![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jaa - sun luonaskos se onkin mäkiä ja kukkuloita laskettelemassa..?amanita kirjoitti:Minä luulen, että Luupäälän emäntä on tuupannu ukkosa tuulettumaan jonnekin kauemmaksi, mitenkähän sen saisi täältäkin mäkeen... 8)arttula kirjoitti:Meinaatko ajaa LuuMÄELLE ?KunkkuJ kirjoitti:Tänään ajattelin etsiä oikein mäkisiä paikkoja, joskus on kiva ajella sellaisia.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Vääremmin et olisi voinut ymmärtää.arisel kirjoitti:Jaa - sun luonaskos se onkin mäkiä ja kukkuloita laskettelemassa..?amanita kirjoitti:Minä luulen, että Luupäälän emäntä on tuupannu ukkosa tuulettumaan jonnekin kauemmaksi, mitenkähän sen saisi täältäkin mäkeen... 8)arttula kirjoitti:Meinaatko ajaa LuuMÄELLE ?KunkkuJ kirjoitti:Tänään ajattelin etsiä oikein mäkisiä paikkoja, joskus on kiva ajella sellaisia.
Vai ymmärsinkö jotenkin väärin..?![]()
Viesti Kirjoittaja Lare »
"Miksi naiset aina rakastuvat kunkkuihin, kunkkuihin. Pitkäkielisiin hulttioihin, pilvipalvelun rakentajiin... Kuinka meidän kunnanmiesten käy?"Macco kirjoitti:Siis että kunkku olisi jonkinlaisessa parisuhteessa? Naisen kanssa? Miten... siis kuinka se on tapahtunut? Eihän siis... kun evoluutio on kuitenkin kehittänyt ihmisen tietynlaiseksi... kunkku on kuitenkin... ja siis naisella on jonkinlaiset standardit... että niinkus ihminen tai nisäkkääseen verrattava eliö kuitenkin... ja sitten kunkku... että niinku miten???
Jaa'a, sanopa se. Toit minulle joka tapauksessa uudenlaisen näkökulman. Ei ole koskaan tullut mieleen, etteikö naisen aina saisi kun sellaista haluaa. Tosiaanko se on jollakin niin, että naista on vaikea saada?Lare kirjoitti:.. Kuinka meidän kunnanmiesten käy?"
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Oh ! Ihan pysyvästikö sinne matkasi. Vai vain kyläilemään ?M.P.T kirjoitti:Kissani lähti ulkomaille tänään aamulla, mutta ei taivaaseen tai uuraisille jota ulkomaaksi kutsutaan. Oikeasti ulkomaille. Nyt ei ole ketään vastassa kuin. Menen kotiin. Ei ole ketään kuka tulee puskemaan tai juttelemaan. Ikävä tulee riiviötäpläturkkia, mutta ei voi mitään. Etelässä on lämpöisempää ja siellä kissa tuntee olonsa kotoisaksi. Tiedä sitten mitä kissa tykkäsi matkasta syvään etelään. Kissa palasi takaisin juurilleen.
Ja kakat! Mistä sinä luulet nykyään lehmän paskan hajua löytäväsi? Oikein, et mistään, kun ei kerran ole lehmiäkään.tosikko kirjoitti:^ Luulen että siellä maaseudulla inhaloitu lehmänpaskanhaju™ on vaan turvottanut pääsi?
Pysyvästi. Hän oli minulla väliaikaisesti muutenkin. Ehdin opettamaan hänelle muutamia asioita. Tuskin kissa ikävöi.arttula kirjoitti:Oh ! Ihan pysyvästikö sinne matkasi. Vai vain kyläilemään ?M.P.T kirjoitti:Kissani lähti ulkomaille tänään aamulla, mutta ei taivaaseen tai uuraisille jota ulkomaaksi kutsutaan. Oikeasti ulkomaille. Nyt ei ole ketään vastassa kuin. Menen kotiin. Ei ole ketään kuka tulee puskemaan tai juttelemaan. Ikävä tulee riiviötäpläturkkia, mutta ei voi mitään. Etelässä on lämpöisempää ja siellä kissa tuntee olonsa kotoisaksi. Tiedä sitten mitä kissa tykkäsi matkasta syvään etelään. Kissa palasi takaisin juurilleen.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minne kissa lähti?M.P.T kirjoitti:Pysyvästi. Hän oli minulla väliaikaisesti muutenkin. Ehdin opettamaan hänelle muutamia asioita. Tuskin kissa ikävöi.arttula kirjoitti:Oh ! Ihan pysyvästikö sinne matkasi. Vai vain kyläilemään ?M.P.T kirjoitti:Kissani lähti ulkomaille tänään aamulla, mutta ei taivaaseen tai uuraisille jota ulkomaaksi kutsutaan. Oikeasti ulkomaille. Nyt ei ole ketään vastassa kuin. Menen kotiin. Ei ole ketään kuka tulee puskemaan tai juttelemaan. Ikävä tulee riiviötäpläturkkia, mutta ei voi mitään. Etelässä on lämpöisempää ja siellä kissa tuntee olonsa kotoisaksi. Tiedä sitten mitä kissa tykkäsi matkasta syvään etelään. Kissa palasi takaisin juurilleen.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Oj då... Osanottoni...M.P.T kirjoitti:Pysyvästi. Hän oli minulla väliaikaisesti muutenkin. Ehdin opettamaan hänelle muutamia asioita. Tuskin kissa ikävöi.arttula kirjoitti:Oh ! Ihan pysyvästikö sinne matkasi. Vai vain kyläilemään ?M.P.T kirjoitti:Kissani lähti ulkomaille tänään aamulla, mutta ei taivaaseen tai uuraisille jota ulkomaaksi kutsutaan. Oikeasti ulkomaille. Nyt ei ole ketään vastassa kuin. Menen kotiin. Ei ole ketään kuka tulee puskemaan tai juttelemaan. Ikävä tulee riiviötäpläturkkia, mutta ei voi mitään. Etelässä on lämpöisempää ja siellä kissa tuntee olonsa kotoisaksi. Tiedä sitten mitä kissa tykkäsi matkasta syvään etelään. Kissa palasi takaisin juurilleen.
Sama pätee koiriin?KunkkuJ kirjoitti:Mutta eiväthän kissat ole kenellekään tärkeitä, ainakaan miehille! Kissoja tulee ja menee, ei sellaisiin kannata kiintyä!
Saman näköisiä koirat ja kissat ovat joten...KunkkuJ kirjoitti:^ Nyt heti pesemään suusi saippualla!
Viesti Kirjoittaja Kain »
tuomaril kirjoitti:Saman näköisiä koirat ja kissat ovat joten...KunkkuJ kirjoitti:^ Nyt heti pesemään suusi saippualla!
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Nuo ovat aina ilkeitä tapahtumia. Myös onnettomuudet on ilkeitä kun joutuu soittamaan ambulanssia ja mennä ulos vastaan. Kaveriltani lähti jokunen vuosi sitten varvas turvakengän mukana. Pidetään jokainen hiljainen hetki työmaalla.kerabit kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 02042.html Kapitalisti sotatantereelle iski meidän porukkaan menetys. Hiljainen hetki huomenna klo 12.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Muille tiedoksi: Kunkku on tumma, pitkä ja komea mies. Vähän lyhempi kuin minä.KunkkuJ kirjoitti:Ei ole koskaan tullut mieleen, etteikö naisen aina saisi kun sellaista haluaa. Tosiaanko se on jollakin niin, että naista on vaikea saada?
Kyllähän naisen saa vaikka milloin vain, mutta ei sitä nyt ihan mitä tahansa kotiinsa halua. Itse kun en ole pitkä saati komea niin joutuu tyytymään niihin keitä te potkitte syrjään. Lohduttaja pitää aina olla kun olette olleet niin ilkeitä ja särkeneet neitosen sydämen.Lare kirjoitti:Muille tiedoksi: Kunkku on tumma, pitkä ja komea mies. Vähän lyhempi kuin minä.KunkkuJ kirjoitti:Ei ole koskaan tullut mieleen, etteikö naisen aina saisi kun sellaista haluaa. Tosiaanko se on jollakin niin, että naista on vaikea saada?