiin ... tuota... kohteisiin.
Tuolla tavalla huomio on taattu ja tavara tulee esiteltyä kerralla.
arisel kirjoitti:Jotkut ovat valmiita mihin vain tutustuakseen mielenkiintoisiin ... tuota... kohteisiin.
Tuolla tavalla huomio on taattu ja tavara tulee esiteltyä kerralla.
Jos tavara on huonosti kaupaksi käypää, tulee panostaa markkinointiin.
Nakuilu on aina hyvä idea. Toisaalta jos minulla olisi kämppiksiä, varsinkin miespuolisia, niin en silloin siitä kovin perustaisi. Jos naispuolisia sattuisi olemaan niin silloinhan keräisin pelkkää mainetta
Peitsamo kirjoitti:Nakuilu on aina hyvä idea. Toisaalta jos minulla olisi kämppiksiä, varsinkin miespuolisia, niin en silloin siitä kovin perustaisi. Jos naispuolisia sattuisi olemaan niin silloinhan keräisin pelkkää mainetta
No epäilemättä:
Peitsamo kirjoitti:Kyllä muuten varmana kulkee jalkovälissä ihan tuollainen jerrykanisterin kokoinenkin pönikkä
Taas iltavuoron jälkeen on hyvä nakuilla. Kävin äsken tuolla tienpuoleisella ovellakin palloilemassa. On mukavaa olla alasti kun vaatteet eivät hierrä ja iho tuntee tuulen ja ilman. Tätä pitäisi jokaisen kokeilla, mutten suosittele kaupungissa palloilla ulkona.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Usein seisoskelen parvekkeen ovella - siinähän on kotona sisällä, ja jos joku katselee, niin sehän on lähes salakatselua, eli virhe on siellä katsojan puolella, jos jotain valittamista tulee.
arisel kirjoitti:Usein seisoskelen parvekkeen ovella - siinähän on kotona sisällä, ja jos joku katselee, niin sehän on lähes salakatselua, eli virhe on siellä katsojan puolella, jos jotain valittamista tulee.
Minulla ei ollut mitään ruhoni edessä. Toisaalta tässä ruhossa ei ole mitään katsomista ja eihän haalarikoko 50 ole nähtävää. Salakatseluahan se on, jos joku innostuu tapittamaan. Olisi noloa, jos naapurin tyttö olisi iskenyt riistakameran puuhun ja huomaisi minun palloilevan tuolla metsässä Omalla tontilla taajaman ulkopuolellahan saa kulkea alasti. Pitää varmaan laittaa varoituskyltti. "Varokaa alastonta urosta"
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Kain kirjoitti:Vois varmaan mennä Ärrän kautta ennen seuraavaa nakuilua.
Nopeaa ja mukavaa on asionti. Sopisi paremminkin sellaisiin paikkoihin missä oikeasti ollaan alasti. Itse olen aamuiset nakuilut suorittanut ja odottelen iltaa kauhulla.
Äsken järkytytin varmaan muutaman autoilijan. Kävin viemässä paistorasvoja tienlaidalle ja tietenkin nakuna, koska olin tullut juuri suihkusta. Tietenkin kaksi autoa oli nelostieltä koukannut tälle tielle. Noh... Minussa ei ole mitään nähtävää, joten mitä sitä enempää mureehtimaan. Ruhossa tikkejä enemmän kuin tilkkutäkissä, mutta sehän on vaan hienoa. Arvet kaunistaa ihmistä, mutta mikäs tässä on homputtaa myös alasti. Ensivuonna sitten hompusta lähtee oma joukkue sille nakujuoksulle mikä kuulemma nyt perjantaina oli. Google kertoo enemmän.
Viimeksi muokannut M.P.T, 16.6.2012 klo 0.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.