Kuvista näkee tuotteen kuntoa, mutta sanottakoon nyt, että sim-kortin kelkasta on pieni pala irronnut ja ko. mallin perushalkeilua kuulokeportin ja kaiuttimen ympärillä. Akun kunnosta en tarkkaan osaa sanoa, koska ollut tyttöystävällä käytössä viime aikoina, joutunee kuitenkin lataamaan joka yö. Äänetön-kytkin on mennyt rikki reilu vuosi sitten, elää täysin omaa elämäänsä laittaen puhelinta äänettömälle ja takaisin. Ei ole käytetty mitään suojakuoria, joten peruskulumaa valkoisessa muovissa on, näytössä kuitenkaan ei erityisempia naarmuja. Alunperin ostettu soneralta kytkynä, mutta sim-lukitus poistui kahden vuoden käytön jälkeen. Yksityisenä ostettu ja kuititkin löytyy, kun etsii hieman. Mukaan alkuperäinen laatikko ja laturi, jota hieman korjattu teipillä, koska johto vääntyillyt ja johdon suojamuovi kulunut rikki, laturi kuitenkin toimii moitteetta. Nappikuulokkeita en löytänyt ainakaan vielä.
Hinta: Tarjoukset otetaan vastaan tähän ketjuun, lähtökohtaisesti odottelen kolminumeroista summaa, sen verran näistä on täällä pyydetty, mitä olen seuraillut. Myyty käyttäjälle luminis hintaan 100€+postit
Vaihto: Voisin harkita vaihtoa myös esimerkiksi hyväkuntoiseen magic mouseen tai canon 50mm f/1.8 pienen välirahan kanssa. Myös lähes kaikkea muutakin apple-aiheista tuotetta voi koettaa tarjota. En kuitenkaan itse lähde maksamaan välirahaa.
Tuote sijaitsee Oulussa ja kulkee tarvittaessa postilla muualle Suomeen. Maksu käteisellä tai rahat tilille ja paketti postiin. Postikulut ostajan piikkiin.
Mikäli kysyttäviä, niin voi kysyä tässä ketjussa tahi laittaa yksityisviestiä, tarjoukset kuitenkin tähän ketjuun, niin kaikki näkee missä mennään. En nyt aseta tarjouksille mitään takarajaa, vaan pidätän itselläni oikeuden päättää, mikä tarjous minua miellyttää.
Tein aika nopsaan tämän ilmoituksen, joten jotain saattoi unohtuakin, tarkennetaan tarvittaessa. Alla pari kuvaa.

EDIT: Otsikkoon lisätty "V" ja tätä viestiä päivitetty.