onkohan mitään enää tehtävissä vai menikö siinä kaikki sen siliän tien? uskallanko enää edes päivittää koko vehjettä jos taas tulee tunnistamattomia ongelmia?! (itse tunnistan kyllä ongelman ja se on aika varmasti käyttäjä itse!!) Kuulostaa varmasti tosi typerältä joittenkin mielestä, mut oon TODELLA kädetön kun pitää iphonen ja tietokoneen kanssa yhessä pelleillä. Applet ei oo tuttuja vehkeitä...
Ongelmia iPhone4:n päivityksessä
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
milla126
Ongelmia iPhone4:n päivityksessä
Viesti Kirjoittaja milla126 »
Olin lykänny päivittämistä jo kuukausi tolkulla ja eilen illalla päätin ryhtyy siihen. Eka kaikki meni putkeen, kunnes tietokoneen näyttöön ilmesty teksti "tunnistamaton ongelma" tai jotain sen tapaista. Puhelin ei enää reagoinut ja itunes sanoo että laitteeseen on tehtävä palautus. Lievän hermoromahduksen jälkeen sain puhelimen palautettua, valitsin että otetaan käyttöön varmuuskopioista (jotka oli tehty siinä saman session aikana). Mutta suureksi harmikseni puhelimeen ei palautunu yhteystiedot, viestit, kalenterimerkinnät...
onkohan mitään enää tehtävissä vai menikö siinä kaikki sen siliän tien? uskallanko enää edes päivittää koko vehjettä jos taas tulee tunnistamattomia ongelmia?! (itse tunnistan kyllä ongelman ja se on aika varmasti käyttäjä itse!!) Kuulostaa varmasti tosi typerältä joittenkin mielestä, mut oon TODELLA kädetön kun pitää iphonen ja tietokoneen kanssa yhessä pelleillä. Applet ei oo tuttuja vehkeitä...![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
onkohan mitään enää tehtävissä vai menikö siinä kaikki sen siliän tien? uskallanko enää edes päivittää koko vehjettä jos taas tulee tunnistamattomia ongelmia?! (itse tunnistan kyllä ongelman ja se on aika varmasti käyttäjä itse!!) Kuulostaa varmasti tosi typerältä joittenkin mielestä, mut oon TODELLA kädetön kun pitää iphonen ja tietokoneen kanssa yhessä pelleillä. Applet ei oo tuttuja vehkeitä...
-
Ihaa_78
Re: Ongelmia iPhone4:n päivityksessä
Viesti Kirjoittaja Ihaa_78 »
Onko iCloud ollu käytössä?
iPad 3 Wifi + 4G 16GB
Macbook Pro 13"
Macbook Pro 13"
-
milla126
Viesti Kirjoittaja milla126 »
No ei! En oo ollu ees tietonen mikä se on, ennen kun palauttamisen jälkeen kun puhelin siitä jotain kyseli
Olin siinä uskossa että kun se niitä varmuuskopioita teki niin että ne sitten kans saa takas puhelimeen. Onko nyt niin etten osannu vaan käyttää vai onko jotain muuta vikaa? kaikki ohjelmat se palautti puhelimeen itestään kyllä.
-
Ihaa_78
Viesti Kirjoittaja Ihaa_78 »
Noi on kyllä hankalia, siskolla kävi niin, että kaikki numerot ja viestit tuli kyllä, mutta ohjelmat ei
kokeile palauttaa varmuuskopiosta uudelleen?
iPad 3 Wifi + 4G 16GB
Macbook Pro 13"
Macbook Pro 13"
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka