Palautin iphonen tehdasasetuksiin ja asensin uusimman päivityksen. Nyt iphone ei suostu aktivoimaan itseään itunesissa. Tulee vaan ilmoitus, että iphonesi saattaa olla viallinen ja sitä ei voida aktivoida ota yhteys plaa plaa plaa...
Onko kokemusta tälläisestä?
iPhone 4S ei aktivoidu
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone 4S ei aktivoidu
Viesti Kirjoittaja lalalalaa »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 11.6.2012 klo 23.46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
Re: Iphone 4s ei aktivoidu
Olen asennellut ja palautellut puhelinta jo muutamaan otteeseen.
Ei tunnu auttavan
aina sama vika...
Ei tunnu auttavan
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Pystytkö aktivoimaan WLAN-verkossa ilman iTunesia?
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Ei anna edes sellaista vaihtoehtoa. Käskee vaan yhdistämään itunesiin. En kyllä ole varma,että onko tämä s malli,kun kaverilta tälläisenään ostin tämän. Kaveri sanoi,että olisi uusin malli.
Tiedä sitten.
Mielestäni kaveri oli jo käyttänyt puhelinta,kun se ilmestyi aluksi koneelleni kaverin nimellä (iPhonemikko) niin ja se oli jonkun suojakoodin siihen tuupannut,minkä takia jouduin palauttamaan puhelimen. Ei muistanut sitä itse,eikä puhelin edes antanut laittaa mitään koodeja,kun käski vaan yhdistämään itunesiin.... Ihan solmussa varmaan koko iluuri. Onko ihan entinen puhelin vai pystyykö tälle jotain tekemään?

Mielestäni kaveri oli jo käyttänyt puhelinta,kun se ilmestyi aluksi koneelleni kaverin nimellä (iPhonemikko) niin ja se oli jonkun suojakoodin siihen tuupannut,minkä takia jouduin palauttamaan puhelimen. Ei muistanut sitä itse,eikä puhelin edes antanut laittaa mitään koodeja,kun käski vaan yhdistämään itunesiin.... Ihan solmussa varmaan koko iluuri. Onko ihan entinen puhelin vai pystyykö tälle jotain tekemään?
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Aikamoinen kaveri sinulla. Ehkä koettaisin vetää vielä firmikseen sisään DFU-tilassa ja mikäli se ei auta, lienee oikeutettua antaa kuonoon tälle "kaverille".
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
Compaq Prolinea 4/33.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Juu,melkoinen.
Sen tiedän,et ei mikään varastettu luuri ole. Kun kaveri sen liikkeestä on noutanut ja rahapulassa mulle möi sen. Voiko joku muu taho lukita etänä puhelimen? Esim.operaattori?
En oo saanu vaan kaverii kiinni,että olisin voinu kysyä mistä liikkeestä se sen nyt hakikaan.
Osaisiko joku iPhone-expertti jossain liikkeessä auttaa?
Sen tiedän,et ei mikään varastettu luuri ole. Kun kaveri sen liikkeestä on noutanut ja rahapulassa mulle möi sen. Voiko joku muu taho lukita etänä puhelimen? Esim.operaattori?
En oo saanu vaan kaverii kiinni,että olisin voinu kysyä mistä liikkeestä se sen nyt hakikaan.
Osaisiko joku iPhone-expertti jossain liikkeessä auttaa?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Laita se nyt ensin DFU tilaan, palauta ohjelmisto iTunesilla sekä ota käyttöön uutena. Pääset eroon suojakoodista jne. Jos on lukitsematon versio, niin saat aktivoitua ihan sillä iTunesilla tai langattoman verkon kautta.
-
Re: iPhone 4S ei aktivoidu
Ei tähän auta mikään. Kokeilin tuota dfu tilaa,mutta ei sekään hyödytä. Jos osasin edes tehdä sen oikein...se palauttaa iphonen tehdasasetuksiin ja asentaa uusimman päivityksen?
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Ehkä et tehnyt sitä oikein? DFU-tilassa pusket itse valitsemasi firmistiedoston laitteeseen sisään.lalalalaa kirjoitti:Ei tähän auta mikään. Kokeilin tuota dfu tilaa,mutta ei sekään hyödytä. Jos osasin edes tehdä sen oikein...se palauttaa iphonen tehdasasetuksiin ja asentaa uusimman päivityksen?
Ohjeet homman hoitamiseksi kunnialla: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1034
Compaq Prolinea 4/33.
Compaq Prolinea 4/33.
-
No en varmaankaan osannut. Mitenkäs sitten saan ajettua itse sen käyttiksen? Mulla ainakin pysyi näyttö mustana jne. Mutta iTunes teki kyllä kaiken palauttelun itse. Antaako iTunes Dfu-tilassa jotain vaihtoehtoja vai pitääkö olla valmiina jotain eri käyttiksiä?
auttakaa hölmöä?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka