![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iOS 6
-
Re: iOS 6
Viesti Kirjoittaja Apple II »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Navigonistakin taitaa olla kohta tarjolla update jolloin tilanne ehkä muuttuu?
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Tekeekö sillä suomessa vielä mitään?Apple II kirjoitti:No niin nyt kun sai tapeltua ton betan iphoneen niin täytyy sanoa että teki aikamoisen vaikutuksen, kun näki uudet ominaisuudet, ja ne jopa toimii kaikkijoku saanut tuota uutta passbook ohjelmaa toimimaan?
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Entäs reittien järkevyys? Tarjoaako samat reitit kuin "oikeat" navisoftat (kaiken järjen mukaan kyllä jos tuo on kerta tomtomin väsäys)?Olli2001 kirjoitti:Toimii, mutta englanti äänelläWurthur kirjoitti:Onko joku päässyt testaamaan että toimiiko navigointi Suomessa?
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Viesti Kirjoittaja strong »
kaupallisissa versioissakin on eroja, ainakin Mio- navigaattorin opastukset ja osoitetiedot olivat keskitasoa mutta Navigonissa huippuluokkaa. Lataako ios6 karttatiedot netistä vai ovatko ne ladattava maakohtaisina tiedostoina kuten Navigonissa?Rutku kirjoitti:Entäs reittien järkevyys? Tarjoaako samat reitit kuin "oikeat" navisoftat (kaiken järjen mukaan kyllä jos tuo on kerta tomtomin väsäys)?Olli2001 kirjoitti:Toimii, mutta englanti äänelläWurthur kirjoitti:Onko joku päässyt testaamaan että toimiiko navigointi Suomessa?
-
Viesti Kirjoittaja pulseproto »
Laita ihmeessä, itse en edes koskisi jailbreakkaamattomaan luuriin.. -en myöskään ymmärrä etteivät kaikki luuriaan breikkaa; käytettävyys kun paranee potensseissaDelli kirjoitti: Nyt on mietinnässä ensimmäistä kertaa jailbreak ja sieltä uusia ominaisuuksia...
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Voin vakuuttaa, ettet pysty kertomaan minulle yhtäkään JB-lisäkettä, mikä oikeasti parantaisi puhelimeni käytettävyyttä. Haastan sinut.pulseproto kirjoitti: Laita ihmeessä, itse en edes koskisi jailbreakkaamattomaan luuriin.. -en myöskään ymmärrä etteivät kaikki luuriaan breikkaa; käytettävyys kun paranee potensseissa
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
SBSettings, iBlacklistE-W kirjoitti:Voin vakuuttaa, ettet pysty kertomaan minulle yhtäkään JB-lisäkettä, mikä oikeasti parantaisi puhelimeni käytettävyyttä. Haastan sinut.pulseproto kirjoitti: Laita ihmeessä, itse en edes koskisi jailbreakkaamattomaan luuriin.. -en myöskään ymmärrä etteivät kaikki luuriaan breikkaa; käytettävyys kun paranee potensseissa
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
BiteSMS.E-W kirjoitti:Voin vakuuttaa, ettet pysty kertomaan minulle yhtäkään JB-lisäkettä, mikä oikeasti parantaisi puhelimeni käytettävyyttä. Haastan sinut.pulseproto kirjoitti: Laita ihmeessä, itse en edes koskisi jailbreakkaamattomaan luuriin.. -en myöskään ymmärrä etteivät kaikki luuriaan breikkaa; käytettävyys kun paranee potensseissa
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Ikinä ei ole tarvinnut asetuksia muuttaa, vaan kaikki herkut ovat aina päällä. En myöskään näe tarvetta blokata yhtäkään puhelua tai tekstaria (ehkä tuo tekee jotain muutakin, en tiedä?).arttula kirjoitti: SBSettings, iBlacklist
Edit: En myöskään keksimälläkään keksinyt näistä itselleni todellista päivittäistä hyötyä: http://bitesms.com/main/more_features
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Kas, mutta minulle nuo ovat hyvinkin tärkeitä. Etenkin iBlacklist.E-W kirjoitti:Ikinä ei ole tarvinnut asetuksia muuttaa, vaan kaikki herkut ovat aina päällä. En myöskään näe tarvetta blokata yhtäkään puhelua tai tekstaria (ehkä tuo tekee jotain muutakin, en tiedä?).arttula kirjoitti: SBSettings, iBlacklist
Edit: En myöskään keksimälläkään keksinyt näistä itselleni todellista päivittäistä hyötyä: http://bitesms.com/main/more_features
-
Viesti Kirjoittaja E-W »

Edit: Kirotusvihre
Compaq Prolinea 4/33.
-
Noh, jos iOS:ään joskus tulee mahdollisuus blokata tekstareita ja puheluita iBlacklistin tapaan, sitten minunkin JB-tarve poistuu. Mutta toistaiseksi mennään tällä.E-W kirjoitti:Itsekin muinoin vannoin JB:n nimeen, mutta vähitellen Applen lisättyä herkkuja iOS-päivitysten must en ole enää keksinyt mitään tarvetta. Välillä tietty vanha suola janottaa ja tulee koklattua, mutta pian murto saa aina huutia. Sitä on tullut vanhemmiten laiskaksi ja pelokkaaksi
-
Viesti Kirjoittaja pulseproto »
Tähän en viitsi lähteä..E-W kirjoitti:Haastan sinut.
Jo yksin kaikki Cydian "to start with" -sovellukset avittavat lukemattomin tavoin.. Safarin add onit, File manageroinnit, call barit ja muutkin soittovalikkojen räätälöinnit, jne jne - Näitä kun ottaa käyttöön esim 25 sovellusta tuolta alkuun - ei enää pänni: "miksenvoi tehdä tätä tai tuota".
Ja sitten aletaan vasta oikeasti luuria virittämään käyttökuntoon.. mm lukemattomien debuggereiden avulla joihin ilman jailbrakea ei pääse. Lopuksi sitten lataamaan appseja joista kuvittelee olevan hyötyä.. - en viitsi näitäkään tässä alkaa erittelemään, jokaisella meistä kun on omat tarpeensa -pääasia että IPhonelle on näin tarjottu mahdollisuus tehdä puhelimesta "Henkilökohtainen työkalu"
nim. Epävirallisia appseja luurissa on 160 ja iTuneksesta ladattuja 130 (yht 6,2 GB)
ps. pelejäkin on... backgammon ja shakki - tosin ohjelmat eivät toistaiseksi ole voittaneet kertaakaan.. (shakissa vahvuuslukuni on 2140)
-
Viesti Kirjoittaja OsteriOssi »
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Syön hattuni, elleivät tule verkon yli.OsteriOssi kirjoitti:Tuossa ylempänä jo kyseltiin mutta miten on, latautuvatko kartat edelleen verkon yli vai ovatko ne valmiiksi puhelimessa? Toisin sanoen, onnistuuko karttasovelluksen käyttö ilman verkkoa esim. ulkomailla?
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Laterix »
Olen kyllä pettynyt graafisiin uudistuksiin, jotka ovat lähes järjestäen askel taaksepäin. Pahimpana "Musiikki" sovellus. Kaiken hyvän lisäksi ohjelma kadotti yht'äkkiä musiikkini ja ilmoittaa "Ei sisältöä" vaikka hetki sitten musa soi hienosti. Tämä on tätä betailua.
-
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Miltä osin graaffinen uudistus menee takapakkia? Itse olen nähnyt iPhonen ja iPadin Storen ja näytti paljon paremmalta.Laterix kirjoitti:Onko kellään tullut vastaan vielä toimimattomia ohjelmia iPhonella tai iPadillä tämän iOS 6 betan kanssa? Viitosen kanssa muista aikoinaan tuskailleni.
Olen kyllä pettynyt graafisiin uudistuksiin, jotka ovat lähes järjestäen askel taaksepäin. Pahimpana "Musiikki" sovellus. Kaiken hyvän lisäksi ohjelma kadotti yht'äkkiä musiikkini ja ilmoittaa "Ei sisältöä" vaikka hetki sitten musa soi hienosti. Tämä on tätä betailua.
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
-
Viesti Kirjoittaja Delli »
Kuka tarvitsee ja mitäkin, minulle tuolta tärkeitä olisi LockInfo ja SBSettings, muuta en tarvitse.E-W kirjoitti:Voin vakuuttaa, ettet pysty kertomaan minulle yhtäkään JB-lisäkettä, mikä oikeasti parantaisi puhelimeni käytettävyyttä. Haastan sinut.pulseproto kirjoitti: Laita ihmeessä, itse en edes koskisi jailbreakkaamattomaan luuriin.. -en myöskään ymmärrä etteivät kaikki luuriaan breikkaa; käytettävyys kun paranee potensseissa
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
-
Itsekin löydän monia käteviä lisäreitä aina ajan saatossa. Uusimpana BiteSMS (tätäkään en kokeillut muuten kuin niin monen suositeltua koska ajattelin että miten tämä tekstareiden laitto on muka hidasta ja vaikeaa mutta voin sanoa että kannatti kokeilla). Jailbreak tuo aina välistä niiitä "oho, pystyykö puhelimeni tuohonkin"-hetkiä jota oli varsinkin alussa paljon mutta sittemmin puhelimeen tottuneena niitä ei tullut kovinkaan paljon ja tuo JB nimenomaan korjaa sitä tilannetta ja lisää näitä mukavia tunteitaE-W kirjoitti: Voin vakuuttaa, ettet pysty kertomaan minulle yhtäkään JB-lisäkettä, mikä oikeasti parantaisi puhelimeni käytettävyyttä. Haastan sinut.

Toinen mihin olen ollut todella positiivisesti yllättynyt on se, että gestureilla saa kivasti nopeutta/helppoutta puhelimen käyttöön. Itselläni lyhyt volume up/down-napin pohjassa pitäminen vaihtaa kappaletta seuraavaan/edelliseen joka on kovana musiikin kuuntelijana suuri etu silloin kun BT-lähetin ei ole omine nappeineen käytössä/käytettävissä. Niin ja multitask-valikon avaaminen näytön alaosasta slaidaamalla ylöspäin. Oma home-nappi on aika kulunut n.3v jatkuvan naputtelun seurauksena eikä ole niin responsiivinen kuin uutena joten tuo on ihan tervetullut vaihtoehto napin rämpyttämiselle.
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Sillähän minä laitoinkin tuon "oikeat"-sanan siihenstrong kirjoitti:kaupallisissa versioissakin on eroja, ainakin Mio- navigaattorin opastukset ja osoitetiedot olivat keskitasoa mutta Navigonissa huippuluokkaa.Rutku kirjoitti: Entäs reittien järkevyys? Tarjoaako samat reitit kuin "oikeat" navisoftat (kaiken järjen mukaan kyllä jos tuo on kerta tomtomin väsäys)?

-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka