Aikas tämmönen "näytetään-tulevaisuuden-suunta-julkaisu", mut todellisuudessa niin kuinka moni graaffisen-,video-,valokuvaus alan ammattilaisesta oikeesti käytää pääasiallisena työruutunaan läppärin pientä näyttöä????
Kyllä se omalla pöydällä 27" on ja 30"nenkin olis jos eivät olisi lopettaneet valmistamista... no show off mielessä loistavaa, ja kuten sanottu niin tulevaisuuden näyttöteknologia - tarkkuus on kyseessä niin ehkä noi saadaan kohtuulliseeen hintaan tehtyä myös AMMATTILAISTEN NÄYTTÖJEN kokoluokkiin joskus viiden vuoden sisällä.
groove kirjoitti:Normi päivityksiä läppäreihin. Uusi 15" retina-näytöllinen MBP on kyllä upea.
Mutta missä iMac?! Ei noilla läppäreillä niin väliä, mutta iMacin on pakko päivittyä!
No mä luulen että iMaccien päivitykset on aikas saman suuntaiset kuin muissa MBPssa eli speedbump-meiningillä = ei kannata tuhlaa keynoten aikaa niihin vaan ne päivittyy sit kaikessa hiljaisuudessaan Applestoreen kun ovat valmiita siihen. Olisin itsekkin odottanut jonkinlaista re-designiä iMacceihin mutta tuskin saavat retinaa 27" ihan heti...
jomppa kirjoitti:Taitaa moni PC-valmistaja repiä pelihousujaan tällä hetkellä.
Niinpä
Tuskin, sillä eihän noissa ole mitään erityistä Applen omaa.
Samat kamat löytyvät pian jokaisen läppärivalmistajan lippulaivatuotteista, ja sen kuin vain tilaavat komponentit ja tunkevat omiin kuoriinsa.
Henkilökohtaisesti en jaksa innostua mistään Intel vermeistä, sillä vaikka olivat kuinka viimeistä huutoa ovat silti ainoastaan tylsiä ja tavallisia. Vähän sama kuin kuplavolkkari harrasteautona, jota vielä viime vuosiin asti sai ostettua uutena Etelä-Amerikasta.
groove kirjoitti:Normi päivityksiä läppäreihin. Uusi 15" retina-näytöllinen MBP on kyllä upea.
Mutta missä iMac?! Ei noilla läppäreillä niin väliä, mutta iMacin on pakko päivittyä!
No mä luulen että iMaccien päivitykset on aikas saman suuntaiset kuin muissa MBPssa eli speedbump-meiningillä = ei kannata tuhlaa keynoten aikaa niihin vaan ne päivittyy sit kaikessa hiljaisuudessaan Applestoreen kun ovat valmiita siihen. Olisin itsekkin odottanut jonkinlaista re-designiä iMacceihin mutta tuskin saavat retinaa 27" ihan heti...
Speedbump riittäisi mulle ihan hyvin. En odotakaan edes mitään mullistusta iMaciin. Kunhan nyt jotenkin päivittäisivät, en haluaisi ostaa 400 päivää vanhaa mallia....
iMac 27" 2017 3,4GHz 8Gt 256Gt SSD, Retina 5k
MB 13" Early 2008 2,1GHz 2Gt 160Gt
iPad 3 Retina 64GB
iPhone 11 Pro Max 256GB
iPhone 6S 64GB
iPhone 4 16GB
ex iMac 27" Late 2012 2,9GHz 8Gt 1Tb FD
ex MBP Mid 2007 C2D 2,2GHz 2Gt 160Gt 15,4"