LyijyS kirjoitti:Uusi ios vaikuttaa juuri sellaiselta "pettymykseltä", jota odotinkin. Vain uskollisimmat fanit jaksavat hurrata ominaisuuksista, jotka löytyvät jo kilpailijoiden tuotteista tai muista turhilta vaikuttavista nippelinviilauksista.
Mistäköhän kilpailijan laitteesta nämä ominaisuudet oikein sitten löytyvät?
Noin 10 vuotta vanhasta Nokiasta.
Ai, ovat sitten jättäneet noita vuosien saatossa pois, kun N8:sta ei enää löytynyt.
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 3GS (M32)+iPhone 8
iPad (V32, 7 gen) | AppleTV
Apple Watch S7
Olen kyllä antiin äärimmäisen pettynyt. Innoissani olen ainoastaan uusista läppäreistä (niistä kaikista), iOS6:n uusista ominaisuuksista (paitsi yhdestä, jota ei esitelty), uusista kartoista, Siristä, Mountain Lionista ja tulevista ohjelmista edellä mainituille.
Olen siis äärimmäisen, ÄÄRIMMÄISEN, pettynyt
Viimeksi muokannut Macco, 11.6.2012 klo 22.04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hieno päivitys tuo iOS 6, ei mitään sellaista ominaisuutta jonka takia uutta käyttistä pitäisi odottaa.
Ei yhtään ominaisuutta jota tarvitsen tai haluaisin, pelkkiä turhia virityksiä.
iPhone 12 64GB
iPad (2018) 32GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2019, Apple Watch 9.0 44mm
Macco kirjoitti:Olen kyllä antiin äärimmäisen pettynyt. Innoissani olen ainoastaan uusista läppäreistä (niistä kaikista), iOS6:n uusista ominaisuuksista (paitsi yhdestä, jota ei esitelty), uusista kartoista, Siristä, Mountain Lionista ja tulevista ohjelmista edellä mainituille.
Olen siis äärimmäisen, ÄÄRIMMÄISEN, pettynyt
Sama, suututtaa ja itkettää.
Ei taida mennä nykyisistä vimpaimista uusiksi muuta kuin läppäri + käyttis, luuri pitää vaihtaa iPhoneen + siihen iOS6 ja hommata kasa ohjelmia. Tässäkö kaikki?
Vaihdan PC:hen.
Viimeksi muokannut amanita, 12.2.2014 klo 11.21. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy:Palautettu kirjoittajan sääntöjenvastaisesti poistama viestin teksti
Itse olen ihan semi tyytyväinen. Olisin toivonut saavani sen uuden 13 tuumaisen Pron, mutta se tulee ilmeisesti sitten myöhemmin. Noi vanhat PRO:t ovat varmaan mynnissä yhden vuoden ja sitten Apple luopuu niistä. Seuraavassa keynotessa tulee sitten 13-tuumainen retian pro ja airit päivittyy retina tasolle tai 13 tuumainen pro tumpataan ja airit korvaa sen tai sitten prot korvaa airit? Samalla julkaistaan uusi iMac ja thunderbolt displayt retinatarkkuuksilla. Myös Apple TV avataan luultavasti kehittäjille tuolloin, jotta sille voi hommata ohjelmia. Tosiaan kaikki tämä on spekulaatiota, mutta myös mahdollisia päivityksiä.
Tää oli tälläinen välipäivitys näköjään.
MBP 16” | iPhone 13 PRO | iPad mini | Watch 5 | TV - 4 gen http://wheniskeynote.com
(Urheile, niin kuolet terveempänä.)
Hieman radikaalimpia muutoksia olisin odottanut esim. Airiin perus speksibumpin sijaan. Pitää odotella testejä niin saisi hivenen lisää infoa tuosta Airin näytöstä. Reso on ihan ok, mutta olisikohan näytön laatuun noin muuten tullut parannuksia?
SSD nykyiseen masiinaan niin sillä pääsee jo melko pitkälle mikäli kauppoja ei synnykään
LyijyS kirjoitti:Uusi ios vaikuttaa juuri sellaiselta "pettymykseltä", jota odotinkin. Vain uskollisimmat fanit jaksavat hurrata ominaisuuksista, jotka löytyvät jo kilpailijoiden tuotteista tai muista turhilta vaikuttavista nippelinviilauksista.
Mistäköhän kilpailijan laitteesta nämä ominaisuudet oikein sitten löytyvät?
Noin 10 vuotta vanhasta Nokiasta.
Ai, ovat sitten jättäneet noita vuosien saatossa pois, kun N8:sta ei enää löytynyt.
Suurin osa noista löytyy myös N8:sta kuten vaikka tuo navigointi, hands free ja viestin lähetys jos ei voi vastata etc.
tmu kirjoitti:Eiköhän iMacceihin silent päivitys saada. Ja Pro Macceihin toivottavasti...
Power Nap
Supports MacBook Air (Late 2010 or newer), MacBook Pro with Retina display.
Eikös silent päivitys tullut tuossa Power Nap:ssa mukana?
Edittiä
Tarkoititkin ilmeisesti, ettätulevaisuudessa kaikessa hiljaisuudessa tulee toimimaan myös muissa
Viimeksi muokannut Anssi79, 11.6.2012 klo 22.22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook Air M1 iMac 27" iPhone 13 Pro Max 256gb iPhone Xr 256gb Apple TV 4K TimeCapsule 2TB iPad Pro 12,9 SpaceGrey